Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/436724

Jeg har længe haft kigget på Lisas annoncer, da hun i mine øjne ser helt fantastisk lækker ud på billederne.

Dog har jeg været meget skeptisk med at besøge hende, da der har været et par mindre gode anmeldelser af hende herinde.

I dag overhalede liderligheden dog forstanden, og jeg besøgte hende. Og det har jeg absolut ikke fortrudt!

Lisa er akkurat lige så smuk og smilende, som på billederne. Hun var utroligt dejlig at være sammen med, humøret var godt og serviceniveauet var der ikke noget at sætte en finger på.

Jeg bestilte 30 minutter, da jeg var lidt skræmt at de dårlige anmeldelser, men jeg var først ude af døren igen efter cirka 45 minutter, hvor jeg selv måtte bede om at smutte.

Lisa skal helt sikkert besøges igen, fra min side af :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
bjørnen777 skrev, for 26 minutter siden:

okay lyder spændende..... hun ser sød ud i hver fald måske man skulle prøve en tur.... hvad med stedet ? er hvor vi henne af og er det diskret

Stedet er ikke videre diskret, da det ligger midt i gågaden, så i dagstimerne er der nok en del trafik udenfor.

Om aftenen er det dog helt fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...