Guest Dionysos Skrevet 4. Maj, 2014 (edited) Jasmin, Sunny og Liv. Forstår godt I gerne vil beskytte en kollega. Læger holder hånden over læger, politifolk holder hånden over politfolk osv. Men nu er det ikke advarsler om de komplikationer der kan opstå i kølvandet på lidt detektiv-arbejde manden efterspørger. Men derimod hjælp til hvordan han kan blive klogere på sin kones fortid. I ved jo ikke hvad motiverne er til dette. Jeg ville fandme også grave lidt hvis jeg havde en forhenværende luder som kone. Så måske I kunne bidrage med nogle råd til at opklare hans sag istedet. Omend jeg godt ved at advarslerne er velment. (Jeg går ud fra at når man er en moden mand på 52+, så har man gjort sig nogle overvejelser om ulemperne). Redigeret 4. Maj, 2014 af Dionysos 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Maj, 2014 ok ja budskabet er sevet ind. Jeg ville ikke genere nogen jo, men det har jeg så desværre fået gjort kan jeg forstå. Tak for jeres indmeldinger. Nej, det tror jeg egentlig ikke, du har. Du har skrevet herind for at få et godt råd, og det er da prisværdigt, hvis man er usikker i en given sag. Nogen har så pakket budskabet bedre ind end andre. Men du har uden tvivl fået et par andre vinkler på sagen end dit udgangspunkt. Måske kan det ikke helt sammenlignes, men jeg synes også, at det er forkert, hvis man fritter sin partner ud om gamle kærester. Og omvendt. Visse ting skal man have lov til at have i fred. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 4. Maj, 2014 Jasmin, Sunny og Liv. Forstår godt I gerne vil beskytte en kollega. Læger holder hånden over læger, politifolk holder hånden over politfolk osv. Men nu er det ikke advarsler om de komplikationer der kan opstå i kølvandet på lidt detektiv-arbejde manden efterspørger. Men derimod hjælp til hvordan han kan blive klogere på sin kones fortid. I ved jo ikke hvad motiverne er til dette. Jeg ville fandme også grave lidt hvis jeg havde en forhåndværende luder som kone. Så måske I kunne bidrage med nogle råd til at opklare hans sag istedet. Omend jeg godt ved at advarslerne er velment. Der er jo ikke tale om at beskytte en kollega - nærmere at beskytte manden mod sig selv - han burde jo tværtimod være stolt over at en kvinde, der har været sammen med rigtig rigtig mange mænd og oplevet lidt af hvert, netop har valgt ham. Det eneste han ville få ud af at grave i konens fortid som glædespige, hvis hun opdagede han infame snageri, ville være at hun forhåbentlig smed alt hans lort ud af vinduet. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 4. Maj, 2014 Jasmin, Sunny og Liv. Forstår godt I gerne vil beskytte en kollega. Læger holder hånden over læger, politifolk holder hånden over politfolk osv. Men nu er det ikke advarsler om de komplikationer der kan opstå i kølvandet på lidt detektiv-arbejde manden efterspørger. Men derimod hjælp til hvordan han kan blive klogere på sin kones fortid. I ved jo ikke hvad motiverne er til dette. Jeg ville fandme også grave lidt hvis jeg havde en forhåndværende luder som kone. Så måske I kunne bidrage med nogle råd til at opklare hans sag istedet. Omend jeg godt ved at advarslerne er velment. (Jeg går ud fra at når man er en moden mand på 52+, så har man gjort sig nogle overvejelser om ulemperne). Jamen lille ven det har du så ikke/ får heller ikke. For der er sgu ikke en Luder der ville røre dig med en ildtang. Sorry Admin. Finder selv skamme krogen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dionysos Skrevet 4. Maj, 2014 Det eneste han ville få ud af at grave i konens fortid som glædespige, hvis hun opdagede han infame snageri, ville være at hun forhåbentlig smed alt hans lort ud af vinduet. Kvinder snager sgu i alt om deres mænd. SMS´er, mails, GPS´en - Alt bliver endevendt af kvinderne. Og de mest hysteriske af kællingerne sætter nu privatdetektiver på deres mænd, nu hvor de lønningsmæssigt er kommet så godt med at de også har fået råd til dette. Så kan sgu ikke se lidt snageri den anden vej er noget problem... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dionysos Skrevet 4. Maj, 2014 Jamen lille ven det har du så ikke/ får heller ikke. For der er sgu ikke en Luder der ville røre dig med en ildtang. Sorry Admin. Finder selv skamme krogen. Hate the game. Don´t hate the player... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Maj, 2014 Kvinder snager sgu i alt om deres mænd. SMS´er, mails, GPS´en - Alt bliver endevendt af kvinderne. Og de mest hysteriske af kællingerne sætter nu privatdetektiver på deres mænd ..... Og du er helt, helt sikker på, at det omvendte ikke også er tilfældet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 4. Maj, 2014 Dion. Biiiiiiiiiiiiip biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip bip biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip afsporer du tråden igen. Stop nu med alt det biiiiiiiiiiiiiip det er biiiiiiiiiiiiiiip at læse alt dit biiiiiiiiiiiiiiiiiip om biiiiiiiiiiiiip igen og igen :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dionysos Skrevet 4. Maj, 2014 Og du er helt, helt sikker på, at det omvendte ikke også er tilfældet? Nope... Men på samme måde som jeg har en fornemmelse af at der er flere mænd end kvinder der køber sex, så har jeg en fornemmelse af at der er langt flere kvinder der snager i førnævnte emner end mænd... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 4. Maj, 2014 (edited) Så kan sgu ikke se lidt snageri den anden vej er noget problem... For bjælken i dit eget øje? Redigeret 4. Maj, 2014 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dionysos Skrevet 4. Maj, 2014 (edited) Dion. Biiiiiiiiiiiiip biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip bip biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip afsporer du tråden igen. Stop nu med alt det biiiiiiiiiiiiiip det er biiiiiiiiiiiiiiip at læse alt dit biiiiiiiiiiiiiiiiiip om biiiiiiiiiiiiip igen og igen Næ synes faktisk ikke jeg afsporer tråden. Jeg synes det er ganske naturligt at tale om overvågning og snagning (hedder det dét?), i en tråd der handler om at lave detektivarbejde på sin kone... PS: Havde faktisk opbygget lidt respekt for dig på baggrund af nogle tidligere indlæg du har skrevet, men det har du sgu godt nok lige fået ødelagt på 5 minutter med dit exceptionelle snævertsyn og ubehagelige personangreb i denne tråd... Redigeret 4. Maj, 2014 af Dionysos 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 4. Maj, 2014 Næ synes faktisk ikke jeg afsporer tråden. Jeg synes det er ganske naturligt at tale om overvågning og snagning (hedder det dét?), i en tråd der handler om at lave detektivarbejde på sin kone... PS: Havde faktisk opbygget lidt respekt for dig på baggrund af nogle tidligere indlæg du har skrevet, men det har du sgu godt nok lige fået ødelagt på 5 minutter med dit exceptionelle snævertsyn i denne tråd... Aiiiii Dion det havde jeg sgu da heller ikke forventet at du selv kunne se. Ang dit ps. Jamen så vil jeg da græde i rigtig lang tid over at jeg har fået ødelagt din respekt til mig på 5 min. Tror egentlig ikke jeg har brug for respekt fra din side Dino. Århhhh når nu du nævner snæversynet så gå lige ud og kig dig i spejlet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dionysos Skrevet 4. Maj, 2014 Aiiiii Dion det havde jeg sgu da heller ikke forventet at du selv kunne se. Ang dit ps. Jamen så vil jeg da græde i rigtig lang tid over at jeg har fået ødelagt din respekt til mig på 5 min. Tror egentlig ikke jeg har brug for respekt fra din side Dino. Århhhh når nu du nævner snæversynet så gå lige ud og kig dig i spejlet. Du må sgu være rød... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Maj, 2014 (edited) Du må sgu være rød... Politisk? Biologisk? eller EG-mæssigt? Redigeret 4. Maj, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dionysos Skrevet 4. Maj, 2014 (edited) Politisk? Biologisk? eller EG-mæssigt? Perma-PMS-mæssigt... Så ja.. vel biologisk... Redigeret 4. Maj, 2014 af Dionysos Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 4. Maj, 2014 Ser ihvertfald rødt når jeg læser meget af det du skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Maj, 2014 Perma-PMS-mæssigt... OK, altså biologisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 4. Maj, 2014 sikken du hygger igen Dion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 4. Maj, 2014 Hold nu mund X . Prøvede faktisk at være alvorlig her. Nu sidder jeg med grineflip i skammekrogen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Maj, 2014 (edited) Hold nu mund X . Prøvede faktisk at være alvorlig her. Nu sidder jeg med grineflip i skammekrogen. Jamen jeg var skam også alvorlig . Det var et ret svævende udsagn, jeg måtte have præciseret. Redigeret 4. Maj, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 616 Skrevet 4. Maj, 2014 (edited) Jeg kan da godt forstå at 52modenKBH er nysgerrig mht sin kones fortid. Men jeg tror at de fleste oplysninger kan fås fra konen selv. Mange mænd tænder jo lidt på hanrej/cuckold ideen. Måske er det bl. a. derfor de besøger prostituerede, de tænder på at være sammen med en der boller eller har bollet med andre.Og nogle tænder på hele gamet med at betale fos sex. Det er måske på den baggrund ville jeg da også i 52modenKBH´s sted være nysgerrig på min kones fortid og gerne garneret med saftige detaljer, der kan sætte lidt ekstra gang i sagerne. Det vill nok hjælpe om du 52modenKBH fortelte lidt om din motivation. Alternativt fortæl konen hvorfor det interesserer dig og sig du gerne vil høre alle de saftige detaljer... Hvordan kan din kone iøvrigt have været aktiv i 70´erne forudsat hun er nogenlunde samme alder som dig? Eller er det bare en bolleveninde??? Iøvrigt var jeg ikke selv aktiv før sidst i 80´erne så kan næppe bidrage. Redigeret 4. Maj, 2014 af nylonlover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 5. Maj, 2014 Jasmin, Sunny og Liv. Forstår godt I gerne vil beskytte en kollega. Læger holder hånden over læger, politifolk holder hånden over politfolk osv. Dio der er noget du grundlæggende har misforstået... vi er komplet ligeglade med hende i den sammenhæng... det er TS og hans ægteskab vi har i fokus... når TS kommer og siger at han har tænkt sig at gå bag om ryggen på sin kone - så reagerer vi som kvinder gifte/ugifte/fraskilte ... whatever vi nu er... og så fortæller vi ham at det er en meget meget dårlig ide... ikke fordi vi vil skåne hende, men fordi vi ved hvordan vi selv ville opfatte det hvis det var vores mand der gik bag om ryggen på os uanset hvordan man vender og drejer den handling - så kan den aldrig blive ok!! Men nu er det ikke advarsler om de komplikationer der kan opstå i kølvandet på lidt detektiv-arbejde manden efterspørger. Men derimod hjælp til hvordan han kan blive klogere på sin kones fortid. I ved jo ikke hvad motiverne er til dette. nej vi kender ikke motiverne... men uanset hvad de måtte være har de ingen merit ifht hvor meget han kan risikere at såre sin kone subsidiært smadre sit ægteskab.. jeg kan love dig at gjorde en kæreste det mod mig - så røg han ud af vinduet om jeg så boede på 7 sal... jeg ville gå ballistic man snager ALDRIG never ever i sin partners hemmeligheder... aldrig!!! intet er mere utilgiveligt i mine øjne Jeg ville fandme også grave lidt hvis jeg havde en forhenværende luder som kone. Så måske I kunne bidrage med nogle råd til at opklare hans sag istedet. Omend jeg godt ved at advarslerne er velment. hvis du virkelig kunne finde på det så har du ikke nogen integritet overhovedet og er ikke til at stole på hvis man har så lidt tillid til sin partner at man kan finde på at snage eller har så lidt integritet at man sætter sin egen nysgerrighed over sin partners velbefindende - så fortjener man overhovedet ikke at have en partner... (Jeg går ud fra at når man er en moden mand på 52+, så har man gjort sig nogle overvejelser om ulemperne). det håber jeg virkelig ikke er tilfældet og at hans ide blot var et udslag af ubetænksom nysgerrighed... for hvis han har overvejet ulemperne og vurderer at hans nysgerrighed om emner på overhovedet ikke rager ham skal gå forud for hans ægteskab... så håber jeg dælme den dejlige kone han har forstår at være lige så konsekvent som jeg selv ville være - for så fortjener det forhold ikke bedre end som så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 5. Maj, 2014 (edited) Jeg ved ikke om det er ok at starte sådan en tråd men ellers sig til. Jeg er gift med en dejlig dame som i midt 70erne arbejdejede i faget og jeg vil vildt gerne snakke med nogen som måske har kendt hende. Chat eller mail fx. Det er vel ikke værre end at anmelde en pige der stadig er aktiv? Spændt på at høre hvad I siger Kære 52ModenKbh Jeg vil tillade mig at kommentere dit dilemma, og måske på en lidt anden måde, og med nogle af mine egne erfaringer, - men døm selv - brug det som du og I kan - og smid resten i skralderen. Hvis man vil snakke godt sammen, så skal man også have noget godt, at snakke om!!! I er 2 parter, om jeres sexliv. Hvis i vil have god sex sammen, så skal i også have en god seksualitet, at samles omkring. Med det du skriver og svarer i nogle indlæg tidligere i tråden, så har jeres sexliv vel ikke været så ringe endda, - og det næste er kun et gæt, så lur mig om hun ikke bidraget med meget af sine erfaringer som tidligere massagepige - altså :” wife feat. 52ModenKbh” ”en tidligere kæreste/kone” - klargør os til den næste nye kæreste” - vigtigt at forstå dette!! - det bør ses som et stort gode. Fordi der i ”rygsækken” er : livserfaring - livs klogskab - lyst til noget nyt -osv. Dvs gensidigt byde ind med det der vice versa efterspørges = det nye match. Når vi nu er på EG, som stort set kun handler om sex og hor - så fortrækker jeg ved gud selv en kvinde der har prøvet sex med mange forskellige mænd samt en del forhold - kæreste - ægteskab - hun er god, at få at på snøren, - og lidt frækt sagt: jo flere beridere der har tilredet hende - jo bedre for mig, - nu kan jeg ”skumme fløden” og tilbage er ”skummemælken = mændene før mig” - tuusind tak for jeres møjsommelige slid på hende - og jeg mener det fandeme Som person er jeg ikke jaloux - snagende - mistroisk - skinsyg, og derfor har det i mine tidligere bolleveninder/kæresteforhold/ ægteskab - raget mig en skid hvem/hvor mange de tidligere har bollet med, - jeg vil ha fløden og kun fløden Mine holdninger til sex etik : den sex og intimitet der er mellem 2 mennesker er deres private hemmelighed, og den efterlades i fortiden. At fortælle andre om det sex man haft med tidligere partnere, - er direkte forræderi og meget være end utroskab, for ved utroskab er der altid 2 parter involveret - - der 2 ansvarlige for utroskaben Kære 52ModenKbh Hvis du besøger min profil og et stykke nede læser lidt om mig, så vil vide, at jeg har været “en være en” og i 1986 lagde et låg på det hele - SLUT - jeg har aaaaaldrig fortalt om det til nogen, og derfor heller aldrig haft problemer i forhold til eks. x kone og de efterfølgende one night stand - bolleveninder - kærester. At jeg aaaaldrig har fortalt noget, har givet mig fred i sindet - vice versa for mine partnere efter 86 - intet gav dem anledning til at være :jaloux - snagende - mistroisk - skinsyge og måske et BRUD. ”De mennesker der lever i uvidenhed - er også lykkelige” - også sådan helt generelt. Efter 38 år i tavshed er EG det første - eneste - og sidste sted, hvor jeg tager låget af omkring min fortid. På en måde ”Min hemmelige usynlige Katolske Skriftestol” Er der så aldrig nogen der har haft ”glæde” af mine erfaringer fra fortiden” - jo min x kone, men hun vidste det bare ikke; men da vi begyndte på swingerlivet - swingerklubber - partnerbytte - sexparties, var hun ved ”at skide i bukserne af nervøsitet” - dog ikke længere - husbond feat. wife - og hun blev saftig. - - og ellers ingen andre - desværre Summation: I jeres forhold er i også 2, og nu gætter jeg : indbyd din kone dig selv til bal, ved at åbne op for posen med det slebrige - udfrittede du hende - udfrittede du hende mere og mere - og det er en hel besættelse for dig at gå i dybden. For i virkeligheden kan hun have startet en lavine uden at forudse konsekvenser Du skal simpelthen øjeblikkelig stoppe snagen bag din kones ryg, - jeg synes det er forræderi, du kan risikere at skyde dig selv foden eller i hendes fod - eller i jer begges At hun ikke fortæller noget, kun lidt, kun trægt, osv. - du har fået nok, ikke mere, - og så glemmes meget og i særdeleshed detaljer på over 30 år Og nu skriver jeg noget som jeg måske skal afholde mig fra: - hvis du nu ser ind i dig selv. Fornemmer du så lidt om at være jaloux - snagende - mistroisk - skinsyge, hvis - så er der professionel hjælp tilstede. Til andre : Da jeg 1986 lagde alt under låget, ”knyttede jeg også sylten”/lukkede munden om alt, og tænkte mig om: nul info om fortiden Til eftertanke, - - uanset om nogle få ”hemmelige knald ” eller flere hundrede - så tænk dybt og bredt Mange hilsner Nyder livet Redigeret 5. Maj, 2014 af Nyder livet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dionysos Skrevet 5. Maj, 2014 ikke fordi vi vil skåne hende, men fordi vi ved hvordan vi selv ville opfatte det hvis det var vores mand der gik bag om ryggen på os uanset hvordan man vender og drejer den handling - så kan den aldrig blive ok!! nej vi kender ikke motiverne... men uanset hvad de måtte være har de ingen merit ifht hvor meget han kan risikere at såre sin kone subsidiært smadre sit ægteskab.. jeg kan love dig at gjorde en kæreste det mod mig - så røg han ud af vinduet om jeg så boede på 7 sal... jeg ville gå ballistic man snager ALDRIG never ever i sin partners hemmeligheder... aldrig!!! intet er mere utilgiveligt i mine øjne hvis du virkelig kunne finde på det så har du ikke nogen integritet overhovedet og er ikke til at stole på hvis man har så lidt tillid til sin partner at man kan finde på at snage eller har så lidt integritet at man sætter sin egen nysgerrighed over sin partners velbefindende - så fortjener man overhovedet ikke at have en partner... det håber jeg virkelig ikke er tilfældet og at hans ide blot var et udslag af ubetænksom nysgerrighed... for hvis han har overvejet ulemperne og vurderer at hans nysgerrighed om emner på overhovedet ikke rager ham skal gå forud for hans ægteskab... så håber jeg dælme den dejlige kone han har forstår at være lige så konsekvent som jeg selv ville være - for så fortjener det forhold ikke bedre end som så ikke fordi vi vil skåne hende, men fordi vi ved hvordan vi selv ville opfatte det hvis det var vores mand der gik bag om ryggen på os uanset hvordan man vender og drejer den handling - så kan den aldrig blive ok!! Er du klar over hvor mange skandaler der er afsløret gennem tiderne, fordi nogle "har gået bag om ryggen på andre"? Nogle gange helliger målet midlet, og igen.. Du kender ikke mandens motiver. jeg kan love dig at gjorde en kæreste det mod mig - så røg han ud af vinduet om jeg så boede på 7 sal... jeg ville gå ballistic man snager ALDRIG never ever i sin partners hemmeligheder... aldrig!!! intet er mere utilgiveligt i mine øjne I 99,99% af alle tilfælde vil jeg give dig ret. Det er forkert, og man bør ikke gøre det. Man bør heller ikke stikke pikken op i røven på en pige og bagefter bede hende om at sutte den ren. Men her forleden lykkedes det mig for første gang i mit liv at finde en pige der var med på dette. Det var en vidunderlig fantasi jeg fik udlevet dér . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 5. Maj, 2014 I 99,99% af alle tilfælde vil jeg give dig ret. Det er forkert, og man bør ikke gøre det. Man bør heller ikke stikke pikken op i røven på en pige og bagefter bede hende om at sutte den ren. Men her forleden lykkedes det mig for første gang i mit liv at finde en pige der var med på dette. Det var en vidunderlig fantasi jeg fik udlevet dér . ja - det må være en vidunderlig fantasi at give sin partner en overvældende risiko for en e-coli forgiftning med alle de risici det indebærer.... men hvad i alverden har det at gøre med at snage i sin partners privatliv ? er det nogenlunde lige spændende at se om det er muligt at gøre begge dele uden at miste sin partner til enten sygdom eller skilsmisse ? en "går den så går den" ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg