Hop til indhold
52ModenKbh

Min kones fortid som glædespige

Recommended Posts

Jeg ved ikke om det er ok at starte sådan en tråd men ellers sig til.

Jeg er gift med en dejlig dame som i midt 70erne arbejdejede i faget og jeg vil vildt gerne snakke med nogen som måske har kendt hende. Chat eller mail fx.

Det er vel ikke værre end at anmelde en pige der stadig er aktiv?

Spændt på at høre hvad I siger ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har altid været meget ærlig og åben om det men har ikke fortalt så mange detaljer som jeg kunne tænke mig. Hun er stadig meget sexglad og har på ingen måde "taget skade".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er gift med en dejlig dame som i midt 70erne arbejdejede i faget og jeg vil vildt gerne snakke med nogen som måske har kendt hende. Chat eller mail fx.

Kan ikke rigtigt se hvad du skal bruge det til i dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er gift med en dejlig dame som i midt 70erne arbejdejede i faget og jeg vil vildt gerne snakke med nogen som måske har kendt hende. Chat eller mail fx

Umiddelbart ville jeg nok tale med konen om hendes fortid. Det lugter jo lidt af et større detektiv arbejde du bag om konens ryg er ved at sætte i gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

vi har alle vores mørke sider (jeg har ihvertfald) og vi drages ind imellem af det der vil ende med at skade os.... Sådan lidt dødsdrome-aggtigt.

I det her tilfælde tror jeg det er en Pandora's æske du er ved at åbne... og ulempen er jo som bekendt at den kan man ikke bare lukke igen.

Tænk dig grundigt om (det har du sikkert gjort) .. men gør det lige EN gang til

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har altid været meget ærlig og åben om det men har ikke fortalt så mange detaljer som jeg kunne tænke mig. Hun er stadig meget sexglad og har på ingen måde "taget skade".

Hvis hun ikke har fortalt dig så mange detaljer, så er det nok ikke meningen at du skal kende dem ;-)

Taget skade? Nej, det tror jeg faktisk heller ikke man nødvendigvis gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil give liv ret

Hvis jeg finder en kæreste en dag vil jeg nok hellere ikke springe ud ved første date og sige ja min skat jeg er sexkunde, så begynder det måske at blive en anelse besværlig og kompliceret og måske for hun den tanke at jeg kunne finde på det. men hvis hun virkelig elskede mig var min fortid absolut ligegyldigt medmindre det er mord og voldtægt der skal jeg nok holde min kæft.

pas nu på det ikke bliver en glidebane at din nysgerrighed ender med en konflikt måske kender du hende 90 % og de sidste 10% er privatlivets fred ting som end ikke partneren behøver at vide. det kan ende med en kontrolbyrde det er ikke fedt kender det for min egen t9id med en kæreste en gang hvis vi overhovedet var kærester.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig koret, pas nu på med hvad du gør, for leger du med ilden risikerer du at brænde nalderne noget så eftertrykkeligt. Måske er der en årsag til, at din kæreste endnu ikke har fortalt om sin fortid, og måske fortæller hun dig bare lidt af gangen. Der er også en vis diskretion som skal ihævdholdes og den er du ved at bryde ved at opsøge din partners tidligere kunder, det kan give dig problemer som du og din kæreste bestemt ikke ønsker :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

vi har alle vores mørke sider (jeg har ihvertfald) og vi drages ind imellem af det der vil ende med at skade os.... Sådan lidt dødsdrome-aggtigt.

I det her tilfælde tror jeg det er en Pandora's æske du er ved at åbne... og ulempen er jo som bekendt at den kan man ikke bare lukke igen.

Tænk dig grundigt om (det har du sikkert gjort) .. men gør det lige EN gang til

Nej det er selvfølgelig rigtigt men dels har vi kendt hinanden i rigtig mange år, og dels tror jeg da jeg har tænkt mig meget om, men jeg vil jo ikke forulempe nogen kunder, men kun høre lidt om det fra den anden side. Det er kun for min fornøjelses skyld og ikke noget jeg vil bruge til noget dumt på nogen måde.

Men det er altså svært og tænke så meget på det og tnkte at I nok var ret frie over for emnet herinde. Jeg selv har ingen forsdomme. Mne ved ikke om det besvarer jeres skepsis?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig koret, pas nu på med hvad du gør, for leger du med ilden risikerer du at brænde nalderne noget så eftertrykkeligt. Måske er der en årsag til, at din kæreste endnu ikke har fortalt om sin fortid, og måske fortæller hun dig bare lidt af gangen. Der er også en vis diskretion som skal ihævdholdes og den er du ved at bryde ved at opsøge din partners tidligere kunder, det kan give dig problemer som du og din kæreste bestemt ikke ønsker :smile:

Jeg lytter, men forstår ikke helt hvordan det kan give problemer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan tror du din kone har det med, at du vil snage i hendes fortid? Når hun ikke har fortalt dig detaljerne, er det sikkert fordi hun ikke mener du skal kende dem. Og tænk, hvis der dukker noget op, du ikke havde forudset, noget der gør dig ked, hvad vil du så gøre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Herregud - Manden vil jo bare vide hvor mange børn han er papfar til...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Synes det er trist at du åbenbart ikke har fantasi nok til at forestille dig, forskellige reaktionsmønstre hos din kone, herunder også reaktioner der kan give jeres forhold nogle ordentlige ridser i lakken.

Den form for nysgerrighed kan hurtigt opfattes som tillidsbrud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Det syntes jeg da er lidt en naiv tankegang. Hva er det præcis du vil høre om ??? Er det om hun var fræk og hvad hun gjorde ??

Altså hvis du elsker din kone og du vil høre historier fra hendes eks gæster igå. Har du så overvejet hvor ondt det kan komme til at gøre inden i dig ? Du kan altså( tror jeg ikke) uanset hvad du høre af dirty historier om din kone da hun var massagepige, så kan det komme til at gøre nas, rigtig nas. Tænk sådan hvad jeg ikke ved har jeg ikke ondt af.

Og hvis jeg havde en mand der begyndte at snage i min fortid som massagepige uden mit accept så ville jeg satma blive gal og såret.

Hun har valgt ikke at fortælle dig noget for at passe på ikke at gøre dig ondt. Mit råd lad være med at snage, det svarer til at du læser hendes dagbog eller sms for den sags skyld.

Det er da godt nok det mest mærkelige jeg har hørt i lang tid.

Vh Sunny

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor ikke bare lade din kones fortid i fred og tag så  ud og besøge en sød glædespige, du selv kan anmelde - f.eks en i  60 - 70erne, der stadig er aktiv  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvis jeg må give dig et godt råd - så skal du omgående droppe den ide... 

for det første, så har din kone fortalt dig nøjagtig den mængde info HUN mener du skal have.. det er HENDES fortid.. og dermed er det hendes privilegie at dosere info... 

det du gør her er implicit at sige "du har ikke givet mig info nok" - og det er en ting du ikke har ret til at sige... til nogen i almindelighed men til din kone i særdeleshed!! for det er et enormt mistillidsvotum.. 

hvis din kone er glad for sex og glad for dig - så er det det eneste i hele verden der tæller... og hvis du pludselig vil vide mere om hendes fortid, så gør du det i har sammen mindre værd fordi du vil have info der danner basis for et komparativ.  Det er meget lidt i orden... 

Du kan spørge din kone om whatever du vil vide... og når hun ikke fortæller mere - så lukkes den dør for evigt med mindre du vil risikere at såre din kone på en måde der vanskeligt lader sig reparere igen... 

så mit råd er... elsk din kone med det du ved nu og forsøg aldrig at få info om hendes fortid uden hendes vidende... 

jeg kan fortælle dig at hvis en mand nogensinde gjorde det mod mig du er ved at gøre mod din kone - så blev vi skilt hurtigere end lynet kunne slå ned for jeg ville se det som højforræderi mod det vi havde sammen... 

så i min optik har du et valg.... drop ideen per omgående :) 

Knus Jazz

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvis jeg må give dig et godt råd - så skal du omgående droppe den ide... 

for det første, så har din kone fortalt dig nøjagtig den mængde info HUN mener du skal have.. det er HENDES fortid.. og dermed er det hendes privilegie at dosere info... 

det du gør her er implicit at sige "du har ikke givet mig info nok" - og det er en ting du ikke har ret til at sige... til nogen i almindelighed men til din kone i særdeleshed!! for det er et enormt mistillidsvotum.. 

hvis din kone er glad for sex og glad for dig - så er det det eneste i hele verden der tæller... og hvis du pludselig vil vide mere om hendes fortid, så gør du det i har sammen mindre værd fordi du vil have info der danner basis for et komparativ.  Det er meget lidt i orden... 

Du kan spørge din kone om whatever du vil vide... og når hun ikke fortæller mere - så lukkes den dør for evigt med mindre du vil risikere at såre din kone på en måde der vanskeligt lader sig reparere igen... 

så mit råd er... elsk din kone med det du ved nu og forsøg aldrig at få info om hendes fortid uden hendes vidende... 

jeg kan fortælle dig at hvis en mand nogensinde gjorde det mod mig du er ved at gøre mod din kone - så blev vi skilt hurtigere end lynet kunne slå ned for jeg ville se det som højforræderi mod det vi havde sammen... 

så i min optik har du et valg.... drop ideen per omgående :)

Knus Jazz

ok ja budskabet er sevet ind. Jeg ville ikke genere nogen jo, men det har jeg så desværre fået gjort kan jeg forstå.

Tak for jeres indmeldinger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

ok ja budskabet er sevet ind. Jeg ville ikke genere nogen jo, men det har jeg så desværre fået gjort kan jeg forstå.

Tak for jeres indmeldinger.

nej det har du bestemt ikke - du har ikke generet nogen herinde...  vi forholder os bare til den ide du har forelagt os ud fra hvorvidt vi betragter det som en god eller dårlig ide.. 

der er ingen der er fornærmede eller føler sig generet - sådan skal du skam ikke opfatte det bare fordi der er generelt konsensus om at dit forehavende kan have fatale konsekvenser på den lange bane  :) 

tror bestemt alle opfatter dig som både høflig og venlig så vores svar er udelukkende stillingtagen til dit oplæg :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Du har da ikke generet os. Vi prøver da bare at advare dig. Og fortælle at dit ægteskab risikerer at ende i en katastrofe.

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Moden....

Min ven Paul og jeg delte hende i '74 :smile:

Hun var smuk som en anden Faye Dunaway....

Høj og smuk...og varm...man brændte sig næsten på hende....

/Steve

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...