Hop til indhold
tarec

Retortvej 20, valby øv!

Recommended Posts

Havde Idag  et ærinde inde i staden,  og da jeg var færdig, og solen var kommet frem ,  blev man jo forårs kåd.

Så kom i tanke om Lisa fra Valby,   en flot, sød mørk dame, der husere på retortvej.   Hende havde jeg besøg nogle gange for maaange år siden, og vidste at der stadig var aktivitet på stedet.

Velankommet til stedet, er det Lisa selv lukker op, og viser mig i  det mørklagte lokale.    Hun så ud som hun pleje i en stram tætsiddende lårkort kjole.

Jeg tager et kig på menu´en og vælger  en standard ½time  til en tusse.     Så kan man jo altid se hvor lysten driver en  hen.

Der blev afregnet og jeg beder om at få lov at låne toilettet,  det var nedenunder i kælderen, så  fulgte efter dejlige lisa ned af trappen,  der var intet lys i kælderen, så var ved at vælte over et glasbord,  men fandt alligevel ind på toilet.    

... .og  her begyndte kæden at hoppe af,     der var mildest talt, møgbeskidt på det badeværelse,   hvilket også er der hvor jacuzzien befinder sig.  Intet papir og de håndklæder der hang så ud til at have været brugt som gulvklud gennem et par år.

Jeg ved ikke lige hvad der fik mig til at fortsætte, men tror ikke rigtig blodet var i nærheden af min hjerne  :???:

Tillbage ovenpå, af med tøjet,    ind kommmer en anden mørk dame, Hov! hvor blev Lisa af?   Nå skidt hun ser da også tilpas sød ud. Angel  kaldte hun sig.

På med gummiet med det samme, inden hun havde fået tøjet af.       og det ved vi jo alle er lidt ligeså at prøve at få tandpasta tilbage i tuben  :oops:

Jeg pillede lidt på hende og prøvede at få hendes tøj , mens hun, uden nogen følelse rev og flåede i banditten.  Det lykkes tiltrods, og vi skiftede efter lidt fransk og lidt doggystyle, hvor under hele akten kiggede hun væk og var slet ikke til stede,   til missionær, og  efter få hug sprang gummiet.   og damen gik i panik.

Hun smuttede ud, og så sad man der alene med sig selv  :-|    Det er første gang at det er sket for mig, i mine 10år , og jeg er kun udstyret som gennemsnittet af danmark, så tilskrive det dårlig kvalitet af gummi-varene.

Hun kom tilbage efter, hvad der føltes som lang tid, med et nyt kondom, men der var lysten ligesom røget sig en tur.     Æggeuret ringede, og jeg hoppede i tøjet, mens hun snakkede om at jeg skulle tage en kammerat med næste gang jeg kom forbi.....       Jeg gad ikke spilde mere tid der, så ud af vagten.

Så da jeg kom ud til bilen at jeg kun havde været væk i 17min.

Næste gang jeg får sådan en idé,   vil jeg spare mig selv for ulejlighed og skylle de penge ud i wc´et allerede fra start :-)

Hvis nogen er i tvivl  er det gennem annonce i travbladet;

ABSOLUT JAMAICA PIGE
Lisa, 2 udløsninger 500,-. Valby. Døgnåbent.

•   Tlf. 5278 2271 & 3644 4427

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er også på denne adresse, at en af mine dårlige oplevelser med negerpiger ligger.

Den daterer sig til et par år tilbage, og jeg lagde en anmeldelse på Hedomax eller Gimel. Forløbet var ikke helt det samme som Tarecs, men nogenlunde genkendeligt.

Jeg blev også lovet Lisa, men blev tildelt en yngre, kulsort pige, der ikke bestilte andet end at kræve flere penge. For? Ja, i grunden ingenting.

Jeg betalte hende straks ved ankomsten, og så gik vi i gang med noget, der skulle ligne sex, og midt i det hele ville hun have flere penge.

Hun var endda så "hjælpsom", at hun på et tidspunkt gik hen og hentede mine bukser, så jeg kunne fiske tegnedrengen frem.

Nej, det sted har jeg aldrig kunnet anbefale, og Tarecs anmeldelse viser, at stedet ikke ser ud til at være blevet bedre. 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Pyha godt man ikke kan føje negerfetisch til sine laster.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest pil

Jeg har også besøgt Lisa og jeg fik en god behandling. Jeg´mener at der i en tråd står at Lisa giver en god service men at de andre piger på adressen ikke gør. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...