Fynsbo 13 Skrevet 10. Januar Hej Ikke flere ledige tider - svarer ikke på henvendelser længere - Annoncelight Er der nogen der har været hos denne moden dame, Odense kan ikke finde nogen anmeldelser på hende selvom profilen er oprettet 2020, så kom gerne med input MVH Fynsbo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1470 Skrevet 10. Januar Hun får generelt gode anmeldelser, og hun er populær, så hun er lidt svær at få aftale med. Jeg fandt en gammel anmeldelse her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynsbo 13 Skrevet 10. Januar Hmmmm. Jeg må ha søgt forkert har både søgt på annoncenr, navn og telefonnr og intet er kommet op men tak, nu får jeg endnu mere lyst til at besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1470 Skrevet 10. Januar Fynsbo skrev, for 1 minut siden: har både søgt på annoncenr, navn og telefonnr og intet er kommet op Jeg søgte i min egen hukommelse - den mulighed havde du ikke Der er flere (gode) anmeldelser på hende, men den her var den første, der lige kom frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2968 Skrevet 10. Januar https://annoncelight.dk/showad/445625 Profil: sexisgood Profil oprettet: 16/11 2020 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg