sneræven 2542 Skrevet 11. Januar (edited) Jeg er GFE fan. Jeg tolker egentlig GFE sådan, at det er OK med pigen at samværet er (lidt) mere følsomt og nærværende. Og, at man improviserer, og ikke 'bare' kører et program igennem. At mere nærvær er OK. Tror egentlig de fleste piger jeg har besøgt er OK med det. I 'gamle dage' var der en del piger der ikke brød sig om, at samværet blev for personligt .. 'vi er ikke kærester .. ' Det hører man ikke så tit i dag. Jeg er enig i at en 'rigtig' GFE kræver en særlig kemi mellem pige og gæst. Eller, at pigen er meget kærligt anlagt og er glad for at være tæt, bare hun føler sig tryg ved manden. Kys er for mig ikke nødvendigvis en del af GFE .. mere det at begge parter føler om det er OK eller ej ... For mig selv føles kys egentlig efterhånden lidt akavet, med den alder jeg har. Redigeret 11. Januar af sneræven 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1558 Skrevet 11. Januar sneræven skrev, for 31 minutter siden: Jeg er enig i at en 'rigtig' GFE kræver en særlig kemi mellem pige og gæst. Eller, at pigen er meget kærligt anlagt og er glad for at være tæt, bare hun føler sig tryg ved manden. Eller, måske lidt provokerende sagt, meget kompetent og proffesionel. Sælger man GFE, må man levere GFE, ellers er der jo så meget andet man kan sælge. Jeg har købt GFE få gange og kun hos hos danske MILF damer og de har altid formået at give mig noget der er så tæt på kærestesex, som jeg med rimelighed kunne forvente. Det har været med kys og kram, intimitet, god sex og hyggesnak. Det eneste der rigtig mangler er at putte sig under dynen i ske bagefter og sove lidt. Det vil jeg ikke betale en time mere for til +2000 kr og og der er jo heller aldrig en dyne Jeg har faktisk også oplevet noget der næsten kommer tættere på GFE hos et par Thai damer der, på en eller anden måde, for mig til at føle mig særlig velkommen og rar at have besøg af. Jeg tror Thai damer har det lidt bedre med gamle mænd end de fleste andre sexsælgere eller også er de bare dygtigere til at spille rollen, men skønt er det, når det sker. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 672 Skrevet 11. Januar Hej Jeg tror du kan få lige så mange svar på hvad GFE bør indeholde som der er brugere herinde ,men jeg kan se mange hæfter sig ved at der bør være Kys indblandet, men er det ikke som med alt andet , at det er noget man fornemmer om der er kemi til , i min optik er et Kys vanvittigt intimt og der vil jeg også gerne selv have fornemmelsen af at der er god kemi. Det jeg mener er at , bare fordi at det står i en annonce , så er det ikke ensbetydende med at det med sikkerhed sker , lidt ligesom hvis der står at en pågældende GP yder Anal som ydelse Og man så møder op med en Pik der er langt over gennemsnittet , så er det jo ikke sikkert at det lader sig gøre. Hvis man er så stålfast på at det SKAL ske fordi det står i annoncen og Kvinden så ikke bryder sig om det , hvor fedt ville det så være at få den ydelse , personligt ville jeg takke nej. Så for at svare , så ville jeg HVIS der var kemi til det , håbe på at jeg ville få en intim oplevelse uden mekanisk sex , med fælles lyst til at røre , smage , yde og nyde uden det foregår i et hæsblæsende tempo, men mere fordybelse Nyd resten af weekenden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miley_for_pleasure 444 Skrevet 11. Januar Taboo skrev, den 9.1.2026 at 10:39: Håber det er ok, at jeg svarer, selvom jeg ikke er en af gutterne? Kys er for mig hjørnestenen ved GFE! Dybe, lidenskablige, våde kys - og masser af dem. Jeg kunne på ingen måde forestille mig ikke at kysse ved GFE-sex. For mig har GFE fokus på nærværet, øjenkontakten, den gensidige nydelse, god tid, leg og lyst - og masser af kys. Enig ! ❤️ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 119 Skrevet 11. Januar Jeg hører til dem, der synes, at GFE indeholder kys. Især, hvis der annonceres med det, eller man har betalt ekstra for det. Man må også respektere det med kemi, men hvis man måske har betalt 200 kr. for kys, og ikke får det, så bør man få de 200 retur. Respekt bør gælde begge veje. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 116 Skrevet 11. Januar (edited) Unrusted skrev, for 3 timer siden: men hvis man måske har betalt 200 kr. for kys, og ikke får det, så bør man få de 200 retur. Respekt bør gælde begge veje. Det kan jeg godt forstå. Mine pointe var at man skal have en god kommunikation med pigen inden scean er startet eller købt. Redigeret 11. Januar af Mook 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 474 Skrevet 11. Januar Mook skrev, den 9.1.2026 at 18:25: Jeps, man kysser med hinanden når der opstår en kemi imellem dem, og når der er lysten. Men man skal ikke presse andre til at kysse til, for ellers får man jo nemlig - tantekysset Jeg er enig i, at man ikke skal presse nogen til at kysse, hvis de ikke vil. Men at kysse behøver bestemt ikke kræve hver god kemi eller lyst. Det er blot et spørgsmål om en professionel, der yder en god service. Fuldstændig ligesom, når Jack og Rose kysser i Titanic, så behøver der hverken være god kemi mellem de to skuespillere, og de behøver heller ikke have lyst til at kysse hinanden. De er professionelle skuespillere og udføre deres job professionelt. Sådan der jeg egentlig også GFE. Det er et rollespil (eller vi kan kalde det skuespil), hvor to personer mødes og foregiver at være kærester, men kærtegn og kys. Jeg har oplevet glædespiger, som har tilbudt en supergod oplevelse med kys og kærtegn allerede fra start. Men kan næppe her overhovedet nå at tale om, at der er en god kemi mellem os, for det har vi slet ikke været sammen til længe nok. Det er blot en professionel kvinde, der yder en enormt professionel service. Omvendt har jeg også oplevet glædespiger, der har tilbudt DFK, men hvor de nok i bund og grund ikke har lyst til at kysse med kunden. Det er lidt ærgerligt, for ofte betaler man jo netop 200 kroner eller så ekstra for det, og så burde man også kunne forvente, at det bliver leveret. Men måske er det ikke altid glædespigen, der har indgået aftalen. Men disse piger burde helt klart nok lade være. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 116 Skrevet 11. Januar ensomfyr skrev, for 23 minutter siden: Men at kysse behøver bestemt ikke kræve hver god kemi eller lyst. Jo da, men jeg har fuld respekt for at man har forskellige opfattelser for et kys. Alle kan kysses med en man vilde med. Men for mig, et kys fra en mand der må det være en teknik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 116 Skrevet 11. Januar (edited) ensomfyr skrev, for 41 minutter siden: Sådan der jeg egentlig også GFE. Det er et rollespil (eller vi kan kalde det skuespil), hvor to personer mødes og foregiver at være kærester, men kærtegn og kys. Det er korrekt. Dygtige GP’er må have deres egne rollemodeller og er gode skuespillere, men for at være en professionel spiller kræver nemlig også en del erfaring i forhold til de nye GP’er Redigeret 11. Januar af Mook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 378 Skrevet 11. Januar Jeg har et lidt andet take på GFE end det, der typisk forbindes med konceptet herinde. I stedet for et købe en tillægsydelse "GFE", hvor du måske får lov til at give et lille kys, så overvej konceptet "feriekæreste". Fuld hengivenhed og intimitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg