Hop til indhold

Recommended Posts

Forhelvede hvor bliver jeg træt af jer. Hun er en pisse sød pige, som på ingen måde fortjener jeres åndsvage opførsel. I har kraftedme skræmt hende væk fordi i er sådan nogle røvhuller. Det er så fucked up. Jeg er fucking målløs. Det er jeg fandme ked af, for da jeg så hende var hun glad og i godt humør og vi havde det sjovt sammen. Nu må i fandme tage jer sammen tøser. I bitcher kraftedme som om i er pigefornærmede. Ja så har hun brændt nogle af og hvad så? Hun skal da selv have lyst til at komme forbi, og ikke føle sig tvunget hvis hun ikke gider at se jer af den ene eller anden grund.

JESUS CHRIST!

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Det er bare synd at man skal skrive en halv roman fyldt med additiver og postulater for at få hendes opmærksomhed. Som om hun er en speciel pige der kræver speciel opmærksomhed. 

Det er for meget for mig ihvertfald - Hvis hun ikke vil have mine penge, bruger jeg dem da bare et andet sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøver på ingen måde at få hendes opmærksomhed. Jeg skriver blot min mening om jeres opførsel som jeg mener er til grin. For mig var hun speciel, jeg kunne godt lide hende.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Forhelvede hvor bliver jeg træt af jer. Hun er en pisse sød pige, som på ingen måde fortjener jeres åndsvage opførsel. I har kraftedme skræmt hende væk fordi i er sådan nogle røvhuller. Det er så fucked up. Jeg er fucking målløs. Det er jeg fandme ked af, for da jeg så hende var hun glad og i godt humør og vi havde det sjovt sammen. Nu må i fandme tage jer sammen tøser. I bitcher kraftedme som om i er pigefornærmede. Ja så har hun brændt nogle af og hvad så? Hun skal da selv have lyst til at komme forbi, og ikke føle sig tvunget hvis hun ikke gider at se jer af den ene eller anden grund.

JESUS CHRIST!

Du kunne have delvist ret, men det er super dårlig stil, at BOOKE en aftale, og så bare brænde kunden af.. 

Jeg har selv haft besøg, og ja, hun er sød & godt BJ, men hun er ikke guds gave til manden, og med den opførsel, så fremmer hun ikke sin egen forretning.

Skulle hun have valgt at stoppe, så fair nok .. Men, så burde hun vel ikke lave aftaler, hun så bare bryder ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest elsker_sex

Du kunne have delvist ret, men det er super dårlig stil, at BOOKE en aftale, og så bare brænde kunden af.. 

Jeg har selv haft besøg, og ja, hun er sød & godt BJ, men hun er ikke guds gave til manden, og med den opførsel, så fremmer hun ikke sin egen forretning.

Skulle hun have valgt at stoppe, så fair nok .. Men, så burde hun vel ikke lave aftaler, hun så bare bryder ?

Jeg kender dig ikke, men et helt almindeligt menneske med empati ville ikke sidde og svine en pige til, som ikke var stærk nok til dette game. Du burde tænke dig til at det psykiske har gjort at hun ikke har kunne overholde nogle aftaler, og at det har været for svært for hende.

Så istedet for at føle dig så meget hævet over hende, og dømmende, så burde du bare lukke sylten.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender dig ikke, men et helt almindeligt menneske med empati ville ikke sidde og svine en pige til, som ikke var stærk nok til dette game. Du burde tænke dig til at det psykiske har gjort at hun ikke har kunne overholde nogle aftaler, og at det har været for svært for hende.

Så istedet for at føle dig så meget hævet over hende, og dømmende, så burde du bare lukke sylten.

Det er da vist dig , der bør det  :cool:   men vil du have en dans og en gang tryllemassage så skriv en pb  :mrgreen:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes ikke TboneDK sidder og sviner Nicola til. Det er nogle harske ord, men det sviner da ikke hendes person til. Udelukkende hendes professionalisme. 

Trist hun stoppede, hun fik en masse gode ord med på vejen og på alle lød det som om hun var god til det hun lavede. Godt at hun ikke lod sig forføre af pengene. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

elsker_sex, du er jo tydeligvist ikke helt upartisk i denne sag, og tror du har fået lidt for mange følelser for Den søde Nicola.. Fair nok, men derfra til at DU kan dømme mig, på baggrund af faktuelle konstateringer,

og komme med udsagn om Empati, og "Svine en pige til" , hvilket jeg ikke gør, men blot konstatere at det var/er dårlig stil, længere er den ikke..

Nicola er stoppet, hun har slettet sin profil og kommet videre - måske du også skulle prøve at komme videre og lad være med at blive ved at koge suppe, på et nu lukket emne.

.. Og god dag til dig også ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest elsker_sex

elsker_sex, du er jo tydeligvist ikke helt upartisk i denne sag, og tror du har fået lidt for mange følelser for Den søde Nicola.. Fair nok, men derfra til at DU kan dømme mig, på baggrund af faktuelle konstateringer,

og komme med udsagn om Empati, og "Svine en pige til" , hvilket jeg ikke gør, men blot konstatere at det var/er dårlig stil, længere er den ikke..

Nicola er stoppet, hun har slettet sin profil og kommet videre - måske du også skulle prøve at komme videre og lad være med at blive ved at koge suppe, på et nu lukket emne.

.. Og god dag til dig også :wink:

Jeg er bare menneskelig og ved at Nicola har gjort sit bedste.

Ps. Jeg har aldrig været sammen med Nicola eller mødt hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis hun er holdt op i branchen burde denne tråd vel blive låst nu? :)

Jeg er blevet brændt af hende 2 gange og har så endelig haft hende på besøg 1 gang. Men sådan er det jo med amatør piger..det ligger ligesom i "amatør" begrebet ;) Man kan ikke forvente samme slags service som hos de professionelle, som faktisk arbejder med det til daglig og har tid til at holde styr på aftaler og kontakt med kunderne.

Og som der blev skrevet tidligere i tråden, så er der jo ikke ligefrem mangel på piger derude..både amatører og professionelle, så kom over det..

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...