Hop til indhold

Recommended Posts

Gik rundt med lidt lidt små stive lemmer, og tænkte at en god gang massage ville være tiltrængt.

Jeg kontaktede Holbæk Wellness, hvor jeg tidligere har haft et par gode besøg, med en god og hård massage, mens Tik havde stedet.

Jeg fik aftalt en time over telefonen, og mødte frem til aftalt tid. Ingen lukkede op, så jeg måtte ringe til dem, og fortælle jeg stod og ventede.

Jeg gætter på det var Mama som spænede over gården for at  lukke mig ind, og mens jeg lige benyttede et toilet, havde hun gjort klar i massage rummet.

Mens jeg smed kludene, forsvandt hun, og umiddelbart derefter, dukkede en anden kvinde op, det var angiveligt hende som nu skulle massere. Massøsen var ikke videre køn, men da jeg var kommet for massagen, tænkte jeg ikke videre over det.

Det skulle dog vise sig, at hendes kompetencer absolut ikke lå indenfor massage kunsten, og jeg endte ud med at blive "sovset" ind i olie kombineret med nogle ligegyldige strøg hen over ryg og ben, og mens jeg lå på briksen/sengen konstaterede jeg, at min ømhed i kroppen, ville jeg ikke blive kvit efter denne omgang.

Da hun bad mig vende mig om, fortsatte hun i samme stil, et veritabelt olie bad, efterfulgt af diverse til bud om ægteskab, sex osv. Jeg spurgte hende for sjov, hvad en omgang med hende på ryggen skulle koste, hvortil svarede hun 2000.Og jeg konstaterede at det var jeg ikke interesseret i.

Endelig var "massagen" slut, og mens jeg klædte mig på, blev håndklæderne foldet pænt sammen, og lagt på briksen, så de var klar til næste sceance. Jeg blev temmelig overrasket over at konstatere at der tilsyneladende ikke blev brugt rene håndklæder, men var tale om genbrug.

Jeg kommer ikke igen i Holbæk, da massagen var langt under middel, og deres tilsyneladende manglende sans for hygiejne/rene håndklæder ikke falder i min smag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...