Hop til indhold
Borat

Michelle - ægte? Erfaringer?

Recommended Posts

Hun oplyser kun pris på en time, ved ikke om hun ikke har halve- men 250€ er vel okay for en pige i den kaliber, hvis hun er real. 

Ville dog selv, nok tage en halv- ved første møde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har skrevet til hende, men ikke fået svar endnu. Skal nok give en anmeldelse, hvis jeg får en aftale i hus. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
The-Newbie skrev, for 3 timer siden:

Jeg har skrevet til hende, men ikke fået svar endnu. Skal nok give en anmeldelse, hvis jeg får en aftale i hus. 

Samme her, enten har hun MEGET travlt eller også er hun bare ikke aktiv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ægte men ikke pengene værd. Knap så slank som på billederne omend alderen passer fint. Hun er tydelig uerfaren og med fransk arrogance. Hun foretog sig intet under akten andet end at se mærkelig ud i ansigtet, så hun er meget uerfaren i at please en gentleman. Men ellers fik jeg lov til hvad jeg ville, men alt var mig der skulle arbejde. Hvis man tænder på en ret ung og uerfaren pige, og man oppe i hovedet selv kan køre en fantasi om naboens datter, lidt hvalpet og helt uden erfaring eller interesse, kan man måske bruge det til noget. Men det er en dyr omgang og ikke den store fornøjelse. Hun lader egentlig heller ikke til at være synderlig interesseret i andet end formentlig pengene. Ville have skrevet kort her og en længere anmeldelse andetsteds, men det bliver bare denne her. Spilder ikke mere tid ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var også forbi, men måtte konstatere at billederne nok er for en 10-15 kg siden, så jeg valgte at gå igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wafanden skrev, den 7.1.2026 at 23:28:

Men ikke verificeret på nympho endnu

Det er hun nu, men det ser ud til at verificeringschefen hos nympho ikke har samme opfattelse af ægte billeder, som de gæster der har besøgt hende..

JohnDoesen skrev, den 8.1.2026 at 07:06:

Hun oplyser kun pris på en time, ved ikke om hun ikke har halve- men 250€ er vel okay

Hun har nu også pris på halve timer; 170€. Betaler man i DKK er prisen 1900,- for både hele og halve timer. Går ud fra at det er en fejl.

dhnmdst skrev, den 9.1.2026 at 02:27:

Sjovt nok har hun også lukket for reviews på Nympho

Hun er åbnet for dette nu. Det har desværre ikke gjort hende noget godt da der allerede ligger 3 sløje anmeldelser af hende.

+ en helt frisk her:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...