Hans hen 2 Skrevet 6. Januar Forførende Sara i Silkeborg til sensuelle møder og erotisk massage hun kræver paysafecard betaling er det noget man skal passe på med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans hen 2 Skrevet 6. Januar Er der nogen der har prøvet det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 164 Skrevet 6. Januar (edited) Ja det skal du ikke bruge, det er scam. Redigeret 6. Januar af LK12345 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 83 Skrevet 6. Januar (edited) Hans hen skrev, for 52 minutter siden: Er der nogen der har prøvet det? Der er masser af tråde der omhandler brugen af paysafe, du har endda selv lige kommenteret på en af dem - helt generelt er det bare No-Go, og du vil spare dig for besvær og ikke mindst risikoen for at blive snydt ved at undlade brug af den form for betaling. Redigeret 6. Januar af Kirneh86 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3357 Skrevet 6. Januar NO-GO, der betales kontant ved ankomst, de kære piger kan selv vælge om det skal være i kroner eller euro. Og omregningskursen er 7,50, har oplevet piger der fiflede med kursen så det blev meget dyre i euro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 506 Skrevet 6. Januar Jeg vil nok fraråde, at man sender paysafe-koder til piger, man ikke kender godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3041 Skrevet 6. Januar W.C. Fields skrev, for 5 minutter siden: Jeg vil nok fraråde, at man sender paysafe-koder til piger, man ikke kender godt. Jeg kan slet ikke se at der skulle være nogen grund til at sende. De kan få pengene kontant i hånden når vi står ansigt til ansigt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 506 Skrevet 6. Januar lille_peter skrev, for 27 minutter siden: Jeg kan slet ikke se at der skulle være nogen grund til at sende. De kan få pengene kontant i hånden når vi står ansigt til ansigt. Jeg har købt noget af en dame, som skulle sendes med posten. Så hende aldrig privat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg