Hop til indhold
(K)ærligMand

Barbara fra Brasilien er tilbage i Aarhus, derefter Odense og til sidst Kolding ❤️

Recommended Posts

Hej med jer!

Så kom Barbara endelig tilbage til Aarhus venner - og jeg fik lov at besøge hende her til aften!!! :rolleyes:

https://annoncelight.dk/showad/395040

Ja I er jo nok ved at være lidt trætte af mine uendelige anmeldelser af hende :D

Men hende her kan jeg bare ikke få nok af! <3

Hun er bare så fantastisk dejlig at være sammen med, så meget nærvær, varme, øjne, hænder, kys, kommunikation og selvfølgelig vidunderlig sex :wub::wub::wub:

Det er godt at jeg tager på skiferie om få dage for ellers vidste jeg godt hvor mine penge skulle gå hen <3

Ved at hun nu er nogle dage i Aarhus, så Odense og til sidst Kolding

God nat derude - pas på hende og pas på jer selv <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder fantastisk. Hun er blandt favoritterne, og lægger gerne op til at blive taget hårdt.

De sidste par gange har det været inklusiv anal, og skal da love for der kan komme nogle lyde fra hende når man giver den gas :)

Hun skal have endnu et besøg eller to....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Happyfeet skrev, den 7.1.2026 at 01:39:

Hun er meget lækker :)

Ja det må man sige :wub::wub::wub: Og piv fræk! :wub::wub::wub:

Kunne ikke lade være med at besøge hende et par gange mere - hun er bare vidunderlig <3

Redigeret af (K)ærligMand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...