Treesome 68 Skrevet 5. Januar Pinky kalder denne "trans" sig, det er jo også en måde at give sig selv et feminint touch på, og det er også højst nødvendigt da det man møder er en af de mest maskuline transer jeg har set. Jeg vendte øjeblikkelig rundt da døren blev åbnet. Ps. Billederne er på ingen måde retvisende. https://annoncelight.dk/showad/439756 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Topt 32 Skrevet 6. Januar Jeg besøgte hende i Herning for en måneds tid siden. Synes hun var lille og petit. Meget meget feminine - super smukt ansigt og god øjenkontakt. kan slet ikke genkende det du skriver der… som i overhovedet… jeg synes hun lign MEGET på billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hermand40 1 Skrevet 6. Januar Topt skrev, for 1 time siden: Jeg besøgte hende i Herning for en måneds tid siden. Synes hun var lille og petit. Meget meget feminine - super smukt ansigt og god øjenkontakt. kan slet ikke genkende det du skriver der… som i overhovedet… jeg synes hun lign MEGET på billederne Meget enig med dig. Har også besøgt Pinky. Virkelig lækker og feminin, med det smukkeste ansigt. Det må have været en anden der åbnede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg