S2FB7R 0 Skrevet 5. Januar Er der nogen som har erfaringer med hende her? https://annoncelight.dk/showad/421325 hvordan er hun? Og hvad kan man få? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golffjols 7 Skrevet 5. Januar S2FB7R skrev, for 36 minutter siden: Er der nogen som har erfaringer med hende her? https://annoncelight.dk/showad/421325 hvordan er hun? Og hvad kan man få? Hun er en rigtig sød og pæn pige som er vildt god til at give massage, her snakker vi varme håndklæder og hotstone, så hun sjasker ikke bare med olien. Om hun giver andet end et HJ er svært at sige, jeg har ikke spurgt, men hun er dansk gift så tænker ikke der er mere og hente. Du kan dog spørge men hendes HJ er i en verden for sig, der er ikke rigtig nogle kompromiser ved hende, hun går op i det hun giver og det er en super service. Jeg har tidligere i dette forum efterlyst gode massører og jeg har ved hende fundet den jeg mener er den bedste. Hun flytter om et par uger til Albanigade hvor hun så også får mulighed for at tilbyde bad. Håber du kan bruge svaret her til noget og du skulle unde dig en tur hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 156 Skrevet 5. Januar Golffjols skrev, for 2 timer siden: Hun er en rigtig sød og pæn pige som er vildt god til at give massage, her snakker vi varme håndklæder og hotstone, så hun sjasker ikke bare med olien. Om hun giver andet end et HJ er svært at sige, jeg har ikke spurgt, men hun er dansk gift så tænker ikke der er mere og hente. Du kan dog spørge men hendes HJ er i en verden for sig, der er ikke rigtig nogle kompromiser ved hende, hun går op i det hun giver og det er en super service. Jeg har tidligere i dette forum efterlyst gode massører og jeg har ved hende fundet den jeg mener er den bedste. Hun flytter om et par uger til Albanigade hvor hun så også får mulighed for at tilbyde bad. Håber du kan bruge svaret her til noget og du skulle unde dig en tur hos hende. bestiller du tid hos hende, eller smutter du bare ind 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golffjols 7 Skrevet 6. Januar martin55 skrev, for 7 timer siden: bestiller du tid hos hende, eller smutter du bare ind Jeg bestiller altid tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg