S2FB7R 0 Skrevet 5. Januar Er der nogen som har erfaringer med hende her? https://annoncelight.dk/showad/421325 hvordan er hun? Og hvad kan man få? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golffjols 10 Skrevet 5. Januar S2FB7R skrev, for 36 minutter siden: Er der nogen som har erfaringer med hende her? https://annoncelight.dk/showad/421325 hvordan er hun? Og hvad kan man få? Hun er en rigtig sød og pæn pige som er vildt god til at give massage, her snakker vi varme håndklæder og hotstone, så hun sjasker ikke bare med olien. Om hun giver andet end et HJ er svært at sige, jeg har ikke spurgt, men hun er dansk gift så tænker ikke der er mere og hente. Du kan dog spørge men hendes HJ er i en verden for sig, der er ikke rigtig nogle kompromiser ved hende, hun går op i det hun giver og det er en super service. Jeg har tidligere i dette forum efterlyst gode massører og jeg har ved hende fundet den jeg mener er den bedste. Hun flytter om et par uger til Albanigade hvor hun så også får mulighed for at tilbyde bad. Håber du kan bruge svaret her til noget og du skulle unde dig en tur hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 157 Skrevet 5. Januar Golffjols skrev, for 2 timer siden: Hun er en rigtig sød og pæn pige som er vildt god til at give massage, her snakker vi varme håndklæder og hotstone, så hun sjasker ikke bare med olien. Om hun giver andet end et HJ er svært at sige, jeg har ikke spurgt, men hun er dansk gift så tænker ikke der er mere og hente. Du kan dog spørge men hendes HJ er i en verden for sig, der er ikke rigtig nogle kompromiser ved hende, hun går op i det hun giver og det er en super service. Jeg har tidligere i dette forum efterlyst gode massører og jeg har ved hende fundet den jeg mener er den bedste. Hun flytter om et par uger til Albanigade hvor hun så også får mulighed for at tilbyde bad. Håber du kan bruge svaret her til noget og du skulle unde dig en tur hos hende. bestiller du tid hos hende, eller smutter du bare ind 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golffjols 10 Skrevet 6. Januar martin55 skrev, for 7 timer siden: bestiller du tid hos hende, eller smutter du bare ind Jeg bestiller altid tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 751 Skrevet 27. Februar Golffjols skrev, den 5.1.2026 at 19:12: Hun flytter om et par uger til Albanigade hvor hun så også får mulighed for at tilbyde bad. Er der nogen der har besøgt hende på Albanigade, hvor der har været åbent et lille stykke tid? Hun annoncerer vist ikke mere på annoncelight, så måske er stedet blevet "grønt". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golffjols 10 Skrevet 27. Februar Den Lange skrev, for 36 minutter siden: Er der nogen der har besøgt hende på Albanigade, hvor der har været åbent et lille stykke tid? Hun annoncerer vist ikke mere på annoncelight, så måske er stedet blevet "grønt". skal forbi i morgen, så kan du høre mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golffjols 10 Skrevet 1. Marts Den Lange skrev, den 27.2.2026 at 18:46: Er der nogen der har besøgt hende på Albanigade, hvor der har været åbent et lille stykke tid? Hun annoncerer vist ikke mere på annoncelight, så måske er stedet blevet "grønt". Hun giver stadig den nok bedste massage der kan opdrives i byen og nej hun annoncerer ikke mere. Det er en enmands klinik hun driver og der er styr på tingene ligesom hun holder stedet virkelig rent og sobert. Der udover så får man så meget mere massage end de andre steder der drives af en bagmand/kvinde, her er det hendes ry og rygte der er på spil og hun betaler selv en høj husleje for stedet Jeg har kun ros tilovers for hende og hendes anstrengelser som vi bør tage med i overvejelserne når vi anmelder et sted. Lige nu er hun taget til Thailand så der er lukket i 3-4 uger, men skal I have en rigtig god massage så glæd jer til hun returnere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golffjols 10 Skrevet 3. Marts oldmanhavingfun skrev, for 5 timer siden: Det nytter ikke det store at svare dig, for jeg har en fornemmelse af din type Men enhver idiot kan jo se det når man læser. + det er lige voldsomt detaljeret med private ting at du nævner hun er dansk gift. Det er vildt at du ikke selv kan se det Det er jo ellers god skik og forklare sig og da især når du stempler mig som en type, som jeg ikke kan se hvad skulle være, så jeg er åbenbart ikke en idiot. Det burde jo være ligetil for dig at komme med en præcisering. Når du skriver private ting og mener det er for vildt og skrive at hun er dansk gift og at det er en enmandsvirksomhed, at hun holder stedet sobert og renter og at hun går meget op selve massagen er vi så ude i det samme overdrev som at du skriver Jo Jo giver andet end massage, eller skal man så også være en idiot for at forstå hvad der menes der. Du er velkommen til at skrive en personlig meddelse til mig med en forklaring, det havde nok været mere høfligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2884 Skrevet 3. Marts Det tager du så bare i en rapport, istedet for at gå efter manden og holde en støjende diskussion kørende. oldmanhavingfun skrev, den 1.3.2026 at 20:28: Synes dette sted skal bygge på troværdighed og gode oprigtige anbefalinger og jeg har stor mistro til hvad du skriver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg