KBH2200 61 Skrevet mandag klokken 14:50 Er der nogen, der haft besøg og vil berette om oplevelsen? https://annoncelight.dk/showad/445033 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnDoesen 34 Skrevet mandag klokken 15:18 Underligt, hun ikke er anmeldt, mener hun har været på længe. Ville være godt med et billede uden bh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KBH2200 61 Skrevet mandag klokken 15:19 JohnDoesen skrev, Lige nu: Underligt, hun ikke er anmeldt, mener hun har været på længe. Ville være godt med et billede uden bh Enig.. Har set hendes profil før, for noget tid siden..men er ikke faldet over en anmeldelse, desværre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 236 Skrevet mandag klokken 20:22 (edited) Hun er ægte, og jeg har mødt hende flere gange. Billederne yder hende ikke fuld retfærdighed. i virkeligheden har hun en langt mere lækker krop. Hun har et meget elegant og dullet udseende, dog fremstår generelt meget uskyldig. Hun er umiddelbart lidt genert, men samtidig sød og imødekommende, når man først får opbygget kemien. For dem, der er til fleksible piger, er hun et rigtig godt match. Jeg har brugt mange timer sammen med hende over tid. Hendes bryster er omkring en håndfuld, og efter min mening har hun en af de smukkeste misser i branchen. Hendes krop er samlet set i en klasse for sig. Min erfaring er, at oplevelsen i høj grad afhænger af kemi og kommunikation. Det er vigtigt at være tydelig omkring sine ønsker, fortæller man, hvad man vil have, bliver oplevelsen efter min erfaring rigtig god. Er man mere tilbageholdende, kan oplevelsen blive mere afdæmpet. Behandler man hende med respekt, er ordentlig og kommunikerer klart, skuffer hun efter min mening ikke. Redigeret mandag klokken 20:24 af xazia 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg