Hop til indhold

Recommended Posts

JohnDoesen skrev, Lige nu:

Underligt, hun ikke er anmeldt, mener hun har været på længe. 

Ville være godt med et billede uden bh ;)

Enig..

Har set hendes profil før, for noget tid siden..men er ikke faldet over en anmeldelse, desværre 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er ægte, og jeg har mødt hende flere gange. Billederne yder hende ikke fuld retfærdighed. i virkeligheden har hun en langt mere lækker krop. Hun har et meget elegant og dullet udseende,  dog fremstår generelt meget uskyldig. 

Hun er umiddelbart lidt genert, men samtidig sød og imødekommende, når man først får opbygget kemien. For dem, der er til fleksible piger, er hun et rigtig godt match.

Jeg har brugt mange timer sammen med hende over tid. Hendes bryster er omkring en håndfuld, og efter min mening har hun en af de smukkeste misser i branchen. Hendes krop er samlet set i en klasse for sig.

Min erfaring er, at oplevelsen i høj grad afhænger af kemi og kommunikation. Det er vigtigt at være tydelig omkring sine ønsker, fortæller man, hvad man vil have, bliver oplevelsen efter min erfaring rigtig god. Er man mere tilbageholdende, kan oplevelsen blive mere afdæmpet.

Behandler man hende med respekt, er ordentlig og kommunikerer klart, skuffer hun efter min mening ikke.

Redigeret af xazia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...