Lars_Larsen 31 Skrevet 5. Januar Jeg har siden september nydt godt af jeres alles anmelder, og jeg vil derfor prøve at give lidt igen, ved at skrive min første anmeldelse. Jeg er ikke særligt garvet inden for området, og havde heller ingen seksuel erfaring, før jeg besøgte dejlige Miley hos PG i september, men det er en anden god oplevelse. Jeg besøgte Milena (https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n28573/9475/sexy-milena) i midten af december, til en times hygge. Kontakten foregik over Whatsapp. og hun var nem at sætte en aftale op med. Jeg forberedte hende på at jeg er ret ny indenfor dette, og vi aftalte at hun nok skulle styre slagets gang. Da jeg på dagen er på vej ind til København med s-toget, skriver jeg som aftalt til hende, og bekræfter vores tid. Hun svarer efter 10 min. tilbage, og spørg om vi kan flytte det en halv time, da hun ikke vil være klar til vores aftalte tid. Dette informerede hun om en halv time før vores tid. Jeg må ærligt erkende, at dette ikke hjalp på nerverne, da jeg er meget firkantet ift. aftalte tider. Jeg aftalte dog med hende at der var fint, og jeg endte med at gå en lille tur i indre by for at holde varmen, og prøve at få nerverne under kontrol. Stedet ligger en ca. 10 min. fra Nørreport på gå ben. 35 min. efter vores originale tid blev jeg lukket ind i den gamle københavner kælder, som hun opholdte sig i, og jeg fik en god velkomst af Milena. Det er ikke det mest diskrete sted, da det ligger ud til en trafikeret vej ved indre by, men jeg ankom om aftenen, og der var heldigvis ikke nogle busstoppesteder eller lignende lige udenfor døren. Hun passer meget godt med hendes billeder, og jeg kan kun sige, at hun så fantastisk ud. Hun har ikke store bryster, men det passede mig fint, da det ikke er det vigtigste for mig. Hun viste mig ind på værelset, hvor vi blev enige om forventningerne jeg havde til besøget, og fik klaret betalingen. Værelset var godt til formålet, og havde en sofa og en god størrelse seng. Herefter viste hun mig ud til badet, hvor hun nævnte, at hvis jeg hørte nogen på den anden side af en anden dør, så er det fordi der var andre tilstede bag den. Badet var mildest talt ikke i særlig god stand, og hvis jeg ikke tager fejl, var der en del skimmelsvamp i badeværelset. Efter jeg fik en tur under bruseren, var det ind på værelset, hvor hun tog styringen, og fik vist mig en del ting. Jeg vil undgå at gå i for mange detaljer, særligt da jeg ikke tror jeg kan beskrive det godt, men jeg fik en fin opvarmning af hende og hendes krop, inklusiv et blow uden gummi, hvor min første ladning måtte skydes, dog ikke i munden, da det ikke var en aftalt ydelse. Herefter fik jeg en behagelig massage af hende, hvor vi fik sludret lidt. Hun snakker fint engelsk, dog med en tydelig accent, men det var intet problem at kommunikere med hende. Vi gik så i gang med runde to, hvor det var penetrering med kondom. Vi sluttede af med endnu en sludder, og jeg gik ud af døren, efter et meget tilfredsstillende besøg. Jeg tror at jeg endte med at gå en 10-15 min. over tid med hende, og jeg havde ikke en fornemmelse af, at hun sad og tjekkede uret konstant, eller havde travlt med at skubbe mig ud af døren, hvilket nok er årsagen til, at min egen aftale blev forsinket. Udover forsinkelsen, og badeværelsets tilstand, så var det et godt besøg, og Milena selv var en dejlig og lækker kvinde, og jeg fik nogle nye gode oplevelser, samt lært nogle ting. Jeg håber i kan bruge min første anmeldelse til noget, og ellers vil jeg bare sige tak fordi i gad læse med. 13 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5515 Skrevet 5. Januar Lars_Larsen skrev, for 1 time siden: Jeg håber i kan bruge min første anmeldelse til noget Ja, tak for den fine anmeldelse. God debut som anmelder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1295 Skrevet 5. Januar Milena er mildt sagt ikke særlig god til at holde de aftaler, man laver med hende. Har et par gange oplevet ikke at kunne få kontakt til hende, mens jeg var på vej til en aftale, vi havde lavet dagen før. Men kommer man igennem, møder man en pige fra allerøverste hylde - både hvad udseende og service angår. Og hun er utrolig charmerende. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dwayne 85 Skrevet 12. Januar Milena kan godt være svær at få fat i, og det vil jeg gerne bekræfte. Men når man så endelig får en tid hos hende, er det virkelig en god oplevelse. Hun er altid sød, smuk og dejlig at være i selskab med, og hun gør sit arbejde til UG. Hun er også virkelig god at tale med, og man kan mærke, at hun har noget mellem ørerne, det gør oplevelsen endnu bedre. Jeg går altid derfra med et smil på læben. Prisen er ovenikøbet rigtig fair, hvilket kun er et plus. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg