Massage-testeren 234 Skrevet 5. Januar Jeg læser meget om nogen lige popper den "blå" pille inden de besøger en pige. Mit spørgsmål er reelt. Hvorfor gør i det og hvad præcis gør den for jer. Tænker er man liderlig så er man vel liderlig. Og jeg har aldrig selv prøvede nogen form for piller til det formål, men som jeg læser det gør det ikke at man evt skal kunne flere gange. Så hvad er formålet ved det ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1960 Skrevet 5. Januar Pillen bruges ikke til at skabe liderlighed. Du skal være opstemt/have lyst for at den virker. Pillen styrker evnen til at få erektion. Jeg tager selv en da jeg kan have problemer i mødet med et nyt menneske i form af nervøsitet. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 234 Skrevet 5. Januar Elprebsi skrev, for 1 minut siden: Pillen bruges ikke til at skabe liderlighed. Du skal være opstemt/have lyst for at den virker. Pillen styrker evnen til at få erektion. Jeg tager selv en da jeg kan have problemer i mødet med et nyt menneske i form af nervøsitet. Okay , så det er pga du evt ikke går forgæves så at sige eller ikke får den oplevelse du fantasere om pga nervøsitet , derfor du bruger den ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5516 Skrevet 5. Januar Massage-testeren skrev, for 22 minutter siden: Mit spørgsmål er reelt. Hvorfor gør i det og hvad præcis gør den for jer. Sildenafil afhjælper erektil dysfunktion, som er når pikken bliver slap, selvom lysten og liderligheden er stor. Altså pikken holder sig hård og kampdygtig i længere tid, så ovennævnte problem mindskes eller forsvinder. Ud fra det, du skriver, kan man vel sige, at pillen hjælper på et problem, du ikke har. Pillen vil derfor sandsynligvis ikke gøre nogen positiv forskel for dig, men bivirkningerne ved pillen kan måske drille dig, ligesom det kan for andre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1960 Skrevet 5. Januar Massage-testeren skrev, for 35 minutter siden: Okay , så det er pga du evt ikke går forgæves så at sige eller ikke får den oplevelse du fantasere om pga nervøsitet , derfor du bruger den ? Ja. Det er dyrt at betale for sex hvis man ikke kan præstere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 234 Skrevet 5. Januar Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden: Sildenafil afhjælper erektil dysfunktion, som er når pikken bliver slap, selvom lysten og liderligheden er stor. Altså pikken holder sig hård og kampdygtig i længere tid, så ovennævnte problem mindskes eller forsvinder. Ud fra det, du skriver, kan man vel sige, at pillen hjælper på et problem, du ikke har. Pillen vil derfor sandsynligvis ikke gøre nogen positiv forskel for dig, men bivirkningerne ved pillen kan måske drille dig, ligesom det kan for andre. God pointe .. jeg undrede mig også bare , derfor ville jeg bare hører hvorfor folk bruger den hvis jeg på et tidspunkt skal besøge en på et tidspunkt og jeg ikke kan præstere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 234 Skrevet 5. Januar Elprebsi skrev, 1 time siden: Ja. Det er dyrt at betale for sex hvis man ikke kan præstere. Giver god mening og tænker ikke man får slået noget af prisen hvis GP selv oplever der ikke er sket noget de første 10-15 minutter uanset om hun gør alt hun har lært. Og man har købt for 60 min og ikke bare ser nogen grund til at forsætte de sidste 40 minutter f.eks Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ToxicWaste 39 Skrevet 5. Januar (edited) Massage-testeren skrev, for 8 timer siden: men som jeg læser det gør det ikke at man evt skal kunne flere gange. Det er så ikke korrekt. Det kan være den primære årsag til, at nogen bla. bruger dette middel. Refractory perioden kan typisk blive formindsket betragteligt. Redigeret 5. Januar af ToxicWaste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brystomann 76 Skrevet 5. Januar Den_glade_amatør skrev, for 11 timer siden: men bivirkningerne ved pillen kan måske drille dig, ligesom det kan for andre Hvad er bivirkningerne..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5516 Skrevet 5. Januar Brystomann skrev, for 2 minutter siden: Hvad er bivirkningerne..? De hyppigst beskrevne bivirkninger er hovedpine i forlængelse af pillens virksomme periode, dvs cirka en håndfuld timer efter indtagelse samt en oplevelse af periodisk forekommende farveforstyrrelser. Begge dele er af midlertidig karakter, og som med al anden medicin oplever nogen det mere end andre. Vær desuden opmærksom på, at pillen påvirker blodgennemstrømningen gennem kroppen, hvilket også giver den positive effekt. Kontakt derfor altid lægen, hvis du mener at have et behov, som måske kan afhjælpes med Sildenafil. Og lad være med at købe på tvivlsomme steder på internettet. Man aner ikke, hvad man får. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ToxicWaste 39 Skrevet 5. Januar Brystomann skrev, for 8 minutter siden: Hvad er bivirkningerne..? Meget almindelig (kan ses hos mere end 1 ud af 10 personer): hovedpine. Almindelig (kan ses hos op til 1 ud af 10 personer): kvalme, ansigtsrødme, hedeture (symptomerne omfatter en pludselig varmefølelse i overkroppen), dårlig fordøjelse, farvesyn, sløret syn, synsforstyrrelser, tilstoppet næse og svimmelhed. Men jo lavere dosis man tager jo færre bivirkninger. Hvis man kan nøjes med fx. 12,5mg, kan man måske helt slippe for bivirkninger.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
johndavidjohn2017 100 Skrevet 7. Januar Jeg bruger den blå pille for at være sikker på rejsning i hele perioden, især hvis der fumles lidt med kondom kan det gå ud over min rejsning. Dette forhindrer pillen. Desuden sikrer den rejsning i alle 60min og kan derfor nå tur nummer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1557 Skrevet 7. Januar ToxicWaste skrev, den 5.1.2026 at 18:23: Det er så ikke korrekt. Det kan være den primære årsag til, at nogen bla. bruger dette middel. Refractory perioden kan typisk blive formindsket betragteligt. Virkelig? Jeg kan genkende at erektionen holder efter man er kommet og at man kan få erektion igen, men jeg synes det gør det sværere at få orgasme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ToxicWaste 39 Skrevet 7. Januar Slowman skrev, for 1 time siden: Virkelig? Jeg kan genkende at erektionen holder efter man er kommet og at man kan få erektion igen, men jeg synes det gør det sværere at få orgasme. Der er tilsyneladende lidt forskellige betydninger af “refractory perioden”. Den jeg mente: A refractory period is the time after a man ejaculates when he is no longer able to have an erection,” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1887 Skrevet 9. Januar Jeg bruger den blå pille for at være sikker på rejsning, da jeg tit møder nye kvinder. Derudover burger jeg den også til når jeg skal lave noget ekstra spændende eller udfordrende, så som gruppesex, besøg på FKK-klub, hvor jeg har sex med flere kvinder på en dag o.l. Det hjælper at jeg ikke skal fokuser på at få en rejsning, når der er så meget andet i hovedet på det tidspunkt. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg