Thaielskeren1 13 Skrevet 4. Januar Jeg har haft æren af at besøge Iris i bøvlingbjerg i start december Hun er en ung lille kvinde, med en hel fantastisk krop. Hun er meget petite med nogen dejlige silekone babser. Hendes massage er ikke i top klasse, men hendes krop kompenserer for hele oplevelsen. Efter massagen tog hun min lillemanden i munden, og suttede i 1-2 minutter før hun begyndte at sætte kondomen på og begynde at ride. Derefter tog jeg hende missionær og fik afsluttet. hun er super sød, men det virker ikke til at hun er særlig glad for at have sex, som nogen af de andre Thai kvinder jeg har mødt på min vej. Hvis man er til en petite krop med store patter, er hun helt sikkert et besøg værd. Hun har efter min mening den bedste krop af alle gp’er jeg har mødt. Stedet er et gammelt hus, som ligger i siden for en lang vej hvoraf naboen godt kan spotte dig, hvis der ikke er mørkt. Næste gang jeg er forbi vil jeg godt prøve Jasmine af også, som ligger ved værelset ved siden af Iris. pigen 7,5/10 krop 20/10 området 7/10 massage 6/10 https://annoncelight.dk/showad/402114 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yannye 2 Skrevet 5. Januar Jasmin har jeg besøgt da hun var i aalborg, hun er en dejlig oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.jyden1970 5 Skrevet 15. Januar Iris er bestemt et besøg værd, samme gælder Jasmin. Iris sagde til mig hun kun tænker på penge ,men synes nu ikke man kan mærke det ,nu har jeg fået en kop kaffe sammen ,med dem begge to . Kan kun sige godt om dem begge. Til en start var Jasmin sammen med en anden pige ,hendes navn var Nook hun var bestemt en pige der levede ind i det hun lavede, men ved ikke hvor hun er nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 99 Skrevet 20. Januar Thaielskeren1 skrev, den 4.1.2026 at 23:56: hun er super sød, men det virker ikke til at hun er særlig glad for at have sex, som nogen af de andre Thai kvinder jeg har mødt på min vej. https://annoncelight.dk/showad/402114 Jeg har samme opfattelse efter mit besøg. Virker ikke så glad for det hun laver, og gør det mere af nødvendighed. Men virkelig smuk, og super sød inden og efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg