Hop til indhold

Recommended Posts

https://nympho.dk/n30037/9906/sweet-young-liana

Skulle lige tjek hende ude.  Hun er ikke 19 og ofc ikke hende vi laver aftale med. Det er ikke så godt for hende som new starter.

Det er hende og kroppen er WOW imo især hendes ass :-)  efter lidt ballade med hende og manager lykkes det. Hun er fræk synes jeg. STOR minus er hendes pris. Kommer nok for round 2 men ikke mere.

Go aften

Del dette indlæg

Link til indlæg
dabusta skrev, den 13.1.2026 at 16:27:

Nu er hun 24 wtf 

Hun har fået feedback at vi mænd tydeligt kan se hun er ældre, så hun har justeret alderen så den er tættere på virkeligheden. Jeg kan virkelig ikke se hvad problemet er i det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Billederne af Liana er helt retvisende.Hun er virkelig smuk, og ser faktisk endnu bedre ud, når du møder hende.

Jeg fik noget af det bedste sex jeg længe har fået. Nærværende, behaglig og intelligent samvær. Hun taler perfekt engelsk.

Skal da også mødes med hende igen.

Hun kan klart anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er hun desværre. Hun tog hjem d. 17/1, men jeg skal møde hende på hotel i den by i udlandet, hvor hun bor. Først tager vi på diskotek og dernæst på hotel. Professionel relation. Alt betalt af mig. Byen hvor hun bor er et  virkelig et besøg værd. Har været der 3 gange før.

Redigeret af Ulv
Mangler et ord

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...