Nosaint 97 Skrevet 4. Januar (edited) Mødet med englen (Vicky) og djævlen (Baleri) Efter nem kommunikation (som altid) lavede jeg en aftale med Vicky om en trekant med hende og Baleri. Jeg har efterhånden besøgt Vicky Basno en del gange, og hun er uden tvivl min absolutte yndlings-GP i byen. Hendes personlighed, humør, nærvær, øjenkontakt, frækhed (og byens bedste anale lege) gør hende til en klar 1’er i min bog. Tilbage til trekanten: Jeg mødte de to frække vildkatte iført deres små lyserøde nederdele (med udsigt til misserne) miiiaaw. Konge modtagelse med tungekys fra to smukke, frække tøser og ivrige, søgende hænder både på mig og imellem dem to. Efter et hurtigt bad kom jeg ind til de to vildkatte, der lå og legede på sengen. Hov hov, tyv start, vicky må få lidt klaps på numsen for den! Og det fik hun! De lagde sig hurtigt side om side, så jeg kunne gå “ombord” og smage på begge misser bagfra frække og velsmagende. De tænder tydeligvis på hinanden og komplimenterer hinandens meget forskellige personligheder perfekt. Vicky med sit opmærksomme, nærværende og frække “girl next door”-look og Baleri, som er den “vildeste” GP, jeg har prøvet. Damn… byens vildeste deepthroat! Hun kan godt lide at tage styring, og sammen sørgede de for, at Vicky fik opmærksomhed i begge ender Begge er super stramme, frække, sjove og lever sig fuldt ud ind i rollerne. De har hele tiden fokus på, at man har en fantastisk oplevelse sammen med dem. Tak for jer, tøser, vi ses helt sikkert igen! Stedet: 10 (ren, ny lejlighed på Islands Brygge) Pigerne: 10 (100% som på billederne) Sexen: 10 (den vildeste trekant – og lige så skønne hver for sig) Helt sikkert en gentagelse. De er desværre ikke i byen lige pt. / tror de holder ferie, men de holder fast til i cph så de kommer helt sikkert snart retur https://nympho.dk/n10381/3426/vicky-basno https://nympho.dk/n2010/1037/baleri-deep Redigeret 4. Januar af Nosaint Link 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 400 Skrevet 4. Januar Husk lige et link - og tak for anmeldelsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TTman 108 Skrevet 4. Januar Lyder fandme frækt. Jeg er altid på jagt efter de gode trekanter (som der desværre ikke er mange af), så tak for anmeldelsen. Det virker på din anmeldelse som om at Vicky og Baleri også er til en trekant hvor de er lesbisk sammen. Er det rigtig forstået? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nosaint 97 Skrevet 4. Januar TTman skrev, for 12 minutter siden: Lyder fandme frækt. Jeg er altid på jagt efter de gode trekanter (som der desværre ikke er mange af), så tak for anmeldelsen. Det virker på din anmeldelse som om at Vicky og Baleri også er til en trekant hvor de er lesbisk sammen. Er det rigtig forstået? Ja de legede meget velvilligt sammen, både med og uden legetøj:) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg