Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Huntersen skrev, for 3 timer siden:

Er der nogle som har besøgt Pinky her og kan/vil fortælle om besøget?

https://annoncelight.dk/showad/443773

Er der måske nogle der kender hende med et andet navn?

Jeg har svært ved at forestille mig at en 36-årig thaikvinde, tænker: "Nu vil jeg tage til Danmark og begynde at massere folk".

Så jeg tænker hun er en erfaren kvinde i branchen . 

Skrevet

Hun har været i Københavnsområdet før.

Jeg har besøgt hende nogle gange og kan give hende en klar anbefaling fra min side. 

Hun er meget serviceminded og sød.

Skrevet

Har også været ved hende flere gange. Hun yder virkelig god service og super sød.

Skrevet
  • Author
Hamderjyden skrev, for 2 timer siden:

Hvor holder hun sådan ca til?

Ålestrup som der står i overskriften. Og byen er ikke så stor, at det tager evigheder at komme fra den ene ende til den anden . 

• 2 months later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Hej Huntersen, Jeg besøgte Pinky for et par uger siden og det var en rigtig god oplevelse. Jeg kom ind ad døren og hun modtog mig frækt med et stort kys. Hun er ikke særlig høj, lidt rund i det og med store, naturlige bryster. Det store kys udviklede sig og inden jeg fik set mig om, lå vi på sengen og var godt i gang med tungekys og kæleri. Hun gik så i gang med et fantastisk blowjob som fik mig helt op at ringe og inden jeg vidste af det, havde hun sat sig op på den og red mig intenst, det fortsatte et stykke tid og så skiftede hun til at ride analt. Efter et heftigt ridt skiftede vi stilling og jeg tog hende analt i doggy. Som afslutning lagde jeg mig på ryggen og fik fortsat blowjobbet fra starten og kom i munden på hende.

Utrolig sød og servicevenlig dame, som jeg varmt kan anbefale.

Skrevet
Baldy skrev, den 25.3.2026 at 15:49:

og inden jeg vidste af det, havde hun sat sig op på den og red mig intenst

Det lyder lidt som om hun satte sig op uden du havde fået kondom på? 😋

/Silver

Redigeret af Silverback
Stavning

Skrevet
Silverback skrev, for 14 timer siden:

Det lyder lidt som om hun satte sig op uden du havde fået kondom på? 😋

/Silver

Man får som fortjent eller betalt😉

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg synes personligt hun er for stor. For mange kilo på maven. Men det er jo smag og behag.

Fræk er hun

Skrevet
Ridderlig skrev, for 5 timer siden:

Jeg synes personligt hun er for stor. For mange kilo på maven. Men det er jo smag og behag.

Fræk er hun

Okay, så du tænker at hun vejer mere end 55kg!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.