Mrviking30 2 Skrevet 3. Januar Er der nogle der ved hvordan jeg finder de piger som er hos faaborgvej 79a Odense sv. eller kender nogle evt klinikker man kan komme uden tidsbestilling. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1496 Skrevet 4. Januar Mrviking30 skrev, for 13 timer siden: Er der nogle der ved hvordan jeg finder de piger som er hos faaborgvej 79a Odense sv. eller kender nogle evt klinikker man kan komme uden tidsbestilling. Er det ikke thai-pigerne i nr. 89 du mener? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 193 Skrevet 4. Januar Jeg troede at det ikke var tilladt at poste adresser? @Bryan Mills Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hook 163 Skrevet 4. Januar Nogen, der har erfaring med Jusmine på adressen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latex 38 Skrevet 4. Januar (edited) https://annoncelight.dk/showad/403594. Det er på Fåborg vej nr 89a , hvis det er det du søger Redigeret 4. Januar af latex Glemte nr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hook 163 Skrevet 4. Januar (edited) Der er ofte piger i både kælder og i stuen. Redigeret 4. Januar af Hook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1496 Skrevet 5. Januar Mrviking30 skrev, den 3.1.2026 at 22:24: Er der nogle der ved hvordan jeg finder de piger som er hos faaborgvej 79a Odense sv. eller kender nogle evt klinikker man kan komme uden tidsbestilling. Orkhid Thaimassage i Kochsgade 33, er en butik hvor du kan gå lige ind.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SeriøsXXX 112 Skrevet 6. Januar Men det er rigtigt at efter Maja har overtaget er det svært at vide hvilke piger der arbejder på adressen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrviking30 2 Skrevet 6. Januar Big3lover skrev, den 5.1.2026 at 08:30: Orkhid Thaimassage i Kochsgade 33, er en butik hvor du kan gå lige ind.... Er det med full service eller kun massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Citroen mand 114 Skrevet 7. Januar Big3lover skrev, den 5.1.2026 at 08:30: Orkhid Thaimassage i Kochsgade 33, er en butik hvor du kan gå lige ind.... Orkid Thaimassage er lukket pt. de er måske på ferie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1496 Skrevet 8. Januar Mrviking30 skrev, den 6.1.2026 at 18:29: Er det med full service eller kun massage? Det er med fuld service i kælderen, men som citroen manden siger, så er der åbenbart lukket pt.....det vidste jeg dog ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 193 Skrevet 9. Januar Hvad jeg kan finde, så er Orchid Thaimassage på Kochsgade 33, ophørt per 29/12/2025. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Citroen mand 114 Skrevet 10. Januar Det ser ud til at de har åbnet igen, der har været åben både torsdag og fredag. Jeg er ikke kørt forbi i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsla 41 Skrevet lørdag klokken 16:57 Der er åbnet igen, har dog ikke været der selv endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg