leoparden25 18 Skrevet 3. Januar I efteråret var jeg en tur til København hvor jeg havde booket en lejlighed og lavet en annonce. Desværre var det en stort set spildt tur, da jeg blev brændt af hele 3 gange! Jeg synes ellers jeg er god til at spotte når folk er useriøse og generelt ikke svare på “tomme” henvendelser. Men selv mænd der præsenterede sig selv pænt, skrev lange beskrivelser af hvad de ønskede og generelt var venlige, blokerede mig pludseligt og så stod jeg dér og var skuffet og vred, over at der findes sådanne typer. Nå… men man må vel være løsnings orienteret, ik? For jeg har lyst til snart at tage en tur til hovedstaden igen og mødes med nogle dejlige mænd, hvis det altså kan lykkedes. Så hvad gør man for at undgå at blive brændt af? Jeg vil ikke bede om penge forud (det ved jeg generelt ses som et rødt flag). Skal jeg bede om et billede inden mødet? Jeg vil ikke selv sende ansigtsbillede, så det er ikke fair at bede om den anden vej. Er er det bare the name of the game at man må regne med ikke at kunne stole på over halvdelen af de mænd som skriver?? Kram og Godt nytår til jer søde skønne mænd derude som ER seriøse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrippleB 50 Skrevet 3. Januar Det er som du siger "the name of the game". Det går ofte begge veje kan jeg fortælle dig. Irriterende ja, men ikke meget man kan gøre ved det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 473 Skrevet 3. Januar leoparden25 skrev, for 33 minutter siden: Er er det bare the name of the game at man må regne med ikke at kunne stole på over halvdelen af de mænd som skriver?? Det er nok desværre the name of the game, at man vil blive brændt af. Halvdelen lyder også voldsomt, så man kan jo krydse fingre for noget bedre næste gang. Men det er jo et problem begge veje. Desværre er det også noget, vi oplever som mænd. Jeg har også flere gange prøvet at have en klar og tydelig aftale, men så alligevel ikke. En gang har jeg stået nede på gaden ved den angivne adresse, og så svarede hun ikke længere (og 10 minutter før havde vi skrevet sammen og aftalt at jeg ville være fremme om 10 minutter. Andre gange er aftalen pludselig i sidste øjeblik rykket. Men måske skal du bare holde dig til Jylland. I Jylland er en aftale en aftale, så jeg dukker altid op som aftalt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 216 Skrevet 3. Januar Ej du selv i Jylland brænder de en af. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 567 Skrevet 3. Januar Det er jo desværre galt begge veje og skaber mistillid fra begge sider. Uanset grunden er det IKKE i orden at brænde en aftale af. Så meld da rent ud. Mulige grunde til at du bliver brændt af udover de idioter, der bare hygger sig med det: 1. Du har måske været for dyr og vedkommende har fundet den samme ydelse til en bedre pris. 2. Der er kommet en reel grund i vejen og vedkommende “tør” ikke melde afbud (konfliktsky). 3. Vedkommende har fået kolde fødder. 4. Vedkommende har læst en dårlig anmeldelse om dig. 5. Du har måske ikke virket “varm” nok og måske for upersonlig osv osv… Jeg er selv i fast forhold og ville aldrig turde fortælle hvem jeg er med foto, eget tlf.nr. osv. Så hvis du stiller sådanne krav, der fjerner anonymiteten vil du sikkert miste nogle seriøse kunder på den konto. Jeg er blevet afpresset af en, hvor jeg faldt i og fortalte hvem jeg var. Ligeledes har jeg tit efterfølgende fået en SMS med “Miss you Baby” hjerter osv. Så svært at løse det problem… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 335 Skrevet 3. Januar Titommeren skrev, for 30 minutter siden: Mulige grunde til at du bliver brændt af 6. De er kommet til at “tilfredsstille” sig selv før tid, ved et uheld i bare iver over at skulle på frækt besøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1557 Skrevet 3. Januar (edited) Jeg synes at man ofte herinde oplever at nogle har et ret afslappet forhold til aftaler i al almindelighed. Man aflyser hvis der kommer lidt i vejen, man betragter aftaler som hensigtserklæringer ikke som kontrakter. Kontrakter som skal holdes og hvor man holder aftalepartner skadesløs, hvis man må opsige kontrakten. Det må være frustrerende at have lejet en lejlighed eller et hotelværelse. Indgået flere aftaler og måske endda have afvist potentielle kunder fordi kalenderen er fuld og så modtage flere afbud uden kompensation. Hvad kan man så gøre? Prostituerede kan sammen oprette en sortliste hvor kunder der melder afbud listes. Redigeret 3. Januar af Slowman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fætterbr 29 Skrevet 3. Januar Folk er bare generelt ikke gode til det der med faste aftaler. Fy for den. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1557 Skrevet 3. Januar Og må jeg så ikke tilføje at jeg ikke synes det går begge veje - i hvert fald ikke det omfang som det lyder til at GP oplever. Jeg har nok oplevet udskydelser på 10-60 minutter i 5% af de aftaler jeg har haft, men faktisk aldrig en aflysning. Noget mere end 50 aftaler over de sidste 2 år på fyn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMB 111 Skrevet 3. Januar At blive brændt af, gælder begge veje. Og sådan vil det nok altid være Jeg er selv blevet brændt af en pige der optræder rigtig meget herinde på Eroguide - blå pille slugt og på cyklen til hotellet - havde glædet mig meget efter aftalen blev indgået Det er dårlig stil, men åbentbart en del af gamet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 216 Skrevet 3. Januar Men det skal da netop ikke være en del af gamet. Jeg tror aldrig jeg har oplevet så mange no shows som i går og i dag. Mænd der virkede reelle og simpelthen bare bliver væk. Jeg har sagt nej til mange, simpelthen fordi andre havde booket, og så dukker de ikke op. Det er respektløs og ærgerligt både for mig, men så sandelig også for den mand der ikke kan få tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1113 Skrevet 3. Januar Du kunne overveje at lade folk identificere sig med deres eroguide handle, evt at første kontakt er her igennem og bede dem give 3-5 eksemplarer på deres anmeldelser. Så har du også en ide om hvordan de er. Ja, det vil sortere nogle fra, men de er måske mere seriøse dem som kommer igennem. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kitesurfer2 125 Skrevet 3. Januar Der kan nok være mange grunde. Jeg tror at en af dem kan være, at der er noget forbudt over det at besøge en prostitueret. Man overskrider en grænse. Man ved godt at nu gør man noget, som ikke er særlig socialt accepteret og som mange nok vil føle, at de ikke burde gøre, og som mange vil fordømme. Der er noget, der trækker en i den ene retning, seksualiteten, nysgerrigheden, liderligheden, og så er der det forbudte, "tør jeg", "vil jeg", "jeg burde ikke", "det kan ikke blive ved", osv. i den anden. Jeg oplever i hvert fald ofte en indre forhandling, om jeg skal eller ikke skal før jeg aftaler et besøg. Jeg tror, der er mange, der ikke er 100% afklarede med det de har gang i, også selv om de skriver seriøst og pænt, så når det skal blive virkelighed og grænsen skal overskrides, så trækker de sig. Jeg tror ikke der er særlig meget man som kvinde kan gøre ved det, andet end at lade være med at vende det indad og tro, at det handler om noget ved en selv eller ens adfærd, som er forkert. Men jeg kan godt forstå, det må føles vanvittig irriterende og ikke særlig respektfuldt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 216 Skrevet 3. Januar Eller... eller måske finder vi på undskyldning for nogen røvhuller Ej undskyld.. lidt jysk sarkasme haha Men synes det er ærgerligt. For de ødelægger det for den reelle mand. Jeg havde for pokker en mand der skrev til mig på snap, Whatsapp og sms for at booke mig. Så tænker jeg da den mand er reel... spoiler alert; he was'nt Han var et no show. Så vi kan sidde og analysere og komme med en masse forklaringer... summa summarum, så smid en besked med; må desværre aflyse.. Jeg bider ikke... særlig hårdt.. med mindre du ber om det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aksel14 12 Skrevet 3. Januar leoparden25 skrev, for 3 timer siden: I efteråret var jeg en tur til København hvor jeg havde booket en lejlighed og lavet en annonce. Desværre var det en stort set spildt tur, da jeg blev brændt af hele 3 gange! Jeg synes ellers jeg er god til at spotte når folk er useriøse og generelt ikke svare på “tomme” henvendelser. Men selv mænd der præsenterede sig selv pænt, skrev lange beskrivelser af hvad de ønskede og generelt var venlige, blokerede mig pludseligt og så stod jeg dér og var skuffet og vred, over at der findes sådanne typer. Nå… men man må vel være løsnings orienteret, ik? For jeg har lyst til snart at tage en tur til hovedstaden igen og mødes med nogle dejlige mænd, hvis det altså kan lykkedes. Så hvad gør man for at undgå at blive brændt af? Jeg vil ikke bede om penge forud (det ved jeg generelt ses som et rødt flag). Skal jeg bede om et billede inden mødet? Jeg vil ikke selv sende ansigtsbillede, så det er ikke fair at bede om den anden vej. Er er det bare the name of the game at man må regne med ikke at kunne stole på over halvdelen af de mænd som skriver?? Det er da temmelig nemt. Du giver bare de fleste tider til mænd der har besøgt dig før. Resten af tiderne giver du til nye - som du har screenet som seriøse. Oventstående teknik kaldes for epsilon-greedy. Eksempler er 75% af tiderne til kendte kunder og resten til nye. Eller 80-20 eller 90-10. Du bestemmer selv. Så kort fortalt så er det exploit-explore teknik. Selvfølgelig drop al halløj med ansigtsbilleder osv. Du udbyder en vare/service og det er din og ikke kundens opgave at få det til at fungere for dig. Jeg troede dog at I forventede en vis spild. De der lange beskrivelser og udvekslinger omkring lyster og ønsker - tror du ikke de får sig en god omgang onani, med udlæsning, og så er der ikke brug for dine tjenester mere? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leoparden25 18 Skrevet 3. Januar Hr Lille Niels skrev, 1 time siden: Du kunne overveje at lade folk identificere sig med deres eroguide handle Tak for et godt konkret råd. Det var måske ikke så dårlig en idé 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leoparden25 18 Skrevet 3. Januar aksel14 skrev, for 39 minutter siden: De der lange beskrivelser og udvekslinger omkring lyster og ønsker - tror du ikke de får sig en god omgang onani, med udlæsning, og så er der ikke brug for dine tjenester mere? Jo det har jeg senere hen fundet ud af 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aksel14 12 Skrevet 3. Januar (edited) leoparden25 skrev, for 8 minutter siden: Tak for et godt konkret råd. Det var måske ikke så dårlig en idé Det er en mulighed men så er du begrænset til eroguide medlemmer. For nogle år siden var der en der offentliggjorde en statistik over EG og dets brugere. Reelt var der kun 40-50 brugere der postede ofte og omkring 300 der gennem tiden havde postet mere end en håndfuld indlæg. Hvis nogen kan huske noget om indlægget ville det hjælpe lidt. Det var sgu interessant og der er sikkert ikke meget der har ændret sig. Så gør du det så får du endnu færre kunder der dukker op Redigeret 3. Januar af aksel14 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 473 Skrevet 3. Januar Titommeren skrev, for 3 timer siden: Det er jo desværre galt begge veje og skaber mistillid fra begge sider. Uanset grunden er det IKKE i orden at brænde en aftale af. Så meld da rent ud. Mulige grunde til at du bliver brændt af udover de idioter, der bare hygger sig med det: 1. Du har måske været for dyr og vedkommende har fundet den samme ydelse til en bedre pris. 2. Der er kommet en reel grund i vejen og vedkommende “tør” ikke melde afbud (konfliktsky). 3. Vedkommende har fået kolde fødder. 4. Vedkommende har læst en dårlig anmeldelse om dig. 5. Du har måske ikke virket “varm” nok og måske for upersonlig osv osv… Dybest set er der vel heller ikke noget i vejen med det, hvis man vælger at aflyse. Men det er netop ordet AFLYSE, der er det vigtige her. At brænde en anden af er bare respektløst. Der kan som du skriver være mange grunde til det. Punkt 1: Jeg forsøger normalt kun at skrive til 1 glædespige og afvente hendes svar. Men får jeg ikke svar, skriver jeg til en anden. Jeg har også indtryk af fra dette forum, at der er nogen, der skriver til flere på samme tid, og så kan man jo meget nemmere komme til at stå med en aftale, som pludselig ikke er så god, når den næste melder sig. Men igen er det mindste man kan gøre da at aflyse. Punkt 2: Jeg tænker at man skal være rigtig meget konfliktsky, hvis man ikke bare kan skrive "Jeg er desværre nødt til at aflyse vores aftale", når det som her drejer sig om to personer, som i praksis anonyme. Men måske også netop derfor, at det er nemt bare at lade være. Punkt 3: Jeg kender selv alt for godt nervøsiteten ved at skulle besøge en glædespige. Og det var jo endnu være de allerførste gange. Jeg fik også næste kolde fødder de første gange. Så jeg kan godt forstå, hvis man mister modet. Men igen er det mindste man kan gøre da at aflyse. Punkt 4 og 5: Ja, men så kan man da igen aflyse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 705 Skrevet 3. Januar leoparden25 skrev, for 4 timer siden: Nå… men man må vel være løsnings orienteret, ik? For jeg har lyst til snart at tage en tur til hovedstaden igen og mødes med nogle dejlige mænd, hvis det altså kan lykkedes. Det tror jeg vi er mange her i kbh, som forhåbentlig vil sætte pris på, og stå ved deres aftale med dig. Så du denne gang for et bedre besøg herovre. leoparden25 skrev, for 37 minutter siden: Tak for et godt konkret råd. Det var måske ikke så dårlig en idé synes du skulle bruge dette, vi er trods alt en hel del herinde som overholder vores aftaler, det vidner anmeldelserne jo om. aksel14 skrev, for 31 minutter siden: Reelt var der kun 40-50 brugere der postede ofte synes nu ikke det er de samme 40-50 bruger som poster alle anmeldelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 473 Skrevet 3. Januar Gudinden med kæmpe patter skrev, for 2 timer siden: Men det skal da netop ikke være en del af gamet. Jeg tror aldrig jeg har oplevet så mange no shows som i går og i dag. Mænd der virkede reelle og simpelthen bare bliver væk. Jeg har sagt nej til mange, simpelthen fordi andre havde booket, og så dukker de ikke op. Det er respektløs og ærgerligt både for mig, men så sandelig også for den mand der ikke kan få tiden. Jeg tror at alle, der driver en servicevirksomhed vil opleve at der er nogen, der udebliver. Det gør frisøren og tandlægen helt sikkert også. Og denne sexbranche er måske lidt værre, fordi der her er rigtig meget anonymitet. Men jeg har som jysk mand rigtig svært ved at forstå, at man ikke kan aflyse en aftale, man har indgået. Jeg har selv to gange måtte aflyse, fordi der opstod noget imellemtiden. Den ene gang havde jeg fået tyndskid, og den anden gang punkterede jeg på motorvejen, så jeg blev forsinket flere timer med min ankomst til hotellet og derfor ikke kunne nå aftalen med glædespigen. I begge tilfælde kontaktede jeg glædespigen hurtigst muligt og gav faktisk også årsagen. Så hurtigt som muligt, for så kan hun brugen tiden på andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 872 Skrevet 3. Januar Kunne der være noget ved det sted du havde valgt, der skræmte dem der brændte dig af væk? Jeg er ikke selv så genert, men kan da læse at der er en del herinde som går meget op i om stedet er diskret. Bare en tanke. K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miley_for_pleasure 438 Skrevet 3. Januar (edited) Hej ❤️ jeg oplever virkelig sjældent at blive brændt af, heldige mig jeg kan tilføje lidt du kan overveje fremadrettet ift din kalender: at man ikke skal lade nye gæster booke for lang tid i forvejen. De kan nå at ombestemme sig mange gange , og af gode grunde, da de jo faktisk ikke helt ved hvad de går og venter på Samtidig skal gæsten bekræfte til mig på dagen, at vi stadig har en aftale. Skriver de ikke selv, skriver jeg til dem, og får jeg så intet svar op til nogle timer inden aftalen , så giver det sig selv at de ikke kommer. For meget snak frem og tilbage, er typisk useriøse gæster - medmindre de er helt nye i gamet. Og ja, der skal man naturligvis svare på en del spørgsmål, med chancen for at blive brændt af ❤️ og det sker jo ❤️ men alt i alt så kan man normalt regne med gæster som skriver konkrete beskeder, dvs hvad ønsker jeg, hvilken dato og hvad tid, er seriøse. hvis du har brændt mig af 1 gang så ses vi 99,9 procent ikke jeg er selv et seriøst menneske så jeg gider ikke spilde min tid på folk som ikke er. håber din næste oplevelse i kbh bliver en succes ❤️ godt nytår Redigeret 3. Januar af Miley_for_pleasure 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 216 Skrevet 3. Januar Miley_for_pleasure skrev, for 48 minutter siden: Hej ❤️ jeg oplever virkelig sjældent at blive brændt af, heldige mig Ligesom dig oplever jeg meget sjældent at blive brændt af... men ved simpelthen ikke hvad der lige er gået galt de sidste.par dage. De booker på dagen, en time før eller 2 og så er de total no show. Og kan hurtig spotte dem der er useriøse... men ja... det glimpede sgu lige denne weekend Selv en der er på min onlyfans og skulle lave content med mig, no show.... ahmen godt så. Det er simpelthen frustrende. Håber så heller ikke det sker igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aksel14 12 Skrevet 3. Januar Swarley skrev, for 1 time siden: synes nu ikke det er de samme 40-50 bruger som poster alle anmeldelser. Det var heller ikke det jeg skrev. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg