jenspeter 66 Skrevet 3. Januar https://thailisten.dk/listing/ammy-thai-lady-in-lunderskov-66504559/ Mellem jul og nytår var det vist på tide at få lettet trykket, så jeg faldt over en for mig ny annonce i Lunderskov. Mit kendskab til byen var ellers, at der ikke ligefrem vrimler med thai‑massage, men nysgerrigheden vandt. Jeg fik en aftale kl. 10.30 på 30 min hygge til 800 kr. ifølge prislisten. Da jeg ankom, var hun klar som aftalt og viste mig ind i “massage‑rummet”, som bestod af en dobbeltseng - så vidste man godt, hvor pilen pegede. Ammy taler fint engelsk og snakker gerne, men uden at det tager fokus fra det, man er der for. Massagen var faktisk over middel for et sted, hvor det typisk er det ekstra, der er i centrum - klart et plus. Efter ca. 25 minutter var ryggen færdig, og det var tid til at vende sig. Der havde undervejs været små hints om, hvad der ventede - ikke for meget, men lige nok til at få tankerne i gang. Jeg blev lige vasket af igen (havde også fået tilbudt bad inden), og så begyndte hun stille og roligt med lidt b2b. Hun var også i kyssehumør, og efter lidt tid gik hun videre til blowjob, hvor hun faktisk tog sig god tid - ingen stress her. Derefter røg vi over i 69, og hun er bestemt slikkevenlig. Er man til den slags, så er hun altså en 100 % klar anbefaling. Gummi kom på, og der blev leget i et par forskellige positioner, inden det hele blev rundet af i munden. God afslutning, ingen klager her. Efter seancen var det tid til bad, og hun gik med. Jeg blev vasket grundigt, fik tilbudt noget at drikke, og så sagde vi pænt farvel. Fra jeg trådte ind ad døren, til jeg gik igen, gik der omkring 55 minutter – så mere end de 30 min på papiret. Hun er ikke den yngste model, men ser godt ud og ligner umiddelbart en omkring 32 - jeg vil dog tro, hun er lidt ældre. Det ændrer dog ikke på, at servicen var i top og klart over, hvad man kunne forvente til prisen. Skal du forbi Lunderskov området - så kig forbi Ammy. Ikke den nyeste model, men hun kører fantastisk og servicebogen er upåklagelig. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1960 Skrevet 3. Januar Tak for anmeldelsen. Hvordan var stedet og parkering? Nogenlunde diskret eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenspeter 66 Skrevet 3. Januar Der kan parkeres i en baggård, uden større trafik (da jeg var der) Det er rimelig diskret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 119 Skrevet 3. Januar Tak for en anmeldelse med en rigtig god beskrivelse af din oplevelse. Jeg har selv tænkt på at besøge hende, så nu skrider jeg nok snart til handling 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hard1 10 Skrevet 5. Januar Jeg bestilte en time med hård massage og det var virkeligt hård massage og det sjove med en 69'er hvor hun fik en sprøjte orgasme. Vi var først færdige efter 1time og 20minut, så fik hun en tip på 200kr . Jeg vil gerne kommer igen, men hun sagde at hun rejste i Januar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg