Hop til indhold
Vognmanden

Middags hygge med Molly svæver stadig på en sky

Recommended Posts

Havde et  gøremål i nærheden hvor Kysseglade Molly har sin elskovsrede, så jeg så muligheden for at gæste hende.

kontaktede hende dagen før og fik en aftale på plads til næste dag.

Blev færdig med mit gøremål før beregnet så fik kontakt til Molly om jeg kunne komme noget før, helt i orden fik jeg at vide men giv mig lige en halv time lød Molly´s søde stemme.

Som aftalt kom jeg til en let åben dør og blev modtaget, med smil og et dejligt varmet kys.

Molly er en dejlig varm pige med gode former, hun giver dejligste varme kys ikke nogen tante kys hendes tilnavn passer

Selve vores hyggetime er mellem os men må lige rose SF som udføres med et frækt glimt i øjenkontakten, som er der under hele agten Tak Molly for en dejlig oplevelse :-P  :-P

Molly er en glad positiv pige, som jeg gerne vil anbefale, såfremt man ikke er tilhænger af magre cykelstativer

pas godt på hende hun skulle gerne holde nogle år endnu, Jeg komme helt sikker igen

Vognmanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Hm.. Pas nu på du ikke ender ud i et trekantsdrama med Havnebumsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvor er det skønt at høre at du hyggede dig i vores time sammen, det får smilet frem, -når jeg læser dit indlæg ;) Har sendt dig en PM... Kys til dig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Molly

Jeg har selv gået længe og været lun på dig og dit blowjob mm.

Kan du tage den til roden, må man komme dybt og sluger du?

Luke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Havde et  gøremål i nærheden hvor Kysseglade Molly har sin elskovsrede, så jeg så muligheden for at gæste hende.

kontaktede hende dagen før og fik en aftale på plads til næste dag.

Blev færdig med mit gøremål før beregnet så fik kontakt til Molly om jeg kunne komme noget før, helt i orden fik jeg at vide men giv mig lige en halv time lød Molly´s søde stemme.

Som aftalt kom jeg til en let åben dør og blev modtaget, med smil og et dejligt varmet kys.

Molly er en dejlig varm pige med gode former, hun giver dejligste varme kys ikke nogen tante kys hendes tilnavn passer

Selve vores hyggetime er mellem os men må lige rose SF som udføres med et frækt glimt i øjenkontakten, som er der under hele agten Tak Molly for en dejlig oplevelse :-P  :-P

Molly er en glad positiv pige, som jeg gerne vil anbefale, såfremt man ikke er tilhænger af magre cykelstativer

pas godt på hende hun skulle gerne holde nogle år endnu, Jeg komme helt sikker igen

Vognmanden

Så var det min tur til at besøge pigebarnet.

Efter lidt genvordigheder mht. aftaletidspunkt, fik jeg audiens her i eftermiddag - og sikke en dejlig en af slagsen.

Modsat Daisy, gav Molly meget mere en blot hånd... :-P  Og jeg fik en dejlig halv time i hendes dejlige selskab.

Uden at gå i for mange detaljer, kom vi på besøg langs det meste af Middelhavets blå kyst, med Molly som velfunderet, humørfyldt og til pas social guide.

Tak til dig, Molly, for det smørrede grin jeg sidder med lige nu  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Professor med en ph.d. i frækhed :wub:

Er glad for vi fandt ud af et tidspunkt sammen, -trods start-vanskelighederne, men du var tålmodig og målrettet, smiler...

Jeg nød bestemt også den halve time med dig, sød, galant, fræk og kysseglad det kan man bestemt ikke tage fra dig at du er...

Kys Molly

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har igen - igen besøgt skønne Molly. Som altid bliver man modtaget med smil, knus, kys og godt humør. God tid til snak og sex uden minutur. Tak for god tid sammen med dig.

Knus Poul

Redigeret af Kurator

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...