Hop til indhold

Recommended Posts

Hej og Godt Nytår
Længe siden jeg har skrevet herinde, men syntes hende her <3  Mila Nova   <3 fra Falster fortjener en anmeldelse.
Var langt væk hjemmefra og havde i den forbindelse kigget lidt for at se hvad der var af mulighedder for Thai massage i den her del af landet.
Mit valg faldt på Mila, og det fortryder jeg ikke :)
Super nemt at komme til, ca 700 m fra Motorvejsen "det lille gule hus på falster" hahaha 
Sendte sms og fik svar med det samme, hun spurgte indtil hvad jeg ønskede og vi aftalte et møde 30 min senere.
Huset ligger fint og nemt at parkere og distret... 
Blev modtaget af en super sød og smilende fræk lille dame, taler godt engelsk.
Vil sige at billeder er 100% hende, vil nærmest sige hun er bedere IRL.. hun er svær at bedømme alder, men vil tro i 30erne.
Vi fik afrenget og jeg lagde mig på briksen, hun klædte sig af fra starten waauuu hun er sexet , ikke tynd, ikke tyk , bare dejlig.. Hendes bryster har fået sili, men stadig dejlig bløde og små hårde nippels.
Hun starter med at varme min ryg op med olie og alm massage, derefter ben, og så bagdelen.. mere olie og så nok den bedste "Babs to body" ever daaamn det var pirrende, her kom de store babser til sin rette, derefter en fræk Pussy slide ( normalt syntes jeg BTB er noget opreklameret noget, men det her satte nye højder)
Turn around her blev der ikke lavet massage, men hun fortsatte med BTB og kys all over... hun kysser himmelsk.... real GF... så gik det over til en dejlig olie massage af boller og banditten. og derefter ny gang Pussy slide..... så kom gummy på, og hun suttede så godt hun havde lært, det var udemærket, men BJ med gummy fungere bare ikke med mig.
Så ville hun over i en Missioner, og jeg dykkede ned og begyndte at slikke hende efter bedste evner, og det endte da også med at hun kom i en voldsom orgasme... ingen fake her.. holdda op det var frækt.... så måtte Banditten på arbejde... først i samme stilling, men måtte have hende om i en doggy... fu... den røv den var fræk ... og hun skubbede bare tilbage for at få den max.... måtte overgive mig og fyre det hele af... super skøn oplevelse.
Jeg har tit svært ved at komme med gummy på, men i går forblev den bare hård , nok grundet, det hele bare var en fed oplevelse .... selv da jeg tog et bad stod den forsat halvstiv hahaha 
Hun er meget på, ikke noget med at svare mobil osv, 
Kommer i forbi så besøg hende .. hun er i toppen.
Sex delen 9/10... havde hun suttet uden gummy var det 10/10 <3
Hende 10/10 <3
Stedet 10/10 rent og pænt i et gammel hus og nemt at komme til og fra <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
KalundborgMature skrev, for 5 minutter siden:

@SirK

Så bliver dit link søgbart herefter på annoncenummeret ;)

øøh den må du lige forklare, når jeg trykker på det link jeg har vedhæftet kommer jeg da til rette sted

Del dette indlæg

Link til indlæg
SirK skrev, for 3 timer siden:

øøh den må du lige forklare, når jeg trykker på det link jeg har vedhæftet kommer jeg da til rette sted

Der er en søgefunktion i forummet, der kan man søge på f.eks. annonce ID, og se hvad der evt er af anmeldelser, derfor sætter folk det fulde link, så man kan finde den, når du laver klikbart link, kommer det ganske korrekt til annoncen, men den kan ikke findes i en evt. søgning. Det var en venlig gestus at vedkommende lavede søgbart link 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars40 skrev, for 1 minut siden:

Der er en søgefunktion i forummet, der kan man søge på f.eks. annonce ID, og se hvad der evt er af anmeldelser, derfor sætter folk det fulde link, så man kan finde den, når du laver klikbart link, kommer det ganske korrekt til annoncen, men den kan ikke findes i en evt. søgning. Det var en venlig gestus at vedkommende lavede søgbart link 

Aaah okay så forstår jeg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
SirK skrev, for 8 timer siden:

Hvorfor lægger du disse link op?? hun er linket i min text ?

Som andre skriver så rr det for at øge søgbarheden, så der er større chance for at finde din fine anmeldelse. 

Du kan læse mere om søgning på EG her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 4 timer siden:

Som andre skriver så rr det for at øge søgbarheden, så der er større chance for at finde din fine anmeldelse. 

Du kan læse mere om søgning på EG her.

Takker for info, var godt klar over det med at kopy det nummer fra linket og bruge det til at søge, på EG, personligt tager jeg kopy af nummert når jeg er på profilen og ikke fra linket herinde, men skal huske det til næste gang :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
SirK skrev, den 3.1.2026 at 11:50:

Sex delen 9/10... havde hun suttet uden gummy var det 10/10 <3

Hvad gav du for oplevelsen og hvor lang tid fik du ? Og fik du af vide om hun sutter uden, evt. for et tillæg ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...