sweetstone 2940 Skrevet 3. Januar Syntes over meget lang tid er der blevet langt mellem indlæg i det forum , selv om udbuddet af steder stadigt er stort. Hvad kan grunden til de færre indlæg skyldes.? Færre der besøger Thai steder ? Færre der gider anmelde ? Eller ? Personligt besøger jeg stadig Thai piger , ikke i samme omfang som tidligere , nok fordi jeg er blevet ældre ( mere doven ) Tit for jeg en middel oplevelse , dem skriver jeg ikke om , vil hellere skrive om de sublime oplevelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fecking 150 Skrevet 3. Januar Jeg besøger oftest piger jeg allerede har været ved, og som jeg ved er en god oplevelse for mig, dem har jeg som oftest allerede skrevet om, og skriver ikke en ny anmeldelse medmindre noget har ændret sig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 107 Skrevet 3. Januar Jeg gør generelt som Fecking, men hvis jeg ser noget nyt og interessant tager jeg tit en for holdet. hvis der er noget at skrive om, så gør jeg det. Sweetstone har absolut en pointe. Det er vigtigt at vi deler. For der er så meget godt derude, men husk at vise dig fra din bedste side, giv den alt hvad du har. På med ja-hatten. Du får hvad du selv giver, hvis pigen har lyst til dig og hun er noget værd. Penge er fint, men respekt og kærlig omsorg, det kommer tilbage så mange gange i de fedeste oplevelser. Godt nytår. Glæder mig til at læse hvad i oplever. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5523 Skrevet 3. Januar sweetstone skrev, for 2 timer siden: Hvad kan grunden til de færre indlæg skyldes.? Jeg er enig i din observation. Jeg tror det skyldes flere ting: færre brugere på EG, færre der skriver anmeldelser, færre nye brugere og større tilbageholdenhed blandt de erfarne brugere, fordi de ligesom dig og @N88 (og til dels mig selv også) kun skriver, hvis det opleves som om, at man bringer noget nyt til torvs. sweetstone skrev, for 2 timer siden: Færre der besøger Thai steder ? Måske lidt færre, men nok ikke markant færre. Baseret på antallet af thaiklinikker og det, jeg hører fra dem, jeg besøger. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 529 Skrevet 3. Januar Citat Hvad kan grunden til de færre indlæg skyldes.? Jeg har en fast massør, som klarer alt det fornødne. Hun har kun få, faste kunder og vil ikke have nye. Eventyreren i mig er mæt. Ja, der kommer nok ikke flere anmeldelser fra min hånd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5523 Skrevet 3. Januar oros skrev, for 15 minutter siden: Eventyreren i mig er mæt. Fin formulering. Jeg har gennem noget tid haft en indre debat med mig selv, om jeg er samme sted som dig, eller om jeg skal tage et skridt ud i nye eventyr med oplevelser, jeg indtil nu ikke har opsøgt. sweetstone skrev, for 3 timer siden: Hvad kan grunden til de færre indlæg skyldes.? Måske også, at flere er begyndt at respektere, at hvis thaipigen ikke annoncerer med sex, så skriver man heller ikke en anmeldelse om det, hvis man får det tilbudt. Det var vist @Probator, som skrev en tråd om det forleden. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aksel14 12 Skrevet 3. Januar (edited) sweetstone skrev, for 6 timer siden: Syntes over meget lang tid er der blevet langt mellem indlæg i det forum , selv om udbuddet af steder stadigt er stort. Hvad kan grunden til de færre indlæg skyldes.? Færre der besøger Thai steder ? Færre der gider anmelde ? Eller ? Personligt besøger jeg stadig Thai piger , ikke i samme omfang som tidligere , nok fordi jeg er blevet ældre ( mere doven ) Tit for jeg en middel oplevelse , dem skriver jeg ikke om , vil hellere skrive om de sublime oplevelser. Der er ikke så meget at skrive om når man er blevet erfaren thai-connaisseur. Jeg følger samme mønster: 30 min massage og ser hvad det udvikler sig til. Er den stiv får jeg næsten altid et godt tilbud - uanet om det er grøn klinik eller ej. Koster et HJ mere end 150 siger jeg nej og så får jeg det til 150kr. Så 250 kr for massage + 150 for HJ =400 kr. Det er mit budget. Der er ikke så meget at skrive om - og slet ikke at "hun" var fantastisk og gav en fantastisk oplevelse. Damerne yder det samme som altid og på samme måde. Her på stedet oplyses om HJ på 300-400 kr ofte. Er man så nærig som jeg så siger man nej og så erd er ikke noget at skrive om. Det skulle da være hvis det var stresende og negativt Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden: Jeg er enig i din observation. Jeg tror det skyldes flere ting: færre brugere på EG, færre der skriver anmeldelser, færre nye brugere og større tilbageholdenhed blandt de erfarne brugere, fordi de ligesom dig og @N88 (og til dels mig selv også) kun skriver, hvis det opleves som om, at man bringer noget nyt til torvs. Betyder sikkert noget - der er færre der er logget ind og meget det gamle klientel er væk herfra nu. Ikke at det betyder noget men erfaring med hvordan man opfører for god opførsel er væk og modereringslinjen er nok kontraproduktiv. Der skal nok nye medlemmer til for at sparke liv i stedet. Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden: Måske også, at flere er begyndt at respektere, at hvis thaipigen ikke annoncerer med sex, så skriver man heller ikke en anmeldelse om det, hvis man får det tilbudt. Det var vist @Probator, som skrev en tråd om det forleden. Hvis kunden bare bestiller massage, får en stivert på så kommer der næsten altid et tilbud. Så kan man prøve sig frem derfra. Husk på at mange kvinder (også thai kvinder) kan lide en god rå omgang pil og hvis en massør masserer en nøgen mand med stiv pik så skal hun nok tilbyde ekstra hvis hun har lyst til det. Det med at overfalde pigen i begyndelsen om hun knalder er totalt no-go. Det er ikke svært på nogen måde. Det kommer helt af sig selv. Less is more. Det er bare sex Redigeret 3. Januar af aksel14 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 107 Skrevet 3. Januar aksel14 skrev, for 1 time siden: Der er ikke så meget at skrive om når man er blevet erfaren thai-connaisseur. Jeg følger samme mønster: 30 min massage og ser hvad det udvikler sig til. Er den stiv får jeg næsten altid et godt tilbud - uanet om det er grøn klinik eller ej. Koster et HJ mere end 150 siger jeg nej og så får jeg det til 150kr. Så 250 kr for massage + 150 for HJ =400 kr. Det er mit budget. Der er ikke så meget at skrive om - og slet ikke at "hun" var fantastisk og gav en fantastisk oplevelse. Damerne yder det samme som altid og på samme måde. Her på stedet oplyses om HJ på 300-400 kr ofte. Er man så nærig som jeg så siger man nej og så erd er ikke noget at skrive om. Det skulle da være hvis det var stresende og negativt Betyder sikkert noget - der er færre der er logget ind og meget det gamle klientel er væk herfra nu. Ikke at det betyder noget men erfaring med hvordan man opfører for god opførsel er væk og modereringslinjen er nok kontraproduktiv. Der skal nok nye medlemmer til for at sparke liv i stedet. Hvis kunden bare bestiller massage, får en stivert på så kommer der næsten altid et tilbud. Så kan man prøve sig frem derfra. Husk på at mange kvinder (også thai kvinder) kan lide en god rå omgang pil og hvis en massør masserer en nøgen mand med stiv pik så skal hun nok tilbyde ekstra hvis hun har lyst til det. Det med at overfalde pigen i begyndelsen om hun knalder er totalt no-go. Det er ikke svært på nogen måde. Det kommer helt af sig selv. Less is more. Det er bare sex Præcis!! Det er bare så lækkert når det sker. Når man har gjort sig fortjent til det. De bedste ekstra oplevelser koster tit gratis. Jeg synes det er helt vildt, når vi klikker, vi bager, og ender med vild lyst til hinanden. Tit bygges begæret op over flere gange. Den stærke personlige oplevelse skriver jeg ikke om bagefter. Slet ikke hvis det er grøn butik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1559 Skrevet 3. Januar (edited) Jeg søger GP’er der i annoncer tilbyder sex, så det er også hvad jeg aftaler og jeg holder meget af at starte et besøg med sex - så må det tage den tid der tager - og resten af tiden bliver massage, snak og hygge. jeg anmelder når jeg har besøgt en dame der ikke er anmeldt før - eller for nylig- eller hvis min oplevelse er forskellig fra tidligere anmelderes oplevelser. Jeg har aldrig og vil aldrig tinge om prisen midt i hyggen. Jeg er blevet tilbudt et hj i situationer, hvor jeg kun har bestilt massage og har betalt et par hundrede extra for det. Jeg har aldrig oplevet at en GP er blevet så opstemt at hun nærmest har forsøgt at købe sex af mig Redigeret 3. Januar af Slowman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aksel14 12 Skrevet 3. Januar (edited) N88 skrev, for 1 time siden: Præcis!! Det er bare så lækkert når det sker. Når man har gjort sig fortjent til det. De bedste ekstra oplevelser koster tit gratis. Jeg synes det er helt vildt, når vi klikker, vi bager, og ender med vild lyst til hinanden. Tit bygges begæret op over flere gange. Den stærke personlige oplevelse skriver jeg ikke om bagefter. Slet ikke hvis det er grøn butik. Det er ærgerligt at så mange af de erfarne er væk herfra. Særligt dem der besøger "grønne" thaisteder og skrev om oplevelsen - annoncelight pigerne er ikke så interessents. Man kunne læse så meget mellem linjerne og have en fornemmelse for hvad der var muligt uden at noget var udpenslet. De er næsten alle væk thaianmeldeerne og de få der er blev afhørt om - hvad gav du, suttede hun, var det med kondom, tog hun den analt og alt muligt underligt. I dag foretrækker jeg danske eller europæiske piger frem for thaier. De er billigere pr. omagang og man kan hurtigt fornemme hvilke der kan lide det de laver. Det er ikke svært drenge. Vær lidt åbne så åbner verden sig for jer også. Redigeret 3. Januar af aksel14 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1924 Skrevet 3. Januar Jeg skriver ikke anmeldelser, hvis ikke der står noget om noget frækt i annoncen, som @Den_glade_amatør skriver. Og så er der vel en del af os, som er stamkunde på et par grønne steder, hvor servicen er fremragende men der ikke anmeldes. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg