Joey Joe Joe 3007 Skrevet 2. Januar Flotteste og mest berøringsvenlige ungpigebabser Hold kæft hvor var det lækkert at få dem lige i hovedet. Lækker mis. Billeder 100 % Diskret i Grøfthøjparken. Fint stort værelse og seng. Alt i alt er jeg godt tilfreds. Hun vil gerne behage en mand På menuen er der kys. Men det tilbyder hun ikke. Jeg viser hende en tekst fra Google translate og fik det jeg ønskede med denne tekst. https://annoncelight.dk/showad/446079 Kan anbefale hende til dem som være til ungpigeguf. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3041 Skrevet 2. Januar Profil: Catalina. Profil oprettet: 22/12 2025 https://annoncelight.dk/profile/Catalina. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 244 Skrevet 2. Januar Mange tak for anmeldelsen, hun er jo slet ikke dårligt Hvis jeg må spørge dig, skulle du vente længe uden for døren for at komme ind og hvordan er proceduren, når man ankommer? Jeg hader nemlig at stå til skue og aldrig har været der i Grøfthøjparken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 3007 Skrevet 3. Januar (edited) Man kan gå ind af døren nederst i bygningen, når der kommer sms om hun er klar til at tage i mod. Og så tage elevatoren til etagen og det dørnummer som kommer på sms Redigeret 3. Januar af Joey Joe Joe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 244 Skrevet 4. Januar Takket været @Joey Joe Joe fik jeg besøgt Catalina. Helt bestemt en lækker ung tøs, og gøre hvad hun kan for at please en mand. Men jeg må ærligt sige at det var en smule akavet, fordi både sofaen og sengen var lavt, så skulle bøje mig lidt. Hun har også en hånd forneden, mens man knalder som jeg synes er underligt. Hvorfor er det egentligt at nogle piger gør den slags? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 3007 Skrevet 4. Januar (edited) Mike56 skrev, for 1 time siden: Takket været @Joey Joe Joe fik jeg besøgt Catalina. Helt bestemt en lækker ung tøs, og gøre hvad hun kan for at please en mand. Men jeg må ærligt sige at det var en smule akavet, fordi både sofaen og sengen var lavt, så skulle bøje mig lidt. Hun har også en hånd forneden, mens man knalder som jeg synes er underligt. Hvorfor er det egentligt at nogle piger gør den slags? De vil sikre, at kondomet ikke er faldet af, Men enig, man skal være meget liderlig for at kunne ignorere det. Hun gjorde det dog ikke på den værste måde i missionær. Har prøvet værre. Redigeret 4. Januar af Joey Joe Joe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 244 Skrevet 4. Januar Joey Joe Joe skrev, for 2 timer siden: De vil sikre, at kondomet ikke er faldet af, Men enig, man skal være meget liderlig for at kunne ignorere det. Hun gjorde det dog ikke på den værste måde i missionær. Har prøvet værre. Helt enig, det er heldigvis ikke så slemt, men jeg har haft bedre oplevelser. Hun virkede bare ikke så nærværende, som jeg havde forestillet mig og var på sin tlf. efterfølgende. Men jeg vil også være fair og sige, at det måske skyldes at hun er genert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg