Hop til indhold

Recommended Posts

Hej eroguide,

Jeg søger en glædespige, der er elsker at instrurer en i, hvordan man boller hende bedst. 

Gerne en der egentlig kan lærer en lidt gode teknikker og virkelig give udtryk for, hvordan en kvinde gerne vil tages.

Nogle gode anbefalinger?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Massage-testeren skrev, for 8 minutter siden:

Ingen kvinde kan fortælle dig hvordan en anden kvinde skal tages ,alle kvinder er forskellige , kvinder er på det område meget mere komplekse end mænd. 

jeg tror du tager fejl her. det trådstarter nok efterlyser er en "erfaren" pige, som kan hjælpe en nybegynder i gang - så at sige. 

desuden er der visse ligheder mellem kvinder og også forskelle. Det er nok de fælles træk, som han efterlyser lærdom i

Del dette indlæg

Link til indlæg
anmelder skrev, for 27 minutter siden:

jeg tror du tager fejl her. det trådstarter nok efterlyser er en "erfaren" pige, som kan hjælpe en nybegynder i gang - så at sige. 

desuden er der visse ligheder mellem kvinder og også forskelle. Det er nok de fælles træk, som han efterlyser lærdom i

Helt enig! Har man lært af bolle en kvinde godt, så har man noget erfaring man kan tage videre til den næste. Ingen tvivl om at kvinder er forskellige, men der er nu også mange ligheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jakob2300 skrev, for 13 timer siden:

Hej eroguide,

Jeg søger en glædespige, der er elsker at instrurer en i, hvordan man boller hende bedst. 

Gerne en der egentlig kan lærer en lidt gode teknikker og virkelig give udtryk for, hvordan en kvinde gerne vil tages.

Nogle gode anbefalinger?

Spørg Caroline, hun er sød og lydhør for dine ønsker.

http://seductiongirls.dk/pigerne/caroline-h/ 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kvinder er forskellige men der er også mange områder hvor vi er ret ens. Man kan lære en masse grundlæggende man kan bruge med de fleste kvinder, og så skal der selvfølgelig finjusteres så detaljerne matcher den enkelte kvinde. Men mænd er faktisk også meget forskellige. Det er slet ikke forbeholdt kvinder. Mænd er nok bare bedre til at instruere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan en kvinde gerne vil tages ?

Mødte en ung kvinde, til en fest for mange år siden, ( talte kun sammen ), men kunne forstå på hende, at sex, for hende ikke var godt, hvis hun ikke blødte lidt, bagefter!!

Det talte jeg efterfølgende om, med en kvindelig kollega, som fortalte at hun da aldrig havde blødt efter sex.

Jeg var sammen med en af de meget populære, og bestemt en selvstændig kvinde, i branchen her.

Vi havde det dejligste sex, og selvom chancen/risikoen altid er der, ift. om man får sandheden at vide, så tændte det hende blandt andet, at jeg ikke kneppede som en kanin.

Hun var træt af de helt unge mænd - "De knepper som kaniner", følte hun.

Men handler det ikke også om, hvordan kemien er inden, situationen generelt, hvor tændt man er, og tænder hinanden osv osv

Bevares, der er kvinder, hvor hele akten, nærmest skal foregå efter en bestemt drejebog - for at "det" virker.

Men selvf forholder det sig langtfra sådan med alle kvinder.

Selv er jeg en sucker, efter at slikke tissekone, men det hænder da, at fruen, "kun" vil knalde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Massage-testeren skrev, den 1.1.2026 at 21:36:

kvinder er på det område meget mere komplekse end mænd. 

Hvor mange forskellige hhv. mænd og kvinder har du haft sex med?

Det er noget vås.

Jakob2300 skrev, den 1.1.2026 at 21:35:

Nogle gode anbefalinger?

Det handler mere om at være opmærksom end om at lære "teknikker".

Jeg har "en teknik" der virker på nogle, min rekord var en der fik seks orgasmer på en time (det var en bolleveninde jeg kun så for sex, så hun havde intet motiv for at fake). En anden kvinde sparkede(!) mig væk, da jeg prøvede noget lignende - sex med hende måtte jeg opgive, da ingen af os kunne noget, som kunne få den anden til at slappe nok af. Så det handler ret meget om kvinden og samspillet mere end om "teknikken."

Find en moden dansk GP, hvis du vil have noget betalt oplæring. Men hvis du er ung, hvad din tekst tyder på, så kan du også overveje at finde en midaldrende kvinde, der synes det kunne være sjovt - helt gratis. Fx via Tinder.

Tænk evt over at når du skriver "hvordan man boller hende" så er du allerede ude i en bestemt genre, hvor hun er submissiv. Nogle er altid til det, andre kan godt lide det indimellem og nogle hader det på den måde. Men selv om den ene er submissiv, så er det stadig noget man gør sammen.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, den 2.1.2026 at 11:33:

Spørg Caroline, hun er sød og lydhør for dine ønsker.

http://seductiongirls.dk/pigerne/caroline-h/ 

Jeg mødte Caroline første gang, da jeg var i starten af 40'erne. Jeg har været sammen med en del kvinder, så jeg ved ikke hvordan hun er, hvis man ingen erfaring har. Men Caroline hviler virkelig meget i sig selv, og jeg tror, at hvis jeg fik chancen for at "starte forfra", ville hun være en af de kvinder, som jeg ville besøge. Hun er virkelig nem, pissefræk og skidesjov at være sammen med, og hun har en evne til at få mig til at føle mig virkelig god i sengen. Hun sætter netop pris på at blive bollet - gerne hårdt - og så er hun røvlækker. Måske den lækreste MILF derude, og jeg tror ikke, at du går galt i byen med hende. 10/10

Redigeret af Morabito

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aldrig møde Caroline, men som jeg læser det, så er hun Tiffany Diamond lyse modstykke.

Tiffany Diamond er en fantastisk kvinde og fantastisk elsker, og i virkeligheden en fantastisk sælger.

taler du pænt til hende, taler hun pænt til dig, taler du frækt til hende taler hun frækt til dig, hun er både til det blide og det mere pse.

Hun nyder det selv, og interreserer sig også for dig som person.

Der går du helt sikkert ikke galt i byen, hvis du som jeg elsker en chokolade farvet kvinde.

For som man siger, when you first go black, you never go back ;)

God jagt

seductiongirls.dk/vagtplan/tiffanydiamond

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Jakob2300

Jeg synes du skal kontakte https://terapigerne.dk/

De havde på et tidspunkt et kursus i oralsex og sprøjteorgasmer, som jeg deltog i, og lad mig bare sige at efter det kursus, har jeg fået masser af meget positiv tilbagemelding fra diverse kvinder, alt fra danske GP'er som siger "Wow, det er du god til", til en GP der sagde "no, no, we got much time” og blødt pressede mit ansigt ned i hendes skød igen." fordi hun nød det så meget.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, den 10.1.2026 at 00:28:

@Jakob2300

Jeg synes du skal kontakte https://terapigerne.dk/

De havde på et tidspunkt et kursus i oralsex og sprøjteorgasmer, som jeg deltog i, og lad mig bare sige at efter det kursus, har jeg fået masser af meget positiv tilbagemelding fra diverse kvinder, alt fra danske GP'er som siger "Wow, det er du god til", til en GP der sagde "no, no, we got much time” og blødt pressede mit ansigt ned i hendes skød igen." fordi hun nød det så meget.  

Det betyder virkelig meget for mig at høre.

Vh Sandra, Terapigerne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...