Hop til indhold

Frækt og sexet GFE med MINT (Ballerup)

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Mit humør var dårligt. Jeg forsøgte at skjule det så godt jeg kunne. Men Mint så det straks og gav mig en en kærestevarm velkomst. Det virkede så naturligt og ægte, at jeg hurtigt fik det meget bedre. Hun er i Ballerup for tiden, så jeg bookede en sen eftermiddagstid. Sikken en dejlig time jeg fik. Plus bad før og efter oveni.

Jeg elsker når hun er i Ballerup for det er så let for mig, at komme til Malmparken station, hvorfra der er ca. 7 minutter at gå hen til klinikken. Det dejlige vi lavede sammen, ligner det jeg tidligere har beskrevet i forskellige anmeldelser. Denne gang var hun frisk på, at give den ældre herre en god lang cowgirl. Hun satte sig ned over mig. Fik den roligt ind i bund. Og så fik jeg ridetur som jeg kun sjældent før har oplevet. Det var som om fissen nærmest sugede sig fast på pikken medens hun arbejdede og arbejdede utrætteligt som en fitnesstræner, indtil jeg var nødt til, at holde pause.

Alt har jo en ende, og Mints ende er super skøn. Jeg elsker, at give den kærlige strøg og lade en hånd glide stille mellem ballerne og lade fingerspidserne finde frem til den varme blomst på forsiden. Så fik hun som afslutning en god suttetur. Hun elsker det, og hun flyder over med den fineste nektar.

Idet vi tog afsked fortalte hun, at hun rejser hjem d. 8. april og er derefter væk indtil 1. maj.

Som altid stor anbefaling til søde Mint herfra.

Skrevet
  • Author
Reboot skrev, for 8 timer siden:

Holder hun til samme sted som Lisa og Nancy etc?

Hmm...Det er noget med Energivej. Tror ikke jeg skal præcisere mere.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.