Hop til indhold

Recommended Posts

Hold nu kæft hun er lækker, hvis man er til små faste thai piger er Nam et godt valg. Massagen er ikke så meget bevendt, men hendes krop er dejlig og ung-pige dejlig med små dejlige bryster. 
Ringer på og den sødeste lille Thai pige lukker op, viser mig ind på værelset. Spørg om det er en time massage, jeg siger ja tak. Ligger mig nøgen på briksen. Hun går i gang med massagen som bestemt ikke er den bedste, men det opvejer hendes smukke krop som jeg nyder da hun siger vende dig om. Og lillemanden rejser sig op, ikke fordi der var noget særlig pirring undervejs, men nok mere fordi jeg tænder lidt på de unge tynde Thai piger. Hun spørger om jeg kunne tænke mig andet en massage, vi aftaler fuldpakken, hun smider tøjet, for satan en lækker ung pige krop hun har, små dejlige bryster, lille røv og dejlig stram fisse. hun startede med at sutte uden gummi, efterfølgende blev der redet, slikkede hendes fisse til hun kom, og kneppede hende i forskellige stillinger, sprøjtede hende ud over maven. Hun er fantastisk.thai-smile i Slagelse. Har ikke lige noget link.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai666 skrev, for 3 timer siden:

Hold nu kæft hun er lækker, hvis man er til små faste thai piger er Nam et godt valg. Massagen er ikke så meget bevendt, men hendes krop er dejlig og ung-pige dejlig med små dejlige bryster. 
Ringer på og den sødeste lille Thai pige lukker op, viser mig ind på værelset. Spørg om det er en time massage, jeg siger ja tak. Ligger mig nøgen på briksen. Hun går i gang med massagen som bestemt ikke er den bedste, men det opvejer hendes smukke krop som jeg nyder da hun siger vende dig om. Og lillemanden rejser sig op, ikke fordi der var noget særlig pirring undervejs, men nok mere fordi jeg tænder lidt på de unge tynde Thai piger. Hun spørger om jeg kunne tænke mig andet en massage, vi aftaler fuldpakken, hun smider tøjet, for satan en lækker ung pige krop hun har, små dejlige bryster, lille røv og dejlig stram fisse. hun startede med at sutte uden gummi, efterfølgende blev der redet, slikkede hendes fisse til hun kom, og kneppede hende i forskellige stillinger, sprøjtede hende ud over maven. Hun er fantastisk.thai-smile i Slagelse. Har ikke lige noget link.

Godt Nytår.

hvad med et link?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åh nej... nu får hun sikkert alt for travlt :D

Men enig. Hun er et besæg værd med den krop hun render rundt med. Hendes ansigt er lidt specilt... men når hun smiler er hun neget smuk. Så det er bare at få hrnde til at smile. 

Fon er en anden pige der nogle gange arbejder der. Hun er lidt ældre, men slank og sød og dejlig også. 

Redigeret af Ilikeasian

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...