Unrusted 59 Skrevet 31. December, 2025 (edited) Årets sidste dag. Jeg havde ingen planer om, at der skulle ske noget frækt ... men jeg vågnede og var stang liderlig. Jeg tog en hurtig beslutning og bookede et besøg inden jeg skulle fejre nytårsaften med vennegruppen. Ellers ville de tro, at jeg mødte op med en nytårsraket i bukserne. Jeg bookede hos: https://annoncelight.dk/showad/395140 Manglende billeder og dårlige anmeldelser på EG har holdt mig væk. Men jeg anmelder hende nu, da jeg havde en god oplevelse. Højden passer, mens jeg vil tro, at hun er ca. 40. Hun ligner ikke en model, men jeg synes hun ser ok ud. Især når hun smider tøjet. Brysterne har en naturlig størrelse, hun har en lille mave, men slet ikke tyk. Hendes bagdel er lige nøjagtig, som jeg kan lide det: lille men fyldig Først en behagelig oliemassage. Så en gang 69, hvor jeg nød hendes bagdel og slikkede hendes mis. Blow var med kondom, så det trækker ned for mig, men hun suttede og sugede dejligt. Hun satte sig nu ovenpå mig, så jeg kunne trænge godt op i hende. Jeg tog styringen med et fast greb om hendes baller og gav den gas. Jeg skiftede greb, så jeg havde fat om hendes lille overkrop og gav den max gas. Jeg måtte overgive mig, mens hun stønnede åhhhh ... uhhh ... åhhh ... og sagde: ”Kom du også?” Det gjorde jeg, mens jeg mærkede, hvor dejlig våd, hun var Det var et rigtig godt nytårsknald! Jeg kigger nok forbi igen i 2026. Redigeret 31. December, 2025 af Unrusted 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg