Hop til indhold

Katrine Ålborg/svenstrup Advarsel

Featured Replies

Skrevet

Ved ikke hvordan jeg laver link 

Har oprettet mig kun for at advare mod disse svindlere. Det er afpresning og/eller forudbetaling som er formålet. Jeg lurede det lidt for langsomt men en sjette sans vedr noget ved annoncen mindede mig om en tidligere fupannonce i Nørresundby, 

Redigeret af Mrking
Fejl

Skrevet
  • Author

Jeg var heldigvis mistænksom så parkerede ikke helt som anvist af hende i telefonen. Lidt derfra. Jeg nåede ikke ud af bilen da jeg så en fyr komme imod mig filmende med sin mobil. Jeg kørte med det samme og blev straks ringet op af denne fyr og truet med alverdens ting hvis jeg ikke betalte dem flere tusinde kr. Jeg lagde self på og blokerede. Jeg blev derefter kimet ned i timevis fra forskellige skjulte numre.  Har kontaktet Ålborg Politi 

Redigeret af Mrking

Skrevet
  • Author

Det mest utrolige er at annoncen kører hver dag trods nu 4 anmeldelser om svindel til Annoncelight. 

For øvrigt er det efterhånden næsten snart 50 procent af annoncerne der er ren svindel! 

Skrevet
Mrking skrev, for 2 timer siden:

Det mest utrolige er at annoncen kører hver dag trods nu 4 anmeldelser om svindel til Annoncelight. 

For øvrigt er det efterhånden næsten snart 50 procent af annoncerne der er ren svindel! 

Der er indrykket mindst 3-4 annoncer fra den samme svindler ...

Redigeret af Vendelboen

• 1 month later...
Skrevet

Til orientering

Hvis der hersker tvivl om, hvorvidt jeg skulle have svindlet nogen, er man meget velkommen til at kontakte mig direkte pr. telefon.

Jeg husker tydeligt episoden med trådstarter. Netop typer som ham er årsagen til, at jeg har en bekendt, der sørger for min sikkerhed i weekender. Enhver med almindelig menneskelig indsigt ved, at der desværre findes personer, som ikke har gode intentioner.

Trådstarter fremsendte billeder af sig selv, som på ingen måde svarede til den person, han reelt var. Hans beskeder blev gradvist mere grænseoverskridende og ubehagelige. Jeg undersøgte efterfølgende hans telefonnummer og konstaterede flere lignende hændelser. På den baggrund kontaktede jeg en bekendt, da der var tale om en mand, som udgav sig for at være en anden – og dette var ikke første gang.

Såfremt der fortsat er tvivl, er man velkommen til at skrive eller ringe. Jeg deler gerne den fulde SMS-korrespondance med den pågældende.

Det er under ingen omstændigheder rimeligt, at mit arbejde skal skades, fordi en person ikke fik opfyldt sine ønsker – uanset karakter – og efterfølgende vælger at oprette et indlæg her med det formål at skade mit omdømme.

Med venlig hilsen

Kathrine

(navn er ikke mit rigtige, netop af sikkerhedsmæssige årsager)

Skrevet
Kathrine9230 skrev, for 43 minutter siden:

Det er under ingen omstændigheder rimeligt, at mit arbejde skal skades, fordi en person ikke fik opfyldt sine ønsker – uanset karakter – og efterfølgende vælger at oprette et indlæg her med det formål at skade mit omdømme.

Så det derfor du skifter annonce og navn hele tiden? :lol:

https://annoncelight.dk/showad/449431

https://annoncelight.dk/showad/449334

Bare lige så andre kan finde dine scam annoncer. 

Redigeret af LK12345

Skrevet
  • Author

For få dage siden var navnet ændret til Sille og allerede i dag er det så Simone. Nogle billeder er de samme hver gang. Der skiftes næsten dagligt mobilnummer og adresse. Altså en ærlig og reel GP vil nok ikke anvende sådan en stategi. Desuden er der trods daglig annonce i månedsvis ikke en eneste positiv anmeldelse af denne “GP” med de mange navne og numre. 

Det “hun” reelt brokker sig over her, er, at vi har ødelagt “hendes” (eller deres) mulighed for at svindle endnu flere. At vi ødelægger deres “gode” forretning. Det er jo nærmest komisk læsning. 

Skrevet

@Kathrine9230 - Det er ret underligt. Alle ved, at I er et stort scamnummer og en dag, så render I ind i den forkerte person. Det kan f.eks. være en med alubat og de slår sgu hårdt. Det eneste jeg siger er, at ikke alle er venlige og det er ikke alle, som finder sig sådant noget pis! 

Skrevet

Hvis vi får en rapport kigger vi selvfølgelig på det .... men du har ikke sendt nogen, kan jeg se.

Til gengæld har jeg været nødsaget til på få minutter at infomere dig om brud på 5 forskellige regler på 1 gang. Det har jeg aldrig oplevet før.

EGs interne algoritmer foreskriver at du skal smides ud. Men jeg har sovet godt og er i fantastisk humør, så vi ses til foråret.

Pas på, når du kommer tilbage. Sæt dig ind i reglerne. Hvis du er i tvivl, så tag kontakt til mods. Du er ubehageligt tæt på et permanent ban.

Klopp skrev, for 19 timer siden:

Kunne administratorerne ikke smide damen her ud 

Skrevet

Åååeh i kære søde mænd. Der er intet snyd i noget jeg fortager mig. Ville ønske I kunne tale med de mænd der har været hos mig.. men forsøg gerne at ødelægge det jeg laver… 

jeg skifter navn og nummer tit fordi der er stop fyldt med sindssyge mænd der vil alt muligt frygteligt. Hvis i er dumme nok til at tro nogen af navnene er mine, og nogen af telefon numrene er mine privat, så gir alt det her bedere mening.. jeg har 2 profiler på annonce. Som jeg betaler for, for at kunne slå en op om morgenen og en om eftermiddagen.. jeg hverken snyder eller svindler. Men dem der tror det behøver slet ikke at komme.. 

rigtig god dag søde mænd 

mvh - Simone - Kathrine - cille

og nej, hedder ingen af delene. Præcis pga syge liderlige mænd der tror jeg bare er et produkt man køber og gør med hvad man vil.

Skrevet
Vendelboen skrev, for 14 timer siden:

Så må vi jo håbe , at nogle af dine mange kunder får lyst til at skrive lidt om deres besøg hos dig …

Om en par dage kommer der sikkert nogle anmeldelser fra nogle helt nye profiler :lol:

Skrevet
  • Author
Kathrine9230 skrev, den 9.2.2026 at 16:55:

Åååeh i kære søde mænd. Der er intet snyd i noget jeg fortager mig. Ville ønske I kunne tale med de mænd der har været hos mig.. men forsøg gerne at ødelægge det jeg laver… 

jeg skifter navn og nummer tit fordi der er stop fyldt med sindssyge mænd der vil alt muligt frygteligt. Hvis i er dumme nok til at tro nogen af navnene er mine, og nogen af telefon numrene er mine privat, så gir alt det her bedere mening.. jeg har 2 profiler på annonce. Som jeg betaler for, for at kunne slå en op om morgenen og en om eftermiddagen.. jeg hverken snyder eller svindler. Men dem der tror det behøver slet ikke at komme.. 

rigtig god dag søde mænd 

mvh - Simone - Kathrine - cille

og nej, hedder ingen af delene. Præcis pga syge liderlige mænd der tror jeg bare er et produkt man køber og gør med hvad man vil.

Fantastisk historie, men desværre så usandt som noget kan være. Hvor mange har I afpresset ud over mig gennem nu flere år? Hvor mange anmeldelser til politiet er der lavet om jer? Du/I har jo gjort det i årevis. Bl.a. i Nørresundby hvor der blev berettet om i dette forum, at du fx efter modtagelse af pengene derefter afviste med begrundelser om, at kunden lugtede. Og derefter bad din mandlige kompagnon om at smide kunden ud. Du har jo haft 100 navne og numre på Annoncelight gennem årene. Men af uforklarlige årsager bruger du de samme genkendelige billeder gang på gang! Der er også en tråd i anmeldelser om dig hvor der er beretninger om afpresning og svindel. At du vil forsøge at spille uskyldig her i dette forum er ganske enkelt fuldstændig vanvittigt og komisk på samme tid. Du har åbenlyst ingen moral eller samvittighed! Jeg håber inderligt at politiet snart har beviser nok til at få jer for en dommer og dømt ASAP! 

Redigeret af Mrking

Skrevet

MrKing.. det virkelig ikke okay det her, på baggrund af noget du selv har skabt.. og det ved du også godt, hvorfor bruger du så meget tid på at gøre alt for at ødelægge hvad jeg laver. Fordi jeg ikke faldte i din fælde, husker du da du ringede og sagde du var hos mig, og du havde en ven med, og du kom for at have anal sex med mig og han ville gå med ind.. jeg blev bange for dig, så kontaktede min kammerat for at få dig væk. Det her er ikke okay.. alle jer der føler og tror han taler sandt skal have lov til det. Men det susme ikke okay at jeg skal gøres til en svindler fordi nogen få mænd er blevet afvist… jeg håber dem der er inde og læse de her anmeldelser - har lyst til at ringe til mig, så kan vi evt også tage den på Face time, så i kan se det der skrives ingen hold har i virkeligheden.. og til svaret om flere profiler handler om jeg ikke kan få det til at fungere med en , så jeg betaler for at have 2 profiler så. Jeg kan være synlig fra morgenen til middag og fra eftermiddag til aften.. 

hold op jeg syntes det er uretfærdigt det her.. 

søde mænd der læser med her.. hvis i ønsker at holde jer langt væk er det okay, hvis i har  brug for at sige hej inden i beslutter noget, kan vi tage den over telefonen eller. Sms. 

Redigeret af Kathrine9230
Fordi der var skre forkert

Skrevet

Lad være med at citere hele lange indlæg, når det ikke har relevans. Derudover skal du tale pænt. 

Når du er kommet tilbage fra din karantæne, så bliv lige lidt på EG og læs nogle indlæg og følg med i hvordan folk agerer herinde. Hvis du stadig er i tvivl, så kald på en moderator, så hjælper vi gerne så du slipper for endnu en karantæne.

Mrking skrev, for 3 timer siden:

Du lyver så det driver! ..........Stop dig selv med dette patetiske løgn. Du er og bliver en kynisk svindler! .....

Skrevet

@Kathrine9230 du fik at vide du skulle tage den med ro og LIlle_peter, du ved bedre end at tage diskussioner i en tråd. I er begge 2 ude af denne tråd, nu.

lille_peter skrev, for 2 timer siden:

@Kathrine9230 det under mig og alle andre at der ikke er én eneste positive anmeldelse af dig, fra en erfaren bruger på EG.

Men det har du sikkert en god forklaring på :!: :?:

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.