Mrking 19 Skrevet 30. December, 2025 (edited) Ved ikke hvordan jeg laver link Har oprettet mig kun for at advare mod disse svindlere. Det er afpresning og/eller forudbetaling som er formålet. Jeg lurede det lidt for langsomt men en sjette sans vedr noget ved annoncen mindede mig om en tidligere fupannonce i Nørresundby, Redigeret 30. December, 2025 af Mrking Fejl 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 868 Skrevet 30. December, 2025 Værs’go : https://annoncelight.dk/showad/445994 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 868 Skrevet 31. December, 2025 Nåede du så at få kontakt til hende, inden du fik mistanke om svindel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrking 19 Skrevet 1. Januar (edited) Jeg var heldigvis mistænksom så parkerede ikke helt som anvist af hende i telefonen. Lidt derfra. Jeg nåede ikke ud af bilen da jeg så en fyr komme imod mig filmende med sin mobil. Jeg kørte med det samme og blev straks ringet op af denne fyr og truet med alverdens ting hvis jeg ikke betalte dem flere tusinde kr. Jeg lagde self på og blokerede. Jeg blev derefter kimet ned i timevis fra forskellige skjulte numre. Har kontaktet Ålborg Politi Redigeret 1. Januar af Mrking 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrking 19 Skrevet 2. Januar Det mest utrolige er at annoncen kører hver dag trods nu 4 anmeldelser om svindel til Annoncelight. For øvrigt er det efterhånden næsten snart 50 procent af annoncerne der er ren svindel! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 868 Skrevet 2. Januar (edited) Mrking skrev, for 2 timer siden: Det mest utrolige er at annoncen kører hver dag trods nu 4 anmeldelser om svindel til Annoncelight. For øvrigt er det efterhånden næsten snart 50 procent af annoncerne der er ren svindel! Der er indrykket mindst 3-4 annoncer fra den samme svindler ... Redigeret 2. Januar af Vendelboen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg