Probator 983 Skrevet 30. December, 2025 (edited) Foranlediget af begyndende afsporing vedr. hvad vi fortæller om vore oplevelser i nedenstående tråd https://www.eroguide.dk/forum/topic/208518-fræk-sød-og-dygtig-intim-frisør-kbh-s/ synes jeg vi skal flytte debatten hertil Generelt. @exostar og @Champ1 Når jeg har besøgt en sød dame, og fået service, der ikke var at finde i annoncen, eller har fået rabat, eller meget mere tid, har jeg altid spurgt om det er ok for hende, at jeg også beretter om det i min anmeldelse. Det har jeg endnu ikke fået lov til. Så lader jeg selvfølgelig være med det. Det synes jeg hører til i afdelingen for ordentlighed og respekt for de søde damer, der har gjort en god indsats. Redigeret 30. December, 2025 af Probator 21 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 660 Skrevet 30. December, 2025 Probator skrev, for 3 minutter siden: Når jeg har besøgt en sød dame, og fået service, der ikke var at finde i annoncen, eller har fået rabat, eller meget mere tid, har jeg altid spurgt om det er ok for hende, at jeg også beretter om det i min anmeldelse. Det har jeg endnu ikke fået lov til. Så lader jeg selvfølgelig være med det. Det synes jeg hører til i afdelingen for ordentlighed og respekt for de søde damer, der har gjort en god indsats. Ja det skal man da selvfølgelig holde for sig selv, det er mellem GP og dig. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5517 Skrevet 31. December, 2025 Probator skrev, for 10 timer siden: Når jeg har besøgt en sød dame, og fået service, der ikke var at finde i annoncen, eller har fået rabat, eller meget mere tid, har jeg altid spurgt om det er ok for hende, at jeg også beretter om det i min anmeldelse. Det har jeg endnu ikke fået lov til. Så lader jeg selvfølgelig være med det. Det synes jeg hører til i afdelingen for ordentlighed og respekt for de søde damer, der har gjort en god indsats. Ligesom dig og @Mister12 skriver jeg heller ikke om services, som pigen ikke annoncerer med. Det handler om, at jeg hellere tilgodeser GPens ønske end behovet for at informere EG om alt, jeg oplevede under besøget. @exostar og @Champ1 og andre har den modsatte prioritering. Men modsat dig informerer jeg af flere grunde aldrig pigen om, at jeg måske laver en anmeldelse af mit besøg. Dels fordi jeg ikke altid ender med at skrive en anmeldelse, dels fordi det for mig skaber en stemning af, at besøget mest er foretaget netop for at skrive en anmeldelse, dels for at fastholde min egen subjektive vurdering af besøget, og dels fordi jeg ikke ser noget behov for, at pigen skal sammenkoble min person med min EG-bruger. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1113 Skrevet 31. December, 2025 (edited) Probator skrev, for 11 timer siden: Når jeg har besøgt en sød dame, og fået service, der ikke var at finde i annoncen, eller har fået rabat, eller meget mere tid, har jeg altid spurgt om det er ok for hende, at jeg også beretter om det i min anmeldelse. Det har jeg endnu ikke fået lov til. Så lader jeg selvfølgelig være med det. Det synes jeg hører til i afdelingen for ordentlighed og respekt for de søde damer, der har gjort en god indsats. Vi er enige, man fortæller aldrig mere end der står i annoncen, ligesom man heller ikke udleverer kontaktoplysninger eller adresser. Redigeret 31. December, 2025 af Hr Lille Niels Stavefejl 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2605 Skrevet 31. December, 2025 Den_glade_amatør skrev, for 55 minutter siden: Men modsat dig informerer jeg af flere grunde aldrig pigen om, at jeg måske laver en anmeldelse af mit besøg. Dels fordi jeg ikke altid ender med at skrive en anmeldelse, dels fordi det for mig skaber en stemning af, at besøget mest er foretaget netop for at skrive en anmeldelse, dels for at fastholde min egen subjektive vurdering af besøget, og dels fordi jeg ikke ser noget behov for, at pigen skal sammenkoble min person med min EG-bruger. Enig 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ToxicWaste 43 Skrevet 4. Januar Probator skrev, den 30.12.2025 at 23:15: at jeg også beretter om det i min anmeldelse Hvis du på forhånd melder ud, at du vil lave en anmeldelse, devaluerer det værdien af din anmeldelse. For hvor reel er den oplevelse, du har haft, hvis pigen ved, at der bliver skrevet om det, og hun vil måske gøre noget ekstra ud af det, som andre måske ikke får glæde af. Det er også at presse pigen på forhånd, hvilket jeg ikke synes er sympatisk. Hvis restauranter altid fik at vide, når en madanmelder var på besøg, har madanmeldelserne da heller ikke samme troværdighed. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5517 Skrevet 4. Januar ToxicWaste skrev, for 1 minut siden: Hvis du på forhånd melder ud, at du vil lave en anmeldelse, devaluerer det værdien af din anmeldelse. For hvor reel er den oplevelse, du har haft, hvis pigen ved, at der bliver skrevet om det, og hun vil måske gøre noget ekstra ud af det, som andre måske ikke får glæde af. Det er også at presse pigen på forhånd, hvilket jeg ikke synes er sympatisk. Enig i dine betragtninger, hvis der siges til pigen med det samme, at der anmeldes. Jeg har dog en fornemmelse af, at det først er i pillow talk efter sex, at @Probator lufter for pigen, at han tænker at anmelde, og det gør jo en forskel. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 983 Skrevet 4. Januar ToxicWaste skrev, for 6 minutter siden: Hvis du på forhånd melder ud, at du vil lave en anmeldelse, devaluerer det værdien af din anmeldelse. Helt enig. Det er soleklart. Det gør jeg imidlertid aldrig. Jeg oplyser det først på vej ud af døren. Men der er damer jeg har anmeldt flere gange, som jo godt ved, at de kan få en ny anmeldelse. Og det kan selvfølgelig godt være, at de gør sig ekstra umage af den grund. Men så vidt jeg husker oplyser jeg altid om det i starten af mine anmeldelser, at jeg har mødt damen før. Så kan læserne selv vurdere lødigheden. Er det ikke fair nok? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ToxicWaste 43 Skrevet 4. Januar Probator skrev, for 53 minutter siden: Jeg oplyser det først på vej ud af døren. Probator skrev, for 54 minutter siden: Er det ikke fair nok? Så er det, som det skal være! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg