Hop til indhold
Probator

Ordentlighed og respekt i anmeldelser og kommentarer

Recommended Posts

Foranlediget af begyndende afsporing vedr. hvad vi fortæller om vore oplevelser i nedenstående tråd 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/208518-fræk-sød-og-dygtig-intim-frisør-kbh-s/

synes jeg vi skal flytte debatten hertil Generelt.

@exostar og @Champ1

Når jeg har besøgt en sød dame, og fået service, der ikke var at finde i annoncen, eller har fået rabat, eller meget mere tid, har jeg altid spurgt om det er ok for hende, at jeg også beretter om det i min anmeldelse. Det har jeg endnu ikke fået lov til. Så lader jeg selvfølgelig være med det.

Det synes jeg hører til i afdelingen for ordentlighed og respekt for de søde damer, der har gjort en god indsats.

Redigeret af Probator

Del dette indlæg

Link til indlæg
Probator skrev, for 3 minutter siden:

Når jeg har besøgt en sød dame, og fået service, der ikke var at finde i annoncen, eller har fået rabat, eller meget mere tid, har jeg altid spurgt om det er ok for hende, at jeg også beretter om det i min anmeldelse. Det har jeg endnu ikke fået lov til. Så lader jeg selvfølgelig være med det.

Det synes jeg hører til i afdelingen for ordentlighed og respekt for de søde damer, der har gjort en god indsats.

Ja det skal man da selvfølgelig holde for sig selv, det er mellem GP og dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...