Probator 858 Skrevet for 5 timer siden (edited) Foranlediget af begyndende afsporing vedr. hvad vi fortæller om vore oplevelser i nedenstående tråd https://www.eroguide.dk/forum/topic/208518-fræk-sød-og-dygtig-intim-frisør-kbh-s/ synes jeg vi skal flytte debatten hertil Generelt. @exostar og @Champ1 Når jeg har besøgt en sød dame, og fået service, der ikke var at finde i annoncen, eller har fået rabat, eller meget mere tid, har jeg altid spurgt om det er ok for hende, at jeg også beretter om det i min anmeldelse. Det har jeg endnu ikke fået lov til. Så lader jeg selvfølgelig være med det. Det synes jeg hører til i afdelingen for ordentlighed og respekt for de søde damer, der har gjort en god indsats. Redigeret for 5 timer siden af Probator 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 652 Skrevet for 5 timer siden Probator skrev, for 3 minutter siden: Når jeg har besøgt en sød dame, og fået service, der ikke var at finde i annoncen, eller har fået rabat, eller meget mere tid, har jeg altid spurgt om det er ok for hende, at jeg også beretter om det i min anmeldelse. Det har jeg endnu ikke fået lov til. Så lader jeg selvfølgelig være med det. Det synes jeg hører til i afdelingen for ordentlighed og respekt for de søde damer, der har gjort en god indsats. Ja det skal man da selvfølgelig holde for sig selv, det er mellem GP og dig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg