Hop til indhold
LK12345

Thai Lisa i Hjørring/Frederikshavn

Recommended Posts

Ville idag fejre at der endelig var en dag uden familie tamtam eller andre planer, og inden det atter går løs igen i morgen. Efter at have kigget lidt på hvem der var på arbejde,  og det desværre ikke passede med Milin, så faldte valget på Lisa i Frederikshavn: https://annoncelight.dk/profile/aiko234

Hun skrev dog at hun senere i dag skulle flytte til Hjørring, men var et fedt med mig om jeg skulle til Frederikshavn eller Hjørring. Vi aftalte kl 17.00.

Da skriver til hende, at jeg er der 16.58 får jeg ikke noget svar, og hun skriver så først lidt over 17.00 at hun først er der om en halv times tid. Brokker mig lidt over hun ikke bare havde sagt dette til mig i forvejen, men hun sagde hurtigt undskyld og tilbød mig at få 45 min til samme pris som de bestilte 30. Jeg skulle nok bare have vendt bilen syd på igen, men nu var jeg jo kørt her op så jeg valgte at takkke ja til tilbudet. 

Klokken blev kvart i 18, hvor hun skrev at hun var klar og få minutter senere var jeg så hos hende.

Meget lille og petite pige, en del mindre end hun ser ud til at være det på billederne, så tænkte egentligt at det var meget fint jeg blev for hun så godt ud. Vi fik sammen fundet badeværelset i lejligheden, og efter en hurtig skyller bad hun mig om at lægge mig på sengen fordi hun ville give mig massage.

Normalt er jeg ikke til thai massage, da jeg synes det i 99 ud af 100 gange er totalt intetsigende men hun havde jo tilbudt mig 15 min ''gratis'', så tænkte hvis hun ville give massage for den tid så var det fint med mig. Efter et kvarters tid med en intetsigende thai ''massage'' hvor hun aede mig lidt på ryggen og benene, lod hendes bryster røre min ryg og fik snakket i telefon med en af hendes thai veninder i Aalborg imens, bad hun mig om at vende mig om.

Så ville hun til at finde et kondom frem, selvom hun både i hendes annonce og i den sms hun sendte til mig, skriver at hun giver bj uden kondom. Det mente hun så jeg skulle betale 200 ekstra for, men hun tog dog kondomet af igen og begyndte at give mig et bj uden. Hun ville meget hurtigt igang med at have sex, og passede mig egentligt fint. Så hun tog det kondom hun allerede havde haft på mig og satte på igen ???? Synes jeg altid man har fået afvide at man ikke må gøre, da det nemmere sprænger så men hun mente det var fint.

Hun satte sig op og ville ride uden brug af glidecreme, og allerede der tænkte jeg egentligt det var for at få mig til at komme hurtigere så jeg ku skride igen. Men hun red lidt håbløst, ville ikke kysse selvom hun også skriver at hun gør dette. Så hun lagde sig ned oven på mig og så væk, og så måtte jeg ellers gøre arbejdet hvis jeg ville have noget ud af det. 

Spurgte hende om vi kunne skifte til doggy, men det kunne ikke komme på tale. Så vi fortsatte i missionær og hende der red lidt. Hun spurgte hvert andet minut om jeg var kommet, hvilket jeg ikke var, og imens hun red mig på et tidspunkt begyndte hun  at halv råbe en masse ord på thailandsk til mig. Tænker ikke det var noget pænt, og har ingen ide om hvorfor men hun var bare blevet sur, og ville have jeg kom så jeg ku gå. Jeg sagde hun kunne betale mig noget at beløbet tilbage, men det kunne ikke komme på tale. Så hun red mig, mens hun havde armene over kors og så op i loftet. På et tidspunkt falder kondomet af, og hun vil så til at sætte det samme kondom på mig endnu en gang, jeg ber hende om at tage et nyt men får afvide at hun kun har det ene :)

Så hun giver mig et hj/bj mens hun igen for sagt nogle thailandske gloser og generelt bare er sur, og siger jeg IKKE må komme hende i munden, selvom hun også skriver at det er med i prisen. 

Men efter som hun har set sig sur på mig, så kan jeg heldigvis godt holde min udløsning inde indtil tiden er gået, så hun fik lov til at give mig et bj indtil tiden var gået. Nå men jeg fik taget mit tøj på, og hun fik lukket mig ud uden der blev sagt et eneste ord. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg har gjort for at gøre hende så sur, men sur det var hun.

Hvis i ikke kan fornemme det, så vil jeg anbefale i finder jer en anden at bruge jeres tid og penge på. Aldrig har jeg været udsat for noget ligende, og synes endda hun ''skyldte'' lidt eftersom jeg skulle vente i 45 minutter på hende. Det er ellers en skam, for hun er en flot kvinde og virkelig petit, men hold jer væk. Var den ringeste oplevelse jeg nogensinde har haft. 

Og tror jeg er kommet til det, at jeg fremover simpelthen ikke orker flere besøg hos nogle hvor man ikke aner hvordan oplevelsen er. Så 2026 må blive hos de piger jeg har haft besøgt og gået tilfreds derfra. 

Kan se hendes annonce ikke er aktiv længere idag, så den bliver der linket til når den er aktiv igen så folk også kan finde hende på den.

Redigeret af LK12345

Del dette indlæg

Link til indlæg
LK12345 skrev, for 17 timer siden:

Så ville hun til at finde et kondom frem, selvom hun både i hendes annonce og i den sms hun sendte til mig, skriver at hun giver bj uden kondom.

Øv oplevelse. 

Desværre er det ofte ikke pigen selv man skriver med. Måske skyldes hendes vrede at mama har booket hende midt i en flytning, hvem ved. 

Jeg forsøger altid at få bekræftet om det er pigen selv jeg skriver med. 

/North

Del dette indlæg

Link til indlæg
North skrev, for 57 minutter siden:

Øv oplevelse. 

Desværre er det ofte ikke pigen selv man skriver med. Måske skyldes hendes vrede at mama har booket hende midt i en flytning, hvem ved. 

/North

Prøver du så at få det bekræftet, mens du skriver eller er det først, når du står overfor pigen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
North skrev, for 21 timer siden:

Øv oplevelse. 

/North

Der var kun hende og en anden yngre kvinde i lejligheden. For vi gik rundt for at lede efter badet, da der ikke var noget bad ved toilettet. Så er ret sikker på jeg skrev med pigen selv, men kan self ikke være sikkert. 

Og jeg kan godt forstå det er træls, de lige skulle skifte lejlighed og hun nok gerne ville pakke ud os, men det var trodsalt hende eller mama der valgte tidspunktet.

Men ja var sgu en mærkelig mærkelig oplevelse og mærkelig opførsel at ligge for dagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan slet ikke forstå det du skriver, har også besøgt hende, og aftalte alt uden gummi, fik 30 fantastiske minutter, hvor jeg kom oppe I hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pløkker skrev, den 3.1.2026 at 13:39:

Kan slet ikke forstå det du skriver, har også besøgt hende, og aftalte alt uden gummi, fik 30 fantastiske minutter, hvor jeg kom oppe I hende. 

Hvor meget har du betalt for?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...