Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg søger en massøse i det sydvestlige kbh. Eller helst, øst, midt, syd sjælland.

En, gerne moden, forholdsvis slank, og vigtigt, herboende...

Jeg gider ikke de pur unge piger, der bare skal tjene mest, og hurtigst, muligt, måske endda hovedsageligt til en bagmamma, inden politiet opdager de arbejder på turistvisum.

Derfor, en herboende massøse, som passer på sin forretning, og som muligvis, efter et stykke tid, lokker en til noget "blomster og bier" :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
NielsKim skrev, for 34 minutter siden:

Hvad kalder hun sig ? Jeg kan se at der er flere forskellige kvinder der har benyttet sig at det annonce nummer, og så er det lidt svært at grave brugbar information frem. Ellers må du meget gerne beskrive hende lidt hvis du har besøgt hende Bebop 

Hende du ser er hende der ejer butikken og hende der er der. Normalt er hun der altid, hun har nogle gange haft nogle til at hjælpe til, men annoncen er hendes 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars40 skrev, for 57 minutter siden:

Hende du ser er hende der ejer butikken og hende der er der. Normalt er hun der altid, hun har nogle gange haft nogle til at hjælpe til, men annoncen er hendes 

Det hjælper ikke meget at du skriver at det er "hendes butik" og "hendes annonce" , når jeg som sagt får adskillige andre pigers navne som fx Dao's op når jeg søger...  Det er jeg fisker efter er egentlig en anmeldelse eller anden brugbar information om kvinden, som i øvrigt ser sød ud på de par billeder der er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NielsKim skrev, for 19 timer siden:

Hvad kalder hun sig ? Jeg kan se at der er flere forskellige kvinder der har benyttet sig at det annonce nummer, og så er det lidt svært at grave brugbar information frem

Jeg ved ikke hvad hun hedder.

Du tager fejl, annoncen er for en butik, ikke for flere forskellige kvinder. Der kan som i de fleste butikker indimellem arbejde andre i butikken. Men det er ejeren, som er der fast, jeg henviser til i overensstemmelse med grådens emne. Det burde faktisk være et hint, at efterlysningen går på en herboende. Navnet kan jeg desværre ikke hjælpe med, og jeg ved ikke hvad du ellers har brug for af information i en tråd, der handler om en specifik efterlysning, som jeg svarer på med en henvisning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...