JohnDoesen 20 Skrevet for 11 timer siden Nogen der har prøvet dette setup og kan sige lidt om pigen og oplevelser ? https://annoncelight.dk/showad/446476 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 118 Skrevet for 11 timer siden JohnDoesen skrev, for 20 minutter siden: Nogen der har prøvet dette setup og kan sige lidt om pigen og oplevelser ? https://annoncelight.dk/showad/446476 FUP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnDoesen 20 Skrevet for 11 timer siden YNWA skrev, for 22 minutter siden: FUP Har du været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 118 Skrevet for 10 timer siden JohnDoesen skrev, for 16 minutter siden: Har du været der? Næh men læs annoncen. Lugter da langt væk af noget man skal holde sig fra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnDoesen 20 Skrevet for 10 timer siden YNWA skrev, for 38 minutter siden: Næh men læs annoncen. Lugter da langt væk af noget man skal holde sig fra Det kunne du jo gøre, dog vil jeg sige at det er nu 100% ægte Rigtigt flot kvinde, super behagelig/flink fyr, der lukker dig ind. Jeg fortæller intet, om selve oplevelsen eller hvor/hvordan for de ønsker det skal være diskret og et "kick" for dem/hende Men, alt foregik på mail, så et godt sted at starte 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 856 Skrevet for 9 timer siden JohnDoesen skrev, for 12 minutter siden: Det kunne du jo gøre, dog vil jeg sige at det er nu 100% ægte Rigtigt flot kvinde, super behagelig/flink fyr, der lukker dig ind. Jeg fortæller intet, om selve oplevelsen eller hvor/hvordan for de ønsker det skal være diskret og et "kick" for dem/hende Men, alt foregik på mail, så et godt sted at starte Men hvorfor spørger du egentlig om hende , når du tilsyneladende kender hende godt i forvejen ? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 990 Skrevet for 9 timer siden JohnDoesen skrev, for 29 minutter siden: Det kunne du jo gøre, dog vil jeg sige at det er nu 100% ægte Rigtigt flot kvinde, super behagelig/flink fyr, der lukker dig ind. Jeg fortæller intet, om selve oplevelsen eller hvor/hvordan for de ønsker det skal være diskret og et "kick" for dem/hende Men, alt foregik på mail, så et godt sted at starte Det er virkelig underligt. I det ene minut ved du intet og spørger ind til hende, og det næste ved du alt og siger derimod ikke at det er fup? Det her lugter af scam. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnDoesen 20 Skrevet for 9 timer siden Jeg spurgte tidligere, da de har haft annonce på tidligere. Jeg havde en aftale, men INDEN mit besøg, ville jeg se om nogen havde besøgt dem tidligere. Jeg tog chancen, og fortrød ikke, og kan blot sige, det er 100% real I kan vælge at selv, få en aftale, eller tro det er scam/snyd - i snyder kun jer selv, vil jeg sige, efter at have været der 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1742 Skrevet for 7 timer siden Du er utroværdig. Inden for 4 timer når du hele vejen rundt fra forespørgsel, til besvarelse til svar til anmeldelse. Du efterlyser erfaringer med parret men er ikke selv villig til at give nogle detaljer. Kan du selv forklare resonnementet i det? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 990 Skrevet for 2 timer siden JohnDoesen skrev, for 6 timer siden: Jeg spurgte tidligere, da de har haft annonce på tidligere. Jeg havde en aftale, men INDEN mit besøg, ville jeg se om nogen havde besøgt dem tidligere. Jeg tog chancen, og fortrød ikke, og kan blot sige, det er 100% real I kan vælge at selv, få en aftale, eller tro det er scam/snyd - i snyder kun jer selv, vil jeg sige, efter at have været der Ellers tak. Jeg tror ikke på dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnDoesen 20 Skrevet for 1 time siden (edited) Helt fair, i vælger selv Jeg ser frem til, at en anden også har været der, og bekræfter setup og at de er real. Forstår godt, i tvivler, havde jeg nok også selv, men jeg har ikke mere at tilføje - andet end det var en fin/fræk oplevelse for mig Redigeret for 1 time siden af JohnDoesen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 990 Skrevet for 1 time siden JohnDoesen skrev, for 8 minutter siden: Helt fair, i vælger selv Jeg ser frem til, at en anden også har været der, og bekræfter setup og at de er real. Forstår godt, i tvivler, havde jeg nok også selv, men jeg har ikke mere at tilføje - andet end det var en fin/fræk oplevelse for mig Du besøger simpelthen kvinder med tekst på mindre end 4 linjer, du skriver til en mail og der er ingen billeder? Og så skal jeg endda komme med den store pik. Hvad kostede det? Hvor var det henne i landet? Hvordan så hun ud og hvor gammel var hun? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg