Hop til indhold
Steff007

Skøn GFE med Chili. KBH. NV

Recommended Posts

Hej folkens, 
Efter et lækkert møde med smukke Chili i KBH. NV/Emdrup får jeg lyst til skrive et par ord mit besøg hos hende Chili

Jeg søgte en small thai-pige til en GFE, og det fandt jeg her med Chili. Hun er en lækker lille extrasmall, med en virkelig flot krop. Kommunikation gik fint - hun svarede
både hurtigt og høfligt. Jeg bestilte en 1 times GFE, og jeg blev taget imod af smilende og smukke Chili. Og med både venlighed, humor og frækhed var hun var god til at
skabe en god stemning med det samme. Jeg ville egentlig gerne have haft lidt massage først, men hendes krop er så lækker at jeg måtte simpelthen bare have sex med
hende fra start af. Hun kysser og er berøringsvillig over det meste af kroppen, så det blev en skøn GFE. Jeg slikkede hende og vi havde sex i par lækre positioner - jeg vil ikke komme
med alle deltaljer, det må I selv erfare - blot sige at hun er fantastisk bagfra. Pas godt på hende - hun er en lille skøn thai-sag.  

Redigeret af Steff007

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...