spillemanden fra sydfyn 2 Skrevet for 6 timer siden (edited) https://annoncelight.dk/showad/380376 Jeg prøvet at kontakte denne danske hotwife hun har ikke mange tider men det lykkes efter lidt skriveri hun ville have jeg skulle sende et opdateret ansigt billede Da jeg ikke har nået at skjule sendte jeg det og vi aftalte et møde på 30 min Jeg fik en adressen hvor jeg kunne parker min bil og skulle gå 2 min gang derfra Da jeg blev lukket ind fik jeg et syn fra guderne for HOLD NU KÆFT hun ser godt ud bedre end de billeder hun har liggende Jeg blev bedt om at klæde om og vi gik ind på værelset og så blev der ellers leget igennem hun er til alt det jeg godt kan lide Hun sutter pik som en drøm hendes lækre silikone bryster er berøringsvenlig og giver sig tid og man kan høre hun nyder hvad hun laver 5 Store stjerner herfra ud af 5 Tænker jeg kommer igen Redigeret for 6 timer siden af spillemanden fra sydfyn Forkert link 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 165 Skrevet for 5 timer siden Gerne uden kondom men.....Og vil IKKE ha man kommer i mig.lool. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 538 Skrevet for 5 timer siden spillemanden fra sydfyn skrev, for 51 minutter siden: Jeg blev bedt om at klæde om og vi gik ind på værelset og så blev der ellers leget igennem hun er til alt det jeg godt kan lide Hvad er "alt det du godt kan lide"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg