Hop til indhold
aarhus1999

Brug for sparring

Recommended Posts

Hej. Jeg skriver, fordi jeg sidder tilbage med en virkelig mærkelig fornemmelse efter en oplevelse, jeg ikke helt kan finde ud af, hvad jeg skal stille op med.

Jeg var for nylig på en massageklinik for første gang. Det, der startede som en helt almindelig behandling, udviklede sig gradvist i en retning, jeg ikke havde forventet – og som jeg heller ikke rigtig nåede at tage stilling til undervejs. Der blev spurgt, om jeg ønskede “ekstra”, og mit svar var tøvende og usikkert. Alligevel gik det hurtigt videre, uden at jeg følte, jeg havde kontrol over situationen.

Efterfølgende har jeg haft en rigtig dårlig smag i munden. Ikke fordi noget gjorde ondt, men fordi jeg har en kæreste, jeg holder meget af, og oplevelsen føles forkert bagefter. Jeg ved ikke, om man kan kalde det utroskab, men følelsen af skyld fylder mere, end jeg havde regnet med.

Samtidig har usikkerheden fået frit spil: tanker om grænser, ansvar, og også en bekymring for helbred, selvom der reelt set nok ikke er grund til panik. Alt i alt sidder jeg bare tilbage med mange spørgsmål og en oplevelse, jeg gerne ville have håndteret anderledes.

Er der andre, der har prøvet noget lignende, og hvordan er I kommet videre med det bagefter?

Jeg kan åbenbart ikke finde ud af, hvordan man skriver kommentarer til opslag, men jeg kan redigere. Så nu kommer svaret til Vendelboen lige her:
Det var nok lidt forkert formuleret. Det var på ingen måde et overgreb, men mere en skyldfølelse og noget, jeg havde brug for at komme ud med. Undskyld hvis det kom forkert ud. Det var nok bare bekymringer og nervøsitet over, at de har navn og nummer... God dag 

Redigeret af aarhus1999

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tag det som en lærestreg , du er ramt af dårlig samvittighed moralske tømmermænd , Lad nu være med at sætte forholdet til kæresten over styr , for en gang massage , hold dig fra frække annoncer og eroguide , dårlig samvittighed er ikke sundt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes ikke at du behøver at have dårlig samvittighed. Du kan stadig elske og elske med din kæreste, selvom du har haft en erotisk oplevelse til massage.

Hvis du syndtes det var forkert for dig, ved du jo hvordan du skal sige fra hvis det skulle gentage sig. Herinde hedder det vist "grønne klinikker" hvis man ikke får den slags tilbud.

Jeg har selv været nogle gange hos en dygtig thailandsk massør med væggen fuld af diplomer. Hun tramper bla. ned ad min dårlige ryg mens hun holder balancen i en ribbe under loftet. Det er det "ekstra" man kan få der.

Hvis nu det går som i de fleste forhold, at sexlivet svinder ind, kan det jo tit være en bedre løsning at supplere med et eller andet udefra, end at forlade en man elsker til fordel for en man kan elske med.... Indtil også det nye forhold mister gnisten og bliver dagligdag.

En af pigerne, jeg har mødt på min vej her, sagde at: "Man skal omfavne sine skyggesider"

Godt nytår allesammen <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

vidste du at klinikken tilbød “ekstra”? Og hvad bestod det ekstra af?

hvis du vidste det og ikke sage tydeligt nej så bør du nok have dårlig samvittighed. (Kender ikke jeres historie/sexliv)

vidste du det ikke synes jeg det er lidt mere en gråzone. Det er selvfølgelig stadig utroskab, men det var så ikke helt en bevidst handling. Hvis det kun var et handjob/blowjob synes jeg du skal ligge den dårlige samvittighed på hylden og tage din hemmelighed med dig i graven. 

Redigeret af Pink Peach

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han sagde hverken klart eller tydeligt nej. Men han sagde heller ikke klart og tydeligt ja.

Så uanset dårlig samvittighed til kæresten. Tror jeg du heller skal spørge dig selv, kommer der noget godt ud af at fortælle kæresten det.

Kan du komme videre? Føler du behov for at fortælle kæresten det og tænkt igennem hvad udspillet bliver og mere vigtigt: vil du gøre det igen og denne gang kunne sige fra. Har du lært noget af det?

For hvad end der skete og hvad du gjorde vs ikke gjorde, er det sket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var det virkelig en overraskelse, at på det fleste af den slags massageklinikker,  tilbydes der seksuelle ydelser ???? 

Der er jo nok en grund til at det er så ofte besøgt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Var det virkelig en overraskelse, at på det fleste af den slags massageklinikker,  tilbydes der seksuelle ydelser ???? 

Der er jo nok en grund til at det er så ofte besøgt ;)

Helt ærlig, så kan man blive overrasket. Først for nylig fandt jeg ud af, der var et storcenter, hvor man kunne få massage, der tidligere tilbød det med happy ending.  

Og det er jo ikke alle der ved hvordan verden er. Hvis manden rent faktisk i god tro gik ind for en massage uden at vide hvad han egentlig gik ind til. Tænker det kan ske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå da da, @aarhus1999. Du har besøgt en massageklinik for at få en gang massage uden ekstra. Det fik du så. Du er nu bekymret over, at de har dit navn og telefonnummer. Hvorfor dog det? Hvis du valgte stedet for ”almindelig massage”, så svarer det vel til at en akupunktør eller zoneterapeut har dit nummer? Og nej, de kontakter ikke din kæreste om dit besøg.

Din bekymring skyldes måske, at du netop valgte en klinik, der er kendt for ekstra ydelser? Måske havde du dybt inde lysten til den seksuelle oplevelse en fræk massage giver? Eller som @Nyde skrev i sin kommentar: "Man skal omfavne sine skyggesider". Det synes jeg er en fantastisk sætning!

Jeg kan tage fejl. Du har måske valgt klinikken tilfældigt. Du har også fundet Eroguide helt tilfældigt. Uanset hvad: Hold det for dig selv. Måske er du allerede en smule lettet over, at du ”nu er kommet af med noget”, som du selv skriver. Udover din aflevering på klinikken, altså (nej, undskyld jeg kunne ikke lade være).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ingen går igennem livet uden at vi oplever noget, der gik på en anden måde, end vi havde forudset. Eller at gøre ting vi fortryder. 

Hvis den følelse du sidder med dybest nede er bondeanger, som du er nødt til at kalde noget andet, for at leve med din dårlige samvittighed, har du fået noget at tænke over… Hvad er det du savner seksuelt, som du måske kunne gøre med din kæreste i stedet?

Men lad være med at sætte det hele over styr ved at gå til bekendelse. Lær i stedet af dine handlinger og prøv i stedet at arbejde på dit seksuelle forhold til kæresten. 

Er der dog tale om, at du uforvarende er blevet “mini-voldtaget” af en kvinde - og oven i købet har fået lov at betale for det (!?), så tag det som en livserfaring og kom videre i livet. 

Med ønsket om et godt sexliv til dig og din kæreste..

L

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er en lille stemme inden i mit hoved, der siger: troll!

Når du opretter en profil på et købesexforum for at sætte en snak i gang om utroskab. Du har jo tydeligvis kendt til EG.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trisdan skrev, for 20 minutter siden:

Der er en lille stemme inden i mit hoved, der siger: troll!

Når du opretter en profil på et købesexforum for at sætte en snak i gang om utroskab. Du har jo tydeligvis kendt til EG.

Enig. Hvis du har skyldfølelse over for din kæreste, hjælper det nok ikke, at du opretter en profil på EG, som hun nok heller ikke ved noget om.

En snak med en psykolog eller parterapeut ville være mere relevant.

Så hvad er din motivation for at skrive her? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er nu gået 24 timer, og jeg kan endelig få lov til at skrive en kommentar. Først og fremmest: tusind tak for alle jeres svar.

Jeg vil gerne slå én ting fast med det samme: Min intention med denne tråd har på ingen måde været at give andre dårlig samvittighed eller pege fingre. Det her handlede udelukkende om at komme ud med noget, der var helt nyt for mig. Alle har vel en “første gang” med noget, og jeg var nok bare ikke helt mentalt klar på min.

Det, der konkret skete, var, at jeg fik en massage og et hj, som samlet tog omkring 50 minutter. Jeg kendte slet ikke til Eroguiden på forhånd, men da jeg kom hjem fra massageklinikken, søgte jeg klinikken frem på Google. Her dukkede der en tråd op herinde, og det var faktisk sådan, jeg fandt stedet. Da jeg kunne se, at andre delte deres oplevelser, tænkte jeg, at det var helt okay også at dele min.

Grunden til, at jeg overhovedet skrev, var, at hele situationen satte gang i en masse tanker. Jeg blev nervøs over, at en anden person havde mit navn, fordi jeg betalte med MobilePay. Samtidig kan jeg jo godt se, når jeg tænker mere rationelt over det: hvorfor skulle hun kontakte min kæreste eller andre af mine relationer? Det er jo hendes arbejde, og hun har næppe nogen interesse i at ødelægge sin egen forretning.

Derudover var jeg også bekymret for risikoen for kønssygdomme fra hj. Jeg ved godt, at risikoen er tæt på nul, og at det i praksis ville kræve, at hun havde rørt ved sig selv, hvilket hun næppe havde. Hun virkede som en lidt ældre og ikke specielt glad dame, der mest af alt bare gerne ville have det overstået.

Alt i alt er jeg virkelig glad for alle jeres kommentarer. Det var netop den slags afklaring, jeg håbede på: en påmindelse om, at man nogle gange kan dumme sig, og at det ikke nødvendigvis er værd at smide forholdet til sin kæreste over styr for en “uskyldig” ydelse fra en ukendt.

Til sidst vil jeg bare ønske jer alle sammen et fantastisk nytår 

Del dette indlæg

Link til indlæg
aarhus1999 skrev, for 25 minutter siden:

Der er nu gået 24 timer, og jeg kan endelig få lov til at skrive en kommentar.

Fint af dig at uddybe. De sidste par kommentarer skal ses i det lys, at der tidligere har været oprettet tråde, hvor trådstarteren (der ligesom dig var nyoprettet) i virkeligheden ikke ønskede andet end at moralisere over emnet utroskab. Det var derfor muligt, at du var ude i samme ærinde, men det kan vi alle vist godt se bort fra nu.

aarhus1999 skrev, for 31 minutter siden:

Jeg blev nervøs over, at en anden person havde mit navn, fordi jeg betalte med MobilePay.

Ikke at du behøver være voldsomt bekymret, men i enkelte tilfælde har jeg og andre været ude for, at en GP eller en thaipige efterfølgende har taget kontakt uopfordret, fordi de har dit mobilnummer. Det sker ikke tit, men det sker. Du kan eventuelt blokere nummeret, men vær obs på at have en god forklaring, hvis din kæreste ser, at du har blokeret et nummer, og det ikke er noget, du plejer at gøre.

Risikoen for, at nogen vil anstrenge sig for at finde ud af, hvem din kæreste er, og derefter tage kontakt til hende, er ikke noget, du behøver frygte.

aarhus1999 skrev, for 26 minutter siden:

Derudover var jeg også bekymret for risikoen for kønssygdomme fra hj. Jeg ved godt, at risikoen er tæt på nul, og at det i praksis ville kræve, at hun havde rørt ved sig selv

Og at hun i det hele taget var smittet med noget, og at den smitte var hoppet over på hendes hånd, og det inficerede stadig var i stand til at smitte, og at smitten ramte dine slimhinder, og at du tog imod smitten.

Jeg tænker ikke, du behøver være urolig for noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...