nioin 9 Skrevet 28. December, 2025 Nogle der har erfaringer med hende? Jeg har skrevet til hende hun svarede ikke første gang jeg skrev. Anden gang jeg skrev, der svarede hun at var ledig og 1 minut senere skrev hun at hun skulle ud af huset? https://annoncelight.dk/showad/445735 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1496 Skrevet 28. December, 2025 nioin skrev, 1 time siden: Nogle der har erfaringer med hende? Jeg har skrevet til hende hun svarede ikke første gang jeg skrev. Anden gang jeg skrev, der svarede hun at var ledig og 1 minut senere skrev hun at hun skulle ud af huset? https://annoncelight.dk/showad/445735 Nej, men hvad skal vi bruge de oplysninger til?...... Hun var vel optaget første gang.....det har de fleste nok oplevet før. Og anden gang.....ja, that's life! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1541 Skrevet 28. December, 2025 (edited) Big3lover skrev, for 7 timer siden: Og anden gang.....ja, that's life! Næ, det burde der ikke være…. dårlig stil i min optik og det kunne man godt tolke som hun kunne være en af den hvor man har en aftale, nupper en pille en time før, kører hjemmefra 45 minutter før og modtager en sms 30 min før at hun lige må droppe aftalen. Jeg synes med andre ord at det er relevant info. Så kan man jo bruge den eller lade være Redigeret 28. December, 2025 af Slowman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 117 Skrevet 28. December, 2025 Jeg var ved hende igår. Hun er godt nok lækker og er dejlig at være i selskab med Kan kun anbefale et besøg selvom det kan være lidt besværligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1496 Skrevet 29. December, 2025 Slowman skrev, for 12 timer siden: Næ, det burde der ikke være…. dårlig stil i min optik og det kunne man godt tolke som hun kunne være en af den hvor man har en aftale, nupper en pille en time før, kører hjemmefra 45 minutter før og modtager en sms 30 min før at hun lige må droppe aftalen. Jeg synes med andre ord at det er relevant info. Så kan man jo bruge den eller lade være Altså pigen skriver tilbage 1 min efter at hun har sagt hun er ledig....1 min!! Hvis det ikke er rettidig omhu fra pigen, så ved jeg sgu ikke hvad det er Der kan jo være sket noget, så hun må afmelde. Iøvrigt som trådstarter udlægger det, så har han ikke engang en aftale. Altså helt ærligt.....Hvordan kan man ud fra det, tolke at pigen er en type der ikke holder sine aftaler? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1541 Skrevet 29. December, 2025 Big3lover skrev, for 6 timer siden: Altså helt ærligt.....Hvordan kan man ud fra det, tolke at pigen er en type der ikke holder sine aftaler? Som sagt, jeg finder det relevant og du kan bruge informationen eller lade være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1496 Skrevet 30. December, 2025 Slowman skrev, den 29.12.2025 at 14:26: Som sagt, jeg finder det relevant og du kan bruge informationen eller lade være. Fino..... Men Godt nytår 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1541 Skrevet 30. December, 2025 Big3lover skrev, for 32 minutter siden: Fino..... Men Godt nytår Og hun ser jo over lækker ud, så jeg kunne da godt tage chancen. hvordan kan man vide hvor hun er - Munkebo/Odense….. er man nødt til at spørge - beder man bare om at mødes det ene eller andet sted eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 922 Skrevet 1. Januar Jeg besøgte hende i Munkebo, lokket af de gode billeder og meget store bryster. Begge dele var rigtigt :-). Med andre ord: Det er hundrede procent hende, og hvis man kan lide havd man ser på billederne, så går man ikke skuffet derfra. Det fremgår ikke helt af billederne, men hun er ikke ret høj, og det synes jeg bare var endnu bedre: Dertil kommer, at Reya var meget sød, glad og behagelig, så det var en rigtig fin oplevelse. Ingen problemer med kommunikationen i mit tilfælde, i øvrigt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golffjols 7 Skrevet 2. Januar ChoosyVery skrev, den 1.1.2026 at 12:52: Jeg besøgte hende i Munkebo, lokket af de gode billeder og meget store bryster. Begge dele var rigtigt :-). Med andre ord: Det er hundrede procent hende, og hvis man kan lide havd man ser på billederne, så går man ikke skuffet derfra. Det fremgår ikke helt af billederne, men hun er ikke ret høj, og det synes jeg bare var endnu bedre: Dertil kommer, at Reya var meget sød, glad og behagelig, så det var en rigtig fin oplevelse. Ingen problemer med kommunikationen i mit tilfælde, i øvrigt. her kommer så det kedelige spørgsmål, kan hun også massere?? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 922 Skrevet 4. Januar Godt spørgsmål, @Golffjols: Det har jeg ingen anelse om, for jeg kom for noget andet - og dét kan hun! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golffjols 7 Skrevet 4. Januar ChoosyVery skrev, 1 time siden: Godt spørgsmål, @Golffjols: Det har jeg ingen anelse om, for jeg kom for noget andet - og dét kan hun! godt svar og godt nytår 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 117 Skrevet 8. Januar Besøgte reya igen her igår aftes.. anden gang skuffer hun ikke. Hun er virkelig lækker og være sammen med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg