Alb 4 Skrevet 28. December, 2025 Hej Jeg har aldrig været sammen med en kvinde før og jeg brugte lang tid på at finde den rette. Jeg besluttet mig for at det skulle være en dansktalende kvinde og en vip med en tilsvarende højere pris da jeg tænkte det følger med kvaliteten og jeg blev glad for den beslutning. Der var ikke nogle nyere anmeldelser af Annika Sofia men de få ældre anmeldelser skrev at vip er Annika Sofia. Prisen var underordnet så længe min førstegangs oplevelse blev god. Vi mødtes ved indgangen på hotellet hvor jeg slet ikke blev skuffet. Annika Sofia har et meget kønt ansigt og lige præcis min type og så begyndte mit hjerte ellers at banke derud af. Vi tog elevatoren hvor der var andre hotel gæster og det føltes som en evighed. Da vi endelig kom indenfor på værelset sad vi på sofaen hvor jeg fortalte Annika Sofia om at det var min første gang (burde jeg nok have nævnt for hende tidligere). Her sagde Annika Sofia at det var ok og at det var bedst at tage små skridt af gangen. Jeg syntes hun var meget professionel og havde en god tilgang til det hele. Hun startede ud med at spørge mig om mig selv nok for at lære mig at kende så hun havde lidt baggrund på den person der sad overfor hende. Vi talte faktisk meget og jeg blev langsomt mere og mere afslappet. Samtalen var ikke kun om sex men også om alt andet som gjorde at der blev skabt en relation eller at jeg havde et billede af hendes personlighed. Efter en god lang samtale spurgte Annika Sofia om jeg ville holde hendes hånd og da det hele var nyt for mig føltes selv det at holde hendes hånd erotisk på en ubeskrivelig måde. Langsomt fik vi taget tøjet af og til sidst fik jeg endelig et kys. Det var mit allerførste siden folkeskolen og det var helt fantastisk. Vi gik til sengen hvor Annika Sofia var god til at lære mig en masse og tempoet var langsomt og det var helt perfekt. Jeg fik mit allerførste bj og hvis jeg ikke havde kommet 4 gange inden jeg mødtes med Annika Sofia så havde jeg eksploderet i det øjeblik. Det var helt fantastisk. Tiden gik og jeg havde kun bedt om 2 timer så det blev ikke til penetration sex denne gang hvilket jeg synes var helt fint for det var meget overvældende alt det jeg oplevede og som Annika Sofia nok kunne se på mig. Hun er helt fantastisk og jeg kan ikke stoppe med at tænke på hende og hvornår jeg kommer til at se hende igen og fortsætte med undervisningen. Hun er det hele værd. Annika Sofia https://nympho.dk/n4322/1906/danish-darling-based-in-copenhagen-outcall-available-all-over-denmark-minimum-3-hours-high-end-independent-provider-see-my-private-website-www-annika- 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
paabesoeg 124 Skrevet 28. December, 2025 https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n4322/1906/danish-darling-based-in-copenhagen-outcall-available-all-over-denmark-minimum-3-hours-high-end-independent-provider-see-my-private-website-www-annika-%23profile-prices Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ToxicWaste 43 Skrevet 28. December, 2025 Var det svært at få tiden nedbragt til 2 timer? Hun skriver ellers, at 3 timer er minimum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 868 Skrevet 28. December, 2025 ToxicWaste skrev, 1 time siden: Var det svært at få tiden nedbragt til 2 timer? Hun skriver ellers, at 3 timer er minimum. Hun skriver også priser fra 1 til 14 timer ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ToxicWaste 43 Skrevet 29. December, 2025 Men du var der i 2 timer og fik kun et BJ til 6.500 kr. ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg