Hop til indhold
drillepinden

Kleo i Flensborg

Recommended Posts

I onsdags blev det, der skulle være en supertur til Flensborg, til en halvforkølet omgang. Jeg havde pr. telefon lavet en aftale med Amelia, der skulle vise sig at være den værste gang falsk reklame, jeg nogensinde har oplevet - det var i hvert fald ikke den samme som på billederne på sexnord.de. Da jeg efter at have sagt pænt nejtak til hende, gik jagten indpå nr, 2, 3 eller 4 på ugens hitliste.

 

Det blev til nr. 4 Kleo på Harrisleer Strasse, hvor jeg smed 50 euro for ½ time. Hun matchede

billederne, men hun kunne godt bruge en tandrensning. Hofterne var måske en tand for brede til min smag, men brysterne var helt i top. Jeg vil mene, at hun er ca. 5 år ældre end de angivne 29, men fuck det. Jeg skyllede mig, og kom så ind til Kleo, der smed tøjet, men dog ikke de højhælede sko. Dr stod vi og jeg fik  en god omgang kæletur på krop og pik – yes det virkede. Hen i sengen, hvor hun fortsatte kælerierne, som hun var god til. Så blev det min tur. Jeg gav hende en slikketur, mens hun lå på ryggen. Jeg fik så at vide, at det var jeg god til, og det var med vellyst i hendes stemme. Selvfølgelig kan det være fake, men det virkede fint på mig, der bare blev mere tændt. Så gav hun mig lynhurtigt og proft gummi på drengen – god teknik. Skulle hun slikke mig, eller skulle vi tage en 69’er?

 

69 tak – tjaaa jeg er sgu en hund efter at slikke fisse, men det blev dog lidt af en fuser. Efter få sekunder fornemmede jeg lugten af sur røv – fuck tænkte jeg, der må ske noget, så jeg spurgte til, om vi skulle have lidt gang i trafikken. Tid til missionær, hendes hænder om min røv og gadagung – hun ruskede i mig som om hun bare ville dolkes. Jeg kunne ikke være med i det tempo, så jeg røg helt ud af takt. Hun gav fint lyd fra sig undervejs, men det måtte være fake. Jeg skiftede så benstilling, så hendes ben var samlede og mine var spredte. Det hjalp ikke, og min lyst begyndte at dale.

 

Derefter ridetur med rytter, der pludselig ryger af sadlen og er tæt på at kvæste den lille pikkemand. Lidt ske og så doggy, hvor jeg til sidst bare stoppede uden festfyrværkeri. Jeg vil ikke sige at Kleo er dårlig, og havde jeg holdt mig til hendes hånd, så havde det fungeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også på et tidspunkt siddet og savlet over Amelias billeder, men det havde næsten været for godt til at være sandt, hvis de havde været ægte...!

 

Kleo må være ny i Flensburg, jeg har i hvert fald ikke set hende før. Hvis billederne passer, synes jeg hun har en ret fin krop og en dejlig rund røv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...