Hop til indhold

Nogen der har besøg Alice i Lystryp

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt stedet mange gange, og billedet fra entreen ligner meget godt entreen på stedet. De har dog ofte brugt falske billeder, så svært at sige om disse er retvisende. Det er ellers et lækkert sted med generelt dygtige piger der giver en god service. Det ligger diskret men rimelig åbent, så det er nemt at smutte igen hvis det viser sig billederne er fake.

• 2 months later...
Skrevet
  • Author

Jeg har taget chancen og besøgte hende. Hold kæft noget af det dårligste oplevelser nogensinde. Godt nok var hun lyshåret/blond men helt sikker over 50 hvis ikke 60. Stor mave, og ville have mig til komme efter et par minutter. Da hun ikke kunne få mig til at komme prøvede hun med hånden, men jeg nægtede og sagde "blowjob!" Hun gav mig hoved indtil jeg i kondomen. 

Eneste positive var hende blow mens jeg stod op. Jeg var ved at komme. Jun var god til det men resten var slet ikke pengene værd. Ingen gentagelse. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.