Hop til indhold
Benpas

Chance for at ha gjordt diverse gp’er gravide

Recommended Posts

Jeg må hermed være ærlig og føler lidt frygt omkring situationen siden 1 år tilbage

Jeg har været sammen med mindst 10 gp’er uden gummi i det seneste år (de fleste ungerere) og kom med store ladninger i deres fisser

Jeg forstiller mig at der mindst en af dem der kunne hav blivet gravid og måske flere

Startede og gjorde det så kun siden et år tilbage hvor jeg førhend kun kom på mine kærester.

Hvad mener i chancen er og bør jeg være urolig?

Tanken om at skulle ud og købe barnevogn og om sms tikker ind fra gp omkring graviditet og om jeg overhodet bør svare hende efterfølgende giver mig stress og så x10 ..Andre der tænker ligesådan?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har afleveret rimelig meget sæd oppe i fisserne på mine tidligere kærester uden at nogen af dem blev gravid af den grund.

Sikkert fordi de tog p-piller.

Jeg tænker også, at langt de fleste glædespiger benytter p-piller. Så jeg tror, du kan være ret rolig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benpas skrev, for 30 minutter siden:

Jeg må hermed være ærlig og føler lidt frygt omkring situationen siden 1 år tilbage

Jeg har været sammen med mindst 10 gp’er uden gummi i det seneste år (de fleste ungerere) og kom med store ladninger i deres fisser

Jeg forstiller mig at der mindst en af dem der kunne hav blivet gravid og måske flere

Startede og gjorde det så kun siden et år tilbage hvor jeg førhend kun kom på mine kærester.

Tanken om at skulle ud og købe barnevogn og om sms tikker ind fra gp omkring graviditet og om jeg overhodet bør svare hende efterfølgende giver mig stress og så x10 ..Andre der tænker ligesådan?

Chancen for???? Nærmere risikoen……

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benpas skrev, for 44 minutter siden:

Vel ikke dit problem hvis det sker og hvorfor skulle hun netop kontakte dig .. hvis du har gjort det har andre sikkert også været der .. chancen for en kønssygdom er nok 1000 gange større end du gøre en gravid så nok mere den vej du skal tænke hvis du skal tænke på noget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benpas skrev, for 46 minutter siden:

Og nu er det jo ikke mængden der kommer ud men kvaliteten på det der kommer ud der gør en gravid :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tømreren skrev, for 26 minutter siden:

Er det ikke en smule naivt, at tro at glædelige der dyrker sex uden kondom, ikke er på p-piller eller anden form for præventiv mod at blive gravid.

Nej det er det faktisk ikke. Jeg har talt med en del GP, der ikke er på p-piller. Der er mange piger der ikke bryder sig om den hormonelle påvirkning af deres krop. En del af dem er GPer.
Jeg nævner ikke nogen da det er fortalt i et fortroligt rum, men jeg mener faktisk ikke det er naivt baseret på disse samtaler.

K

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 51 minutter siden:

Nej det er det faktisk ikke. Jeg har talt med en del GP, der ikke er på p-piller. Der er mange piger der ikke bryder sig om den hormonelle påvirkning af deres krop. En del af dem er GPer.
Jeg nævner ikke nogen da det er fortalt i et fortroligt rum, men jeg mener faktisk ikke det er naivt baseret på disse samtaler.

K

Men de har pessar og fortrydelses piller, eller andet så jo det er naivt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benpas skrev, for 3 timer siden:

Jeg har været sammen med mindst 10 gp’er uden gummi i det seneste år (de ….

Slap du bare af, der er sku nok ingen af dem der er blevet gravide.

Og hvis de er - hvorfor skulle de gide kontakte dig, det giver ingen mening og jeg tror måske du bare godt kan lide tanken om at du spreder din sperm, og tale om det. 

Det er selvfølgelig bare et vildt gæt ud fra dit sprogbrug.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 3 timer siden:

K

Men så vil jeg alligevel tro , at de der ikke bruger prævention afstår fra at dyrke usikker sex med kunderne ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 6 timer siden:

Men så vil jeg alligevel tro , at de der ikke bruger prævention afstår fra at dyrke usikker sex med kunderne ...

Enig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benpas skrev, for 21 timer siden:

Kan da ikke se det dit problem   hvis de ikke har styr på hvad der kan ske med sæd i fissen    ja så er de heller ikke gammelnok til sprede ben.

Glem den nervøse tanke    du har købt betalt en ydelse     uden yderlig udgifter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, for 20 timer siden:

Og hvis de er - hvorfor skulle de gide kontakte dig, det giver ingen mening og jeg tror måske du bare godt kan lide tanken om at du spreder din sperm, og tale om det. 

Skulle det helt utænkeligt ske, at han faktisk har gjort en glædespige gravid, så er der jo en risiko for, at hun tropper og vi have ham anerkendt som far til barnet, og han vil så skulle betale børnepenge de næste mange år.

Men næppe sandsynligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ensomfyr skrev, for 4 timer siden:

Skulle det helt utænkeligt ske, at han faktisk har gjort en glædespige gravid, så er der jo en risiko for, at hun tropper og vi have ham anerkendt som far til barnet, og han vil så skulle betale børnepenge de næste mange år.

Men næppe sandsynligt.

Så skal hun sandsynliggøre over for retten at han kan være far og derfor skal påtvinges faderskabstest. Som glædesepige tænker jeg hun vil have en svær sag over for en tilfældig kunde. Derudover skal hun kunne finde ham.

Trådstarter er helt galt på den. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wade skrev, for 21 timer siden:

Hvorfor dyrker GPer sex uden kondom? 

Fordi der er købere til det.

CamillaHusmor skrev, for 20 timer siden:

Det har ingen relevans. Overhovedet. Presperm er nok til en graviditet..

Ja, præsperm kan føre til graviditet. Det er dog meget usandsynligt. Derimod er der stigende sandsynlighed for graviditet med større sædvolumen. Der er nemlig statistisk sammenhæng mellem volumen og koncentration, og koncentration er afgørende for graviditet. Så det har skam stor relevans. Men hvordan han har målt volumen af en creampie er til gengæld en gåde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, for 3 timer siden:

Jeg har en derhjemme… så helt usandsynligt er det ikke ;)

Jeg er klar over at pre-sperm kan det og enda også igennem de såkaldte pussyslides

Jeg tænker stadig som resten af en ladning har mange flere chancer for at befrugte jer mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benpas skrev, for 40 minutter siden:

Jeg er klar over at pre-sperm kan det og enda også igennem de såkaldte pussyslides

Jeg tænker stadig som resten af en ladning har mange flere chancer for at befrugte jer mvh

En udløsning indeholder sædceller og sædvæske. 

Rumfangsmæssigt er sædcellerne det mindste. En stor mængde ved udløsning er kun tegn på en stor mængde sædvæske. Ikke nødvendigvis en stor mængde sædceller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ensomfyr skrev, 1 time siden:

En udløsning indeholder sædceller og sædvæske. 

Rumfangsmæssigt er sædcellerne det mindste. En stor mængde ved udløsning er kun tegn på en stor mængde sædvæske. Ikke nødvendigvis en stor mængde sædceller.

Ser det lidt som en af livets gåder hvad mon sæd er lavet af… smiler

Del dette indlæg

Link til indlæg
ensomfyr skrev, den 27.12.2025 at 20:58:

Men næppe sandsynligt.

Hun må vel have en arbejdsskadr forsikring. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes, @Benpas, at du skal spørge dig selv om, hvorfor du føler frygt og hvad du frygter. Er det for dig selv eller pigen? Giver det anledning til at omlægge din praksis?

Uden at være fertilitetslæge kan man godt regne lidt på sandsynligheden. Som jeg forstår det er der 3% sandsynlighed for at ét samleje på en helt tilfældig dag ender i en graviditet. Lavt fordi kvinden som bekendt kun er fertil i relativt få dage per cyklus. Men statistisk øges sandsynligheden for mindst en graviditet for hver kvinde du har fuldbyrdet sex med. Til noget i nærheden af 30% med din tid ubeskyttede samlejer. Selvsagt spiller alt muligt ind; beskyttelse, jeres alder osv., men givet i begge er raske og ubeskyttede.

For snart syv år siden gjorde jeg en pige i Brasilien gravid som følge af ubeskyttet sex. Hun kontaktede mig under graviditeten blot for at lade mig det vide, men ønskede ikke at jeg blev en del at projektet. Vi ses af og til, men hun har valgt ikke at fortælle sin datter, at faderen er kendt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...