Hop til indhold
WD51

Slet ikke så ringe thai Aalborg

Recommended Posts

Efter et par travle dage var der tid til lidt selv forkælelse så fandt denne skønhed New sexy gril in Aalborg ( Real picture ) - Annoncelight kunne ikke rigtig finde noget på hende, hun er nem og få en aftale i hus med, hun skrev at hun var 28.

Men når man så lægger thai moms til så passer det nok med 37 men det blev det bestemt ikke ringer af ;-) det kan godt være at det er hende der er på de foto på hendes annonce men det er nogle år siden men en flot kvinde med små lækre bryster og noget stram.

Bestilte 45 min med det hele og der blev ikke snydt med tiden stod på gaden 55 min sener, massagen var faktisk okay samt sex delen var der bestemt heller ikke noget og sætte fingre på, blow uden lækker ren fisse og hun var på 100%, kom dog før end forventet men det tog hun med et smil og sagde kom igen det skal jeg love for at hun lige klarede så kom i glad i mål ;-).

Stedet er rent og pænt ligger dog i en opgang men hun sendte koden til døren så var inde med det samme hun er i Aalborg til omkring den 20/1 så er i til en sød og naturlig kvinde så læg vejen forbi.

Stedet 10.

Pigen 9.

Beliggenhed 8.

Redigeret af Bryan Mills
Overskriften

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været der i midten af november, må sige hun kan sit kram.

massere af øjenkontakt, og forstod virkelig at  få mig tændt godt og grundigt.

men ja billederne er ikke fra i år, men hun er stadig nydelig og petite.

thumbs up herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...