Farhumor 77 Skrevet 26. December, 2025 Kære brødre Jeg er netop hjemvendt fra et dejligt møde med Scandinavian Girl, Alisa (https://nympho.dk/n25631/8596/scandinavian-girl), som jeg tænkte var en fremragende måde at bruge de penge på, som jeg sparer på fyrværkeri i år (det er lidt et andet slags nytårsknald ) Jeg bestilte 30 minutter med ekstra for anal - sidstnævnte havde jeg dog ikke held med grundet lillefar(humor), og det var virkelig godt givet ud! Alisa er først og fremmest vanvittig flot, med et kønt ansigt og en virkelig lækker krop - særligt de store flotte silikonebryster tiltaler en patmand som mig. Service var glimrende, og der var fin indlevelse under blow (med kondom) med god øjenkontakt, hvilket giver pluspoint i min bog. Hun var heller ikke nærig med kys, som dog var mere med fjerlet tunge end grådige tungekys. Resten vil jeg holde for mig selv - men det var alt i alt et fremragende besøg, som jeg klart vil gentage. Alisa rejser desværre allerede i morgen/overmorgen, men kommer formentlig tilbage i start-midt januar. Blot til orientering kan jeg i øvrigt oplyse, at hun IKKE er i Nordhavn, som der står i annoncen - I kan selv lige høre hende hvor det så er, så jeg ikke overtræder nogen grænser her. Godt nytår til alle! /Farhumor 14 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
paabesoeg 124 Skrevet 26. December, 2025 https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n25631/8596/scandinavian-girl) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jern Henrik 454 Skrevet 28. December, 2025 (edited) Farhumor skrev, den 26.12.2025 at 17:47: I kan selv lige høre hende hvor det så er, så jeg ikke overtræder nogen grænser her. Jeg tror ikke du overskriver nogle grænser eller bryder nogen regler ved at skrive hvilken bydel hun så befinder sig i. Redigeret 28. December, 2025 af Jern Henrik . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Lover Boy 283 Skrevet 28. December, 2025 Giver ingen mening og debatere, da hun sjældent er mere end 2-5-7 dage samme sted og så videre, altid med udsigt til vandet. Alisa er så smuk, og dejlig, lækker og godt selskab og altid et besøg værd. Jeg har set alverdens lækre Københavner lejligheder når jeg har besøgt hende, hun har så meget stil at kun det bedste er godt nok. Ring selv og hør hvor hun er næste gang, når hun kommer tilbage fra Nytårsferie imellem den 5 og 10 januar. Godt nytår 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stantheman 175 Skrevet 2. Januar Jeg kan også bekræfte, at hun er skøn. Jeg vil hævde at når man siger at hun "...først og fremmest vanvittig flot, med et kønt ansigt og en virkelig lækker krop...", så føler jeg trang til at understrege, at hun også er sød, taler strålende engelsk, og virker helt nede på jorden. Men jo, hun er super lækker. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 972 Skrevet 3. Januar Stantheman skrev, for 14 timer siden: taler strålende engelsk Hvordan skal "Scandinavian" så forstås? /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stantheman 175 Skrevet 3. Januar Jeg husker ikke præcis hvor hun sagde, at hun kom fra. Men et af de baltiske lande eller Finland. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dokteren 271 Skrevet 3. Januar Hej Hun tilbyder anal.. og hun ser ud til at have en meget petit og fin numse.. Er der nogen er jer, der har prøvet det? Kan hun “tage” imod..? Mvh Doc Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Lover Boy 283 Skrevet 3. Januar Alisa skriver selv hun er fra Finland, og jeg har set hendes privat mobil og det var helt sikkert finsk på den. Om hun oprindeligt er fra et andet land skal jeg ikke kunne sige, og hvad gør det af forskel ? Med mindre man mangler en Finne på score kortet Hun er som beskrevet utrolig sød, meget smuk og venlig og en rigtig pleaser. Alisa's billeder er 100 % faktisk mere smuk i virkeligheden. Det unikke ved hende er i virkeligheden at hun er meget smuk, utrolig sød, og har fantastisk service, til en meget rimelig pris, i en og samme kvinde, specielt hendes unge alder taget i betragtning. Der er aldrig noget tidspres, ingen beskidte trix fra hendes side, som hindrer manden i at udføre det aftalte. Hun holder altid aftaler om de ydelser i aftaler, og det er meget unik ved hende. Man finder unge smukke kvinder der kan 1 af disse ting, måske 2 af disse ting, men jeg kender ingen som kan alle 3-4 ting i en og samme kvinde, hun er virkelig speciel. Angående hvad hun kan tage imod analt ? Jeg er selv gfe typen, men har læst om flere der virkelig er forbavset/facineret af hvad hun kan tåle, med hendes fine lille krop. Alisa/Skandinavian girl får min støreste anbefaling, hun er en 1 of a million 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stantheman 175 Skrevet 8. Januar Dokteren skrev, den 3.1.2026 at 15:01: Hun tilbyder anal.. og hun ser ud til at have en meget petit og fin numse.. Er der nogen er jer, der har prøvet det? Kan hun “tage” imod..? Jeg er en gentleman og går roligt til værks i nummeren, så med mindre gåseøjne omkring "tage imod" har nogen anden betydning, så ja - hun kan tage imod. Jeg havde en god og normalt dyb oplevelse efter behørig opvarmning og smørelse. Og hun lod til at have det sjovt med det også (det var på hendes opfordring). Skal siges at kemien var usædvanlig god, set fra mit perspektiv. Jeg fornemmer at hun ikke tænder på "bad boys", der gerne bare vil give den gas. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
iznogood 247 Skrevet 9. Januar Hun tager rigtig fint imod analt. Ingen problemer med størrelsen eller hårdhed. Der kan køres i bund for fuld hammer 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnDoesen 49 Skrevet 9. Januar iznogood skrev, for 24 minutter siden: Hun tager rigtig fint imod analt. Ingen problemer med størrelsen eller hårdhed. Der kan køres i bund for fuld hammer Tror faktisk, det er hendes præference ifht. sex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
donejohn 86 Skrevet 10. Januar Dokteren skrev, den 3.1.2026 at 15:01: Hej Hun tilbyder anal.. og hun ser ud til at have en meget petit og fin numse.. Er der nogen er jer, der har prøvet det? Kan hun “tage” imod..? Mvh Doc Hun er proffesionel på det punkt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 784 Skrevet 10. Januar Blæser hun med eller uden gummi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farhumor 77 Skrevet 12. Januar Stantheman skrev, den 2.1.2026 at 22:27: Jeg kan også bekræfte, at hun er skøn. Jeg vil hævde at når man siger at hun "...først og fremmest vanvittig flot, med et kønt ansigt og en virkelig lækker krop...", så føler jeg trang til at understrege, at hun også er sød, taler strålende engelsk, og virker helt nede på jorden. Men jo, hun er super lækker. Jeg håber ikke, at min (omend lidt hurtigt skrevne) annonce fortolkes som om, at jeg ikke synes, at hun er sød. Det er hun bestemt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stantheman 175 Skrevet 19. Januar Farhumor skrev, den 12.1.2026 at 20:05: Jeg håber ikke, at min (omend lidt hurtigt skrevne) annonce fortolkes som om, at jeg ikke synes, at hun er sød. Slet ikke Ville bare understrege det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afub 77 Skrevet 21. Januar Tack för en bra tråd! Erbjuder hon face fuck” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afub 77 Skrevet 23. Januar Träffa henne igår, inte så bra! 1/5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 2170 Skrevet 24. Januar Afub skrev, for 10 timer siden: Träffa henne igår, inte så bra! 1/5 Alene i denne tråd er der kun tilfredse tilkendegivelser, altså udelukkende positive ord til Scandinavian Girl. Du er den eneste der tilsyneladende har haft et "ikke så godt" besøg. Kan du måske skrive lidt mere om hvad du havde ønsket dig, og i særdeleshed om hvorfor det ikke var så godt?? Det ville underbygge din mening og gøre dine betragtninger noget mere valide for andre, omvendt, kunne det jo også være at du måske havde brug for at se lidt ind ad, på din egen opfattelse? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afub 77 Skrevet 24. Januar Gløden skrev, for 49 minutter siden: Alene i denne tråd er der kun tilfredse tilkendegivelser, altså udelukkende positive ord til Scandinavian Girl. Du er den eneste der tilsyneladende har haft et "ikke så godt" besøg. Kan du måske skrive lidt mere om hvad du havde ønsket dig, og i særdeleshed om hvorfor det ikke var så godt?? Det ville underbygge din mening og gøre dine betragtninger noget mere valide for andre, omvendt, kunne det jo også være at du måske havde brug for at se lidt ind ad, på din egen opfattelse? Hon måste ha haft en dålig dag? Noll engagemang, mekaniskt och stelt med trötta kommentarer som distraherade. Vi hade ingen kemi alls. Så kan det ju vara och inte hennes fel. Liten och petit och fin men hon kändes off och det var väl bara en sådan dag. Blev dyrt för nästan ingenting men hon är nog toppen om hon är mer närvarande och pigg. Ska pröva PG nästa gång 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MichellinMan 6 Skrevet 25. Januar (edited) Jeg kan også prøve at tilføje lidt nuance baseret på mit besøg for nyligt. Jeg synes insparkene i denne tråd er lidt sort/hvide, så jeg kan godt forstå, hvis man kan blive forvirret. Nedenstående er baseret på, at jeg har besøgt Scandinavian Girl / Alisa én gang (og det var i 2026). Hun er rigtig sød. Hun er køn og ung og har en meget petite fin krop. Og ja, hun er helt nede på jorden, lidt til den nervøse side faktisk. En bruger herinde sammenlignede hende med Shannon Elizabeth fra American Pie. Jeg kan se ligheden (jeg synes dog at Shannon var kønnere), men Alisa har et lidt "asiatisk" twist på det. Jeg er ikke helt inde i de finske etniciteter, men jeg tvivler ikke på, at hun er finsk, for jeg synes det lød meget som en finsk accent. Og ja, hun tager rigtig godt imod i begge huller. Jeg er et stykke over gennemsnittet, og det virkede slet ikke som et emne. Når det så er sagt, så synes jeg også, at der var noget.. "mekanisk" over hele akten. Hun er en rigtig pleaser og foreslår gerne skift. Men jeg havde på intet tidspunkt en følelse af, at det var fordi hun rigtig godt kunne lide x/y/z. I det hele taget havde jeg ingen fornemmelse af, hvor tilfredsstillet hun egentlig var på noget givent tidspunkt. Der var masser af støn og øjenkontakt (og dådyrøjne), men det føltes som noget, hun gjorde for at please mig, og ikke af egen liderlighed. En pige skal i mine øjne helst været drevet af både penge, liderlighed og lysten til at please. Alisa scorer max på lysten til at please, men jeg havde ingen fornemmelse af hendes egen lyst (hverken i plus eller minus). Og det savner jeg lidt, hvis det skal være GFE. Det er nævnt, at hun kun bor i lækre lejligheder. Der har hun vist ramt ved siden af, da jeg var der. Den var muligvis pæn på papiret (relativt ny), men der var ikke noget særligt over den. Og da slet ikke badeværelset. Det virkede heller ikke, som hun havde gjort rent eller ryddet op for nyligt. At sige, at hun taler "strålende" engelsk er en unødvendig overdrivelse. Hun taler engelsk, og rigeligt til denne profession. Man kan godt samtale lidt med hende bagefter, men ikke noget dybere. Hun er ikke et sludrechatol eller den, der holder en samtale i gang. I starten virkede hun også lidt nervøs og genert, og jeg har altså ikke nogen fysisk fremtoning, der giver speciel anledning til nervøsitet. Jeg er det modsatte af en bad boy. Når du kommer ind ad døren, virker hun som en høflig vært (i undertøj, bevares), der lidt nervøst byder dig velkommen og stiller de rigtige spørgsmål. Sammenlign det med fx Lena, der snaver dig i gulvet, som om hun har savnet dig i et halvt år (første møde). I mine øjne, er hendes største plusser og grunde til at besøge hende: - Evne til at imod i begge huller (PSE måske?) - Sød, nede på jorden, pleaser - Intet tidspres, kiggen på tlf, rush, stress - Ingen tricks - Ung petite krop med store bryster (hvis man er til det) - Pris Følgende er i mine øjne ikke grunde til at besøge hende (= her vil jeg anbefale andre): - GFE - Interessant/dyb samtale - Hvis du er ny i denne verden og/eller bare nervøs/genert af natur Redigeret 25. Januar af MichellinMan 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afub 77 Skrevet 26. Januar MichellinMan skrev, den 25.1.2026 at 10:09: Jeg kan også prøve at tilføje lidt nuance baseret på mit besøg for nyligt. Jeg synes insparkene i denne tråd er lidt sort/hvide, så jeg kan godt forstå, hvis man kan blive forvirret. Nedenstående er baseret på, at jeg har besøgt Scandinavian Girl / Alisa én gang (og det var i 2026). Hun er rigtig sød. Hun er køn og ung og har en meget petite fin krop. Og ja, hun er helt nede på jorden, lidt til den nervøse side faktisk. En bruger herinde sammenlignede hende med Shannon Elizabeth fra American Pie. Jeg kan se ligheden (jeg synes dog at Shannon var kønnere), men Alisa har et lidt "asiatisk" twist på det. Jeg er ikke helt inde i de finske etniciteter, men jeg tvivler ikke på, at hun er finsk, for jeg synes det lød meget som en finsk accent. Og ja, hun tager rigtig godt imod i begge huller. Jeg er et stykke over gennemsnittet, og det virkede slet ikke som et emne. Når det så er sagt, så synes jeg også, at der var noget.. "mekanisk" over hele akten. Hun er en rigtig pleaser og foreslår gerne skift. Men jeg havde på intet tidspunkt en følelse af, at det var fordi hun rigtig godt kunne lide x/y/z. I det hele taget havde jeg ingen fornemmelse af, hvor tilfredsstillet hun egentlig var på noget givent tidspunkt. Der var masser af støn og øjenkontakt (og dådyrøjne), men det føltes som noget, hun gjorde for at please mig, og ikke af egen liderlighed. En pige skal i mine øjne helst været drevet af både penge, liderlighed og lysten til at please. Alisa scorer max på lysten til at please, men jeg havde ingen fornemmelse af hendes egen lyst (hverken i plus eller minus). Og det savner jeg lidt, hvis det skal være GFE. Det er nævnt, at hun kun bor i lækre lejligheder. Der har hun vist ramt ved siden af, da jeg var der. Den var muligvis pæn på papiret (relativt ny), men der var ikke noget særligt over den. Og da slet ikke badeværelset. Det virkede heller ikke, som hun havde gjort rent eller ryddet op for nyligt. At sige, at hun taler "strålende" engelsk er en unødvendig overdrivelse. Hun taler engelsk, og rigeligt til denne profession. Man kan godt samtale lidt med hende bagefter, men ikke noget dybere. Hun er ikke et sludrechatol eller den, der holder en samtale i gang. I starten virkede hun også lidt nervøs og genert, og jeg har altså ikke nogen fysisk fremtoning, der giver speciel anledning til nervøsitet. Jeg er det modsatte af en bad boy. Når du kommer ind ad døren, virker hun som en høflig vært (i undertøj, bevares), der lidt nervøst byder dig velkommen og stiller de rigtige spørgsmål. Sammenlign det med fx Lena, der snaver dig i gulvet, som om hun har savnet dig i et halvt år (første møde). I mine øjne, er hendes største plusser og grunde til at besøge hende: - Evne til at imod i begge huller (PSE måske?) - Sød, nede på jorden, pleaser - Intet tidspres, kiggen på tlf, rush, stress - Ingen tricks - Ung petite krop med store bryster (hvis man er til det) - Pris Følgende er i mine øjne ikke grunde til at besøge hende (= her vil jeg anbefale andre): - GFE - Interessant/dyb samtale - Hvis du er ny i denne verden og/eller bare nervøs/genert af natur Bra funderingar. Tack Engelskan är sådär som du skriver, även om hon föreslog olika ställningar hela tiden så blev det väldigt mekaniskt och bara beta av. Lätt att tappa fokus och känna att detta är för konstigt och osexigt? Men fin är hon 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9785 Skrevet fredag klokken 12:08 Afub skrev, den 26.1.2026 at 12:26: Tack Utak: 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg