Refresh 1811 Skrevet 13. Januar Fed tråd, nu vælter minderne op... Det blev også første gang at jeg mødte et par piger som jeg har været sammen med i civil på vej ind eller ud fra klinikken. Alle tre hos SG. Den første kom ind ad havelågen, netop som jeg var på vej ud. Det var en jeg for nylig havde mødt for første gang og det havde været en vild oplevelse. Da hun så at der var en på stien skyndte hun sig at slå blikket ned, men hun nåede lige at genkende mig og kiggede op med et kæmpe smil og sendte mig et fingerkys. Den anden har jeg været sammen med en enkelt gang for flere år siden, men hun er veninde med en af mine faste og er kørt med en dag jeg kørte hende hjem. Jeg stod og ventede på en anden pige, da jeg kunne høre hende og telen komme gående og talte i højt humør. Jeg var lidt spændt på om det ville blive akavet her ude i det åbne midt på dagen, men hun nærmest råbte til mig "hej Refresh (altså mit borgerlige navn), tak for sidst... Venter du på XXX?". Og endelig en dejlig og fræk kvinde, som jeg har besøgt et par gange og har god kemi med. Jeg havde den sidste tid på hendes vagt og sad stadig i bilen og svarede på et par beskeder, da hun pludselig kom gående og slog et kæmpe smil op, vinkede og fingerkyssede, så jeg blev helt genert . Godt jeg ikke har noget at skjule for nogen, ellers tror jeg at jeg havde følt mig lidt udsat. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1811 Skrevet 13. Januar (edited) Første gang at jeg er blevet afvist i døren, med "hun har set dig på kameraet og du er ikke lige hendes type". Da jeg fortalte det til en af mine faste sagde hun: Det er en du kender... Der er ikke nogen der vil afvise dig pga. udseende. Jeg har lyst til at tage en vagt sammen med hende for at finde ud af hvem hun er Det hverken gjorde eller skulle hun, men tanken var sjov og jeg kan ikke frasige mig at være nysgerrig. Redigeret 13. Januar af Refresh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1811 Skrevet 13. Januar (edited) Første gang er jeg er gået direkte fra en pige på det ene værelse, til en anden på det andet værelse. Det var to af mine faste og en sjov impulsiv ide, da de havde vagt sammen. Jeg havde kun 15 min. med hver, da budgettet skulke bruges på en længere seance med den ene dagen efter. I første møde, ville jeg bare slikke hende til orgasme. Hun får de lækreste orgasmer og vi skulle knalde grundigt dagen efter, så det var "opvarmning". Men orgasmen lod vente på sig og jeg troede faktisk ikke at det skulle lykkes, men i overtid fik hun en så intens orgasme at hun græd Jeg var meget spændt på om anden omgang ville give mening, når vi var endt et så dybt sted i det første møde. Jeg ville egentlig helst have haft dem i modsat rækkefølge, men det kunne ikke lade sig gøre pga. en anden booking. Nr. 2 har jeg også en sindssyg god kemi med og hun får orgasme bare man puster hende i øret! Det var SÅ fedt og byggede ovenpå energien fra første møde, så jeg nåede at give hende tre orgasmer og knalde hende to gange på de 15 min. og endte med selv at komme i den vildeste orgasme. Redigeret 13. Januar af Refresh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5517 Skrevet 13. Januar Tak for dine fine beskrivelser, @Refresh. Det er præcis, hvad tråden var tænkt til. Refresh skrev, for 5 timer siden: jeg nåede at give hende tre orgasmer og knalde hende to gange på de 15 min. Slendrian af dig at underkende pigens behov på den måde. Næste gang må du anstrenge dig lidt på at huske, at hun også skal have noget nydelse ud af det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1811 Skrevet 13. Januar Den_glade_amatør skrev, for 15 minutter siden: Tak for dine fine beskrivelser, @Refresh. Det er præcis, hvad tråden var tænkt til. Slendrian af dig at underkende pigens behov på den måde. Næste gang må du anstrenge dig lidt på at huske, at hun også skal have noget nydelse ud af det. Hun har taget hævn flere gange som kompensation 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg